Már vagy húsz km-re voltunk az OMV-től és úgy döntöttünk hogy Leó akciója köztünk marad.
A buszban csend volt.Fanni színezett ,Áron zenét hallgatott és Leó a hetedikesekkel Unozott.
Én csak bámultam magam elé ...elaludtam.
Álmomban érdekes helyeken jártam:
,,Egy erdőben voltam.Varjak károgása hallatszott.Egy különös ösvényen haladtam előre.Csak mentem.Nem tudom milyen erdőben lehettem .Sok mindent láttam.Medvet,zebrat és talán egy zergét is.Palmafat ,kókusz fát és akác fát is.Talan egy elátkozott erdő lehetett,vagy nem tudom .Még a nap is olyan furán sütött be az ágak közt.
De én csak haladtam előre .Hátra se néztem.Nem figyeltem semmire.
De ezt észrevettem.Egy nagy olajfa mellett haladtam el és ekkor...Eltűnt a lábam alól a föld. Egy gödörbe estem.Sotet volt.Veletlenul nekidoltem a falnak .Ebben a pillanatban fáklyák gyultak ki.Egy folyosot ábrázoltak.Elindultam az folyosón .
Az folyoso végen egy kis szobacskaban talatam magam.Erdekes volt a szoba.A falaira tükrök voltak ragasztva.
Korbeneztem.Valaki megjelent a hátam mögött .Nekilokott az egyik tükornek és abban a pillanatban máshol talatam magam.
Egy apró helyiségben találtam magam.Ez mar barátságosabb volt.Viragokkal volt kidiszitve .A helyiség közepén agy asztalszerű valami ekeskedett.Odamentem.Jobban szemügyre vettem a valamit ,mikor...."
-Trrrrrrrrrrrrrtt!
Dudált a busz.Es ekkor felebredtem.Mindenki engem nézett és röhögtek rajtam.
-Mi van ???- kérdeztem kétségbeesve .
A következő 10 másodpercben mindenki jobban röhögött .A végére egy hetedikes lány megszant és a kezembe nyomott egy tükröt .
-Úr Isten!!!
Most jöttem rá hogy miért röhögtek.A homlokomra volt irva:IDIÓTA STRÉBER!!!
Hamar letoroltem a homlokomat és duzzogva befordultam az ablak fele.
YOU ARE READING
Egy elveszett hercegnő
Teen FictionEgy átlagos osztály kirándulni megy a Gyilkos-tó környékére .Négy jóbarát elkoborol a tábor helytől és elvesztodnek az erdőben .Nem érnek vissza sötétedés előtt.Igy sok kalandba keverednek de veszély is vár rájuk. Viszont a végére minden jóra fordul...