Elindultunk a to fele.Mikorra odaertunk mar sor allt a csonakokert.
-A rozsaszinbe szalljunk fel!-mondta Fanni.
-Pfuj...-utasitottak vissza a fiuk Fannit.
-Most miert?-kerdezte Fanni.
-Te hulye vagy?Az egesz ember bolondnak fog nezni ha beszallok abba a csonakba.-mondta Aron.
-Ja ,igen.-mondta hatarozottan Leo es a baratja melle allt.
-Ember...Neked mindegy hogy hova ulsz senki se fog meglepodni rajta.-mondta gunyosan Aron.
-Oke,akkor most ezt elengedtem a fulem mellett.-mondta Leo.
-Sziasztok gyerekek!-koszont rank a halasz .Melyik csonakba szalltok be?
-A rózsa...
-NEM!-orditottuk egyszerre.
-A barna,fa hajoba szeretnenk beszallni.-mondtam.
-OK.Mindenki tud uszni?-kerdezte a halasz.
-Nem!-vagtam ra en is Fanni is.
-Akkor itt vannak az úszó mellények.-nyújtott át a halász nekünk valami nagyon béna ,narancssárga mellényeket.-Es meg itt vannak a horgász botok es a csalis dobozok.
Be ültünk a hajóba.
-Miért mozog ennyire a hajó?-kérdeztem.
-Mert Leo táncol es a "happy"-t enekeli.-mondta Aron es mind Leora kaptuk a tekintetüket,aki tenyleg tanctolt.
-Eleg volt na..-mondta Fanni Leonak.-Lili,nem talalom a botom!
-Szerintem ra ultel!
-Nem igaz!Semmi sem nyonja a hatsom!
-Akkor nem tudom hogy hol van.
Fanni tovabb kereste a botjat,mig en benaskodtam ,hogy kidobjam a botot a vizbe.
-Segitsek?-kerdezte Aron.
-I-igen...-dadogtam elvorosodve.
Meglepodesemre nem utasittott,hanem a kezet az enyemre tette es így együtt tudtunk halászni.A lepkék abban a pillanatban ropdosni kezdtek a hasamban es asszem olyan vörös voltam mint egy alma.
Nagyon élveztem ,ahogy irányít a kezével.
Mar vagy 20 perce nem fogott egyikünk sem semmit,amikor észrevettük,hogy Leo nincs a csonakban.
-Hova lett ez az idióta?-kérdezte Aron.
-Itt vagyok.-dugta ki a fejet Leo a ... vízből .
-Mit csinálsz te ütődött?!-kérdezte Fanni.
-Azt hiszem ,hogy fogtam egy halat.-mondta Leo es bele kapaszkodott a csónakba ,mire minket is belerántották a tó hideg vizebe.
-Idióta!-orditottam es a szemébe frocskoltem.
-Na ,nemar.Ez vissza jár.-mondta Leo.
Ekkor pedig elkesztunk frocskolodni.
Mar vagy 10 perce a vízben lehettünk es hála az égnek,hogy nem faztunk ,mert sütött a nap,mikor az oszink kihívott.
Ki úsztunk a partra es mindegyikünk kapott egy száraz torlot.
Ja,es Leo tényleg fogott egy pisztrangot ,ami nagyon finom volt.Sziasztok!
Bocsi ,hogy ilyen régóta nem volt rész de igyekszek kárpótolni benneteket .
Ha tetszett ez a rész kérlek nyomjátok meg a csillagocskat!:)
KösziU.i.:Van 1 kérdésem .
Legyen-e benne több szerelem ,vagy jó ez így?
Kérlek írjatok meg komiba.
:)
CZYTASZ
Egy elveszett hercegnő
Dla nastolatkówEgy átlagos osztály kirándulni megy a Gyilkos-tó környékére .Négy jóbarát elkoborol a tábor helytől és elvesztodnek az erdőben .Nem érnek vissza sötétedés előtt.Igy sok kalandba keverednek de veszély is vár rájuk. Viszont a végére minden jóra fordul...