Andi

60 5 0
                                    

Miután reggeliztunk ,bementunk a házba megszaritkozni .
Az én fejemen es Fanni fejen is virított egy turban,míg a fiúk csak meg töröltek a hajukat es készen voltak.
-Kop,kop...-kopogtatott be az ajtonkon Vera neni.-Egy fel óra múlva csomagoljatok be egy taskaba ételt,vizet es meg ami kell nektek egy turazasra.
-Oszi ,hozhatom a a kabala zoknim,mert az mindig megsegít?-kérdezte Leo .
-Felőlem....-mondta az oszi es kiment a házból .-Miután meg vagytok gyertek az én hazamhoz ,hogy tudjunk indulni.
-Rendben.
Gyorsan bepakoltam a hátizsákomba telefont,növényi kis lexikont ,ceruzát ,noteszt,napszemüveget,zsepit,egy ajakírt ,két almát es egy csomag pufit.
Kimentem az ajtó elé .Ott vártam a többieket es bibelodtem a táskám zipzarjaval ,mikor elhaladt előttem Andi ,a leggonoszabb osztálytársuk.Mindig idegesít ,kötődik ,csúfol engem .
-Nocsak,nocsak...Olyan szerencsétlen vagy ,hogy meg a taskadat se tudod bezárni .
-Andi ,hadjuk mar ezt .Megint mit akarsz tőlem ?Angol hazit?
-Tőled ,semmit ,tokfej.Ugy értettem itt lakik Aron.
Es ekkor a dühtől majdnem behúztam neki egyet.Annyira sirhatnekom volt .A lábaim remegtek ,alig áltam a lábamon.
-Na felelsz?-kérdezte Andi.-Vagy lenyelted a nyelved,mert amilyen boldogtalan vagy ez is megtörténhet .
-Hagyd mar beken őt ,te szerencsétlen idióta .-Jött a hang a hátam mogul .Aron volt az .
-Aron....A-a-azt...-kezdte Andi .
-Te nem akartál semmit .Kotrodj innen.-Mondta Aron es megölelt .
Én a bőgő fejemet a vallaba fúrtam es ekkor mar a lepkék is rá kezdtek .
Andi a jelenetet látva hátrébb lepett es csak ennyit mondott :
-Ha meggondoltad magad ez a teloszámon -es a kezébe nyomott egy cetlit.
Mar azt hittem ,hogy Aron megtartja ,amikor vette es berakta Andi bluzaba.
-Ne félj,nem gondolom meg magam.-mondta Aron .
Andi elviharzott a helyszínről .

-Bántott ?-kérdezte Aron teljesen nyugodt hangon.
-I-hi-ge-hen...-zokogtam.
Ekkor megfogta a fejem ,letorolte konnyeimet es lágyan megcsokolt.

Sziasztok!Itt az új rész es bocsánat a késésért .Remelem ez kárpótolt benneteket.
Ha tetszett nyomjátok a "vote"-ot.
Pussz :)

U.i.:A fejezet képen Andi látható.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy elveszett hercegnőWhere stories live. Discover now