Na,szóval .
Két dolog:
1. Totálisan belezugtam Aronba.
2.A reggelink szabad lábon jár.
Érthető voltam?Ja többnyire megertettetek az 1.-t .Ezt tudtátok.
De biztos vagyok benne ,hogy most az hiszitek ,hogy begolyoztam,mert azt mondtam hogy a reggeli szabad lábon jár(persze,a rantottanak majd laba kel es egy óriás villával elbújt előlünk a bokorba...pf...,)
Nem.Tenyleg minden komolysággal a reggelinknek lába kelt.Vagyis uszonya,mert hát a reggelink sült hal lesz.
De nem úgy ,hogy most kivesszük a kantin hutoszekrenyebol,hanem mi kell kifogjuk a tóból .Mi!Akiben benne vagyok én is !Es én nem tudok úszni!
Mire a gondolatom végére értem ,Áronnal elértük a házunk ajtaját.
-Készülj fel a legroszabbra es a ...legidetlenebb dologra.-súgta a fülembe ,amibe én beleborzongtam es a lepkék ujra ropdosni kezdtek a gyomromban.
Beléptünk a házba.
-Fanni,Leo...Hol vagytok?
Ekkor valami furcsát hallottam.
-Te is hallod ?-kérdeztem Árontól.
-Micsodat?Nem hallok semmit a trombita hangjatol.-orditotta.
-A trombitat kell hallani.
-Ja..Akkor igen,hallom.A szobatok felol jon.-mondta.
Elindultunk a szoba fele es mikor beleptunk....Te jo eg!!!
A szoba kozepen egy sator allt.
-Mi a mano fojik itt?-kerdeztem Arontol.
Aron pedig nem felelt,hanem belepett a satorba es en kovettem a peldajat.
-Ti nem vagytok epek!-kialltottam fel.
OK.A satort meg elviseltem.De amit benn talaltam az aztan...
Leo es Fanni a sator ket sarkaban ult es kozottuk volt egy ...PÁRNAVÁR(!!!!!!!!)
A var tetejen volt a ket pluss es mindegyiknek papirkorona volt a fejen,pont ugy mint Fannin es Leon is .Es a marhasag kedveert Leo egy lepedobol keszult pelerint is hordott.
-Isten háztá ánákát Cjuki Fálván!-mondta ,,franciasan"Leo.
-Cuki Falva???Inkabb Idiota halva egy kis dedossagal meghintve.-mondta gunyosan Aron en pedig magamba fotojtottam a rohogest.
-Ezert most te nem beszelhetsz a FALU kiralynojevel!-mondta hatarozottan Fanni.
-Igen ???Teszek ra magasrol.
-Huha...Ezert most kinozni fogunk a falu elott.-mondta Leo veszjosloan.
-Ja ....Persze.Majd megdobtok egy kis toltelekkel...-mondta Aron.Megyek beallok a sorba a hajoert a reggelinkhez.Ha felnottetek ,gyertek ti is!-es kiviharzott a hazbol.
-Lesz hajo?-csillant fel Fanni szeme.
-Igen!Gyertek mar!-mondtam en is es elindultam az ajto fele.
-Ezzenel es azonnal ,Cuki Falvat leromboltak a nagy labak...-mondta Leo es rataposott a varra.Mehetunk!-mondta es mi is Aron utan igyekeztunk.
YOU ARE READING
Egy elveszett hercegnő
Teen FictionEgy átlagos osztály kirándulni megy a Gyilkos-tó környékére .Négy jóbarát elkoborol a tábor helytől és elvesztodnek az erdőben .Nem érnek vissza sötétedés előtt.Igy sok kalandba keverednek de veszély is vár rájuk. Viszont a végére minden jóra fordul...