3

368 15 0
                                    

" Ik heb geen trek "

Picture: Dioni
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

                    Melin
Ik voel twee armen om me heen als ik eindelijk wakker word. Ik open mijn ogen maar sluit ze gelijk weer. Een steek van hoofdpijn gaat door mn hoofd damn. Voorzichtig draai ik me om en zie dat Dioni naast me ligt. Hij snurkt zachtjes, cute. " Dioni wakker worden " fluister ik zachtjes, " hmm nee " kreunt hij en draait zich om. Gelijk krijg ik het koud. " Kom terug, ik heb het koud " zeg ik zachtjes en hij draait zich terug. Hij neemt me in zijn armen. " Heb ik erge dingen gedaan gister? " vraag ik, " nee bijna niks maar je gaf me wel telkens kusjes enzo " antwoord Dioni en ik zucht. " Sorry " mompel ik, " maakt niet uit vond ze wel lekker " lacht Dioni. " Kijk maar uit dat Kaj ons niet hoort " zucht ik, " wattdan? " vraagt Dioni. 'Nou ik mag niet met jullie praten omdat jullie volgens hem echt verkeerd met meisjes zijn " leg ik uit en dan knalt de deur open. " Jij ongelovelijke lul, ga weg bij haar " roept hij, " ga weg Kaj, ik heb niks gedaan. Ik heb er alleen in bed gelegd omdat jij het te druk had met je vriendin " antwoord Dioni. " Ja en? Dan hoef je toch niet bij haar in bed blijven slapen " vraagt Kaj, " ik vroeg dat oke? Omdat ik me totaal niet goed voelde " antwoord ik. Kaj loopt boos weg. " Wat een aansteller zeg jemig " mompel ik en draai me tegen Dioni aan. " Niks van aantrekken lieverd, zo is Kaj " antwoord Dioni en knuffelt me. " Hij is altijd overbezorgd " mompelt hij in mijn oor en ik knik. Ik sluit mijn ogen. Dioni streelt door mijn haar en daarvan val ik inslaap. Zijn warme armen om me heen, zijn blote boven lichaam tegen de mijne. Damn like that. " Melin lieverd wakker worden " klinkt Dioni zijn stem door de kamer en ik kreun zachtjes. Ik klamp me vast aan Dioni. " Laat me " zucht ik zachtjes, " hier neem dit " fluistert hij en geeft me een glas water met een paracetemol. Ik slik het door en ga weer liggen. Dioni zijn vingers strelen over mijn rug. " Ik ga even beneden kijken " zeg ik zachtjes en Dioni knikt. Ik sta op en alles draait. " Wooww " mompel ik en grijp het bed vast. " Rustig Melin " lacht Dioni. Ik heb alleen een bh aan en een string. " Waar is je shirt? " vraag ik aan Dioni en hij wijst naar de stoel. Alle kleren liggen netjes op de stoel. Ik vis het shirt van Dioni eruit. Ik trek hem over mijn hoofd. Hij valt goed over mijn billen. " Like that " glimlacht Dioni. Ik grijns naar hem en loop naar beneden. " Waar is iedereen " mompel ik tegen mezelf. Een enorme bende ligt op de grond. Overal liggen kleding stukken op de grond, ik zucht. Ik hoor iemand de trap afkomen en gelijk draai ik me om. Het is Dioni. " Mag ik met je knuffelen? " vraag ik zachtjes, " natuurlijk gekkie " antwoord Dioni en neemt me in zijn armen. Het voelt zo vertrouwd. Als we even geknuffeld hebben laat ik hem los en beginnen we met opruimen. Aldoor als ik aan het bukken ben voel ik Dioni zijn ogen in mijn rug branden. Na een uurtje is alles schoon maar dan ook echt alles. Uit geput liggen we weer in bed. Het is nu 3 uur en iedereen slaapt nog. Ook Dioni is net naast me inslaap gevallen. Hij ligt dicht tegen me aan en snurkt. Schattig wel. Ik sluit mijn ogen en val even later inslaap. " Guys wakker worden " klinkt de stem van Manielle Kaj zn vriendin. " Ah nee hoor " mompel ik en verberg me in Dioni zijn armen. " Kom op tortelduifjes " lacht ze, " we zijn er zo Manie " mompelt Dioni en de deur gaat dicht. " Ik wil niet, anders krijg ik het koud " mompel ik en duw mijn lichaam tegen die van Dioni. " Hey joh ik val bijna uit bed " lacht Dioni. " Ik heb wel een trui voor je lieverd, krijg je het niet koud " zegt Dioni, " mag ik die dan houden? " vraag ik, " Ja hoor, mis dat ding toch niet " lacht Dioni. " Ah wat lief, dankjewel " glimlach ik en druk een kus op zijn wang. Ik kijk hem aan en hij grijnst. " Grijns van je smoel " zeg ik en prik ik zijn wangen. Ik trek de trui van Dioni aan en dan lopen we samen naar beneden. Iedereen zit aan tafel en er staan 4 grote zakken mac donalds. " Heb geen trek " mompel ik, " kom op je moet wel iets eten " zegt Dioni en trekt me op zijn schoot. " Ik heb echt geen honger " antwoord ik en begraaf mijn hoofd in zijn nek. " Hmm dan niet he " zegt Dioni en ik knik. Ik zit een beetje vooruit te staren over Dioni zijn schouder terwijl hij mijn rug streelt. Na dat iedereen heeft gegeten gaat iedereen naar huis. Dioni ook, ik ook. Kaj blijft met Manielle hier. 'Wil je bij mij slapen vanavond? " vraagt Dioni en ik knik. Ik zoek mijn spullen bij elkaar. Kaj en ik hebben nog geen een woord weer tegen elkaar gezegt maarja het maakt me niks uit. " Ik drink nooit meer zoveel " mompel ik terwijl ik mijn vader app dat ik bij Dioni blij slapen. Hij vind het oke, dats mooi. Dioni en ik gaan naar Dioni zijn huis. " Zullen we film kijken? " vraagt hij en ik knik. We liggen samen in Dioni zijn bed. Macbook op schoot en netflix aan. Veel van de film krijg ik niet mee want mn ogen vallen telkens dicht. Ik druk een kus op Dioni zijn wang en ga dan dicht tegen hem aan liggen. " Slaaplekker " fluistert hij en ik val even daarna inslaap.

Stepsister ft. Kaj LeroyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu