Estére megérkeztünk a Gyilkos-tóhoz.
A tó körül kisebb faházak húzódtak .Negyen lehettek egy kabanaban.Minden kabanának 2 szobája volt és egy tusolója.
Mi négyen egy fahazba költöztünk .En és Fanni egy szobában ,míg a fiúk a másik szobában.
-Egy órátok van a beköltözesre.-mondta Vera néni.
Ekkor mindenki berohant a saját kunyhojaba.Most kezdődött az igazi veszekedés.
-Mi leszünk a naposabb szobába .-mondtam a fiuknak miután korbeneztem ,Fanni kezet megfogtam es húzni keztem a szoba fele.
-Na álljon meg a ...had?!- mondta Leó es elállta az utunkat.
-Nem a had te hülyegyerek!-verte vállon barátját Áron.A menet szokott megállni es meg sok más.
-De mi leszünk a naposabb szobában .-mondta Fanni .Az a szoba csajosabb
-Pont annyira csajos mint fiús is!-vágta rá Leó.Nekunk szükségünk van a D vitaminra,hogy legyen több eszünk.
-Hát ha a D vitamin segítene rajtatok,akkor én mind a harmatokat beraknám a naposabb szobába!-mondtam.
-De amúgy tudjatok hogy este van ,ugye??-mondta Áron.
-Ja.De úgy gondolom hogy az a szoba a naposabbik!-mutattam a kiszemelt szobára.
-Akkor mi voltaképpen a semmin veszekedtunk?-kérdezte Fanni.
-Nocsak,nocsak...Fanni TUD gondolkozni?!!!-vágta rá kapásból Leó.
-A sertesed miatt mi fogunk az állítólag ,,naposabb" szobába költözni.-vágtam rá.
-Majd meglátjuk holnap hogy melyik naposabb szoba!-mondta Leó .
-Igyis úgyis mienk lesz a naposabbik szoba,mert megsértettél.-mondta Fanni.
-Igen!-mondtam én is es becsaptuk magunk mögött az ajtót.Én lefoglaltam az ablak melletti agyat es így a Fannie maradt a fürdő melletti agy.
Kipakoltunk es berendezkedtunk.Ezutan átmentünk a fiúk szobájába amerikai hetest játszani.
Leó szétverte a pofankat.Nagyon jól jatszik ahhoz képest hát hogy ő ...igen,ő Leó.
Hét nullra vezetett mikor kopogtattak az ajtonkon.
YOU ARE READING
Egy elveszett hercegnő
Teen FictionEgy átlagos osztály kirándulni megy a Gyilkos-tó környékére .Négy jóbarát elkoborol a tábor helytől és elvesztodnek az erdőben .Nem érnek vissza sötétedés előtt.Igy sok kalandba keverednek de veszély is vár rájuk. Viszont a végére minden jóra fordul...