" Vandaag neem ik de leiding 😏 "
Picture: Melin's outfitje 👌🏼
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Melin
De zon om 8 u maakt me wakker door zijn velle licht. Nog steeds liggen Dioni zijn armen rond mijn lichaam. Ik heb amper iets aan, maarja wat boeit het. Ik sluit mijn ogen maar ik val niet meer inslaap. " Dioni " zeg ik zachtjes en geef hem een zacht duwtje. " Ja baby " kreunt hij zachtjes. " Ik kan niet meer slapen, mijn buik rammelt " fluister ik, " kleed je aan, dan gaan we eten liefje " antwoord Dioni en ik knik. Allebei stappen we het bed uit. Ik spring snel onder de douch. Na het douchen trek ik mijn witte lingerie aan. " Heb ik je al vertelt hoe prachtig je bent in je witte lingerie? " fluistert Dioni in mijn oor en zet zijn handen op mijn heupen. " Weet je hoe sexy jij bent als jij een witte polo aan hebt? " vraag ik aan hem en draai me om. " Maar toch zie ik je liever zonder lingerie en in bed " grijnst Dioni. Ik druk hongerig mijn lippen op de zijne. Ondertussen schuift Dioni mijn bh-bandjes omlaag en klipt die hem in een keer open. Zijn handen vouwen rond om mijn borsten en zachtjes begint hij ze te masseren. " Oh god " kreun ik zachtjes en trek aan de onderkant van Dioni zijn polo. Zijn hand gaan omhoog en dan opeens ligt het shirt op de grond. Hij tilt me op en schuift mijn string opzij. Ik voel langzaam twee vingers in me gaan en ik moet m'n best doen om niet hard te gaan kreunen. Dioni neemt een tempo aan en als ik een knoop in mijn maag voel ontstaan stopt hij. " Nouw " zeg ik verdrietig, " wait for it baby " fluistert hij en legt me op het bed. Hij trekt mijn string uit en daarna zijn eigen zwembroek. " First, it's your turn baby " grijnst hij en ik moet blozen. Ik vouw mijn hand om zijn geslachtsdeel en begin langzaam met trekken. " Damn baby " kreunt hij zachtjes en ik ga al sneller. Voordat hij zijn hoogtepunt bereikt stop ik en klim boven op hem. " Vandaag neem ik de leiding " fluister ik verleidelijk in zijn oor. " Hmm i like that mrs Jurado " grijnst Dioni en ik laat hem zelf bij me naar binnen glijden. " Fuck " kreun ik en begin te bewegen. " Oh damn Melin " kreunt Dioni in mijn oor. " Come on, niet pesten baby " zegt Dioni als ik stop. Al snel voordat ik het weet komt Dioni klaar en vlak daarna kom ik zelf ook. " Fuck dat was de beste seks ever " hijgt Dioni. Met trillende benen rol ik van hem af. " En nu gaan we eten " zeg ik alsof er niks is gebeurt. " Ik hou van je baby " fluistert Dioni, " ik hou ook van jou schatte poepje " antwoord ik en trek mijn witte lingerie weer aan. Daarover trek een wit playsuitje aan met zwarte slippertjes. Ik doe mijn haar in een staart en wacht tot Dioni klaar is. " Jurado schiet op " roep ik, " ben al klaar baby " antwoord hij en komt de badkamer uitlopen. " Wauw mijn prachtige meisje " zegt Dioni en ik voel dat ik lichtjes moet blozen. Met licht roze wangen lopen we naar het ontbijt. Ver voor ons lopen Kaj en Manielle. " Kaj " roep ik en hij draait zich om. We lopen naar ze toe. " Ja we wouden jullie mee vragen maar jullie hadden het waarschijnlijk te druk met elkaar " zegt Kaj en ik loop rood aan. " Zullen we straks naar het strand gaan? " vraag ik om het onderwerp te veranderen, " ja leuk! " antwoord Manielle. " Ik weet heus wel dat je het onderwerp wou veranderen " zegt Kaj als die naast me loopt. " Ik hoef mijn seks leven toch niet te verantwoorden tegenover jou? Ik hoor jou toch ook niet uit over jou seksleven met Manielle? " antwoord ik. " Oke oke, rustig het was maar een grapje " zegt Kaj, " alles bij jou is altijd een grapje als ik de waarheid heb gesproken " antwoord in en pak een bord. Ik wandel achter Dioni. " Probeer nou geen ruzie te maken met Kaj want anders word dit echt de kutste vakantie ooit " mompelt Dioni, " jajaja " antwoord ik. Ik leg wat broodjes op mijn bord, met wat feta voor op de broodjes en een chocolade muffin. Ik heb namelijk best wel wat trek, aangezien ik gisteravond niks gegeten heb. Ik eet rustig mijn broodjes op en drink mijn appelsap leeg. Als ik alles op heb loop ik samen met Dioni richting onze kamer. Ik steek het pasje in de deur en open de deur. Er hangt hier een naar geurtje maar dat geurtje hangt er altijd als het zo warm is en je dingen gedaan hebt. Snap je? " Waar denk je aan baby? " vraagt Dioni, " hmm aan vanalles en nog wat " antwoord ik. Ik ga op bed zitten. " Dioni, zou jij ooit kinderen willen? " vraag ik opeens, " met jou altijd, maar het liefste wacht ik er nog een jaartje mee maar als het gebeurt zal ik altijd naast je blijven staan, hoe moeilijk het ook is " vertelt Dioni. " Ik wil nu ook nog geen kinderen maar stel je voor we doen het onveilig ik raak zwanger wat zou je dan doen? " zeg ik, " ik zou jou steunen maar ik zal er ook aan moeten wennen " antwoord Dioni en ik knik. " Waarom opeens deze vragen? " vraagt hij, " nou gewoon wou weten wat je zou doen " antwoord ik. " Hmm okay en nu omkleden jij " zegt Dioni en gooit een witte bikini naar m'n hoofd. " Alweer wit? Wat heb jij met wit? " vraag ik lachend en trek mijn playsuite uit. " Nou kijk jou staat wit zo mooi en dat zei ik vannochtend ookal " antwoord Dioni en ik trek mijn lingerie ondertussen uit. " You're so beautiful when your naked " grijnst Dioni, " hou op je ik word verlegen " zeg ik zachtjes. " That's cute babygirl " lacht Dioni en slaat z'n armen om me heen. " Laat me nou m'n bikini aantrekken dan, dan kunnen we naar het strand " zeg ik en wurm me uit Dioni zijn greep. " Oke oke " lacht Dioni en gaat een eindje verderop staan. Hij blijft me maar aan staren. " Houu opp ik word echt verlegen van je " zeg ik en trek mijn bikini aan. " Dat hoeft niet, je bent prachtig schatje " antwoord Dioni en ik trek iets over mijn bikini aan. " Let's go baby " roept Dioni en trekt de deur open. Ik pak het pasje en onze telefoons. Hand in hand lopen we de trappen af, de lobby uit en richting het strand. Het is een best groot resort met veel zwembaden en aan het einde een hele grote zee. " Het is bloedheet " zucht ik, " tsja dat is Turkije lieverd " antwoord Dioni en we lopen richting een bedje voor ons 2. Ik leg er handdoeken op en trek mijn shirt uit wat ik over mijn bikini aan had. Ik schuif mijn zonnebril op mijn neus en ga op mijn rug liggen. Ik kijk op mijn telefoon, half 2. We liggen hier al dik 4 uur en volgens mij is Dioni inslaap gevallen. Ik maak een foto van hem, " Ver in zijn dromen ✨ " zet ik erbij en leg mijn telefoon weg. Ik ga op mijn buik liggen en staar naar Dioni. Ik heb maar geluk met zo'n eentje als hem. Ik voel wat beweging en draai me om. "
Jij bent ook weer wakker " lach ik, " hmm ja " mompelt Dioni. Hij trekt me tegen zich aan. " Zullen we de zee in gaan? " vraagt hij en ik knik. Ik verberg onze spullen en loop met Dioni richting de zee. Hij staat al in het water en ik bedenk me niet en geef hem een duwtje. Proestend komt hij boven. " Sorry " grijns ik, " nu mag ik je terug pakken " antwoord hij. " Misschien " zeg ik. " Nee grapje kom we gaan zwemmen " antwoord Dioni en trekt me het water in. Het is best warm. Ik klem mijn benen rond Dioni zijn middel en kijk hem aan. " Watsup babygirl " vraagt hij, " kiss me " grijns ik. " Dat laat ik me geen 2 keer zeggen " antwoord Dioni en drukt zijn lippen op de mijne. Zijn tong vraagt toestemming die ik hem niet geef. " Come on baby " mompelt hij tegen mijn lippen en ik moet lachen. Ik open mijn mond en zijn tong glipt naar binnen. Hij vouwt zijn handen om mijn billen. Hij knijpt dr in en ik geef hem een tik tegen zijn hoofd aan. Hij grijnst tegen mijn lippen. Als het ongeveer 5 uur is gaan we terug naar onze kamer om ons te douchen en om te kleden omdat we vanavond met z'n tweetjes uit eten gaan bij het Chinees restaurant hier op het resort. In onze kamer aan gekomen en de deur dicht is knoop ik mijn bikini los en trek mijn bikini broekje uit. Ik hang ze over de wastafel en stap onder de douch. Dioni trekt zijn zwembroek en boxer uit en hangt ze ook over de wastafel. Hij stapt bij me onder de douch en ik sla mijn armen om hem heen. Ik was mijn haar en lichaam, spoel het dan af en droog me dan af met een zachte handdoek. I luuuvvv zachte handdoeken. Ik föhn mijn haar snel droog en borstel het door. Ik trek mijn zalm kleurige string aan met een bijpassende bh zonder bandjes. Ik trek mijn witte playsuitje aan met daar onder mijn zwarte hakken. Ik krul mijn haar een beetje en doe dan mijn make-up. Eindstand, het is half 7 en kwart voor 7 moeten we bij het restaurant zijn. " Wauw, je bent zo mooi " fluistert Dioni in mijn oor, " laat me eerst even een foto van je maken voordat we weg gaan " zegt Dioni en pakt zijn telefoon erbij. Ik lach maar even en zie dan een flits. Ik neem een vestje mee voor de zekerheid. Ik steek het pasje in mijn tasje en dan lopen we samen naar beneden. We lopen het restaurant binnen en we krijgen een tafel aangewezen. We gaan zitten en krijgen een menu kaart. We krijgen eerst wat sushi en dan als hoofdgerecht de zoet zure kip. " Eet smakelijk lieverd " zegt Dioni, " jij ook " antwoord ik. Na het eten verlaten we het restaurant en gaan dan bij zo'n winkeltje lekker spulletjes halen. " Zullen we zo even over het strand lopen? " vraag ik aan Dioni, " ja natuurlijk lieverd " antwoord Dioni. Ondertussen dat we over het strand lopen eten we wat lekkers. Nadat we over het strand hebben gelopen gaan we terug naar onze kamer om te gaan slapen. Ik haal mijn make-up van m'n gezicht en bind mijn haar in een knot. Ik trek mijn playsuite uit, leg mijn schoenen in de kast en trek mijn bh uit. Ik kruip naast Dioni in bed. " Slaaplekker lieverd " zeg ik zachtjes en geef hem een kusje. " Slaaplekker princessje " antwoord hij en slaat zijn armen om me heen. Al snel val ik inslaap
JE LEEST
Stepsister ft. Kaj Leroy
FanfictionTsja hoe is dat? Opeens word je het stiefzusje van Kaj. Je word verliefd op een van zijn beste vrienden maar Kaj wil het niet? Wat doe je nu? Verliefdheid kun je niet tegen gaan, toch? Hoe dit verder zal aflopen zal je hier lezen xx