6

358 11 1
                                    

" Hmm dit voelt zo lekker "

Picture: Dioni
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

                    Melin
Het is zondag. Ik word samen wakker met Dioni. Ik ben ongelovelijk misselijk en mijn buik doet zo pijn. Ik kan wel huilen zoveel pijn heb ik. Ik voel met mijn hand achter me en gelukkig Dioni ligt er nog. " Hey baby " fluistert hij, " morning " mompel ik en hij slaat zijn armen om me heen. " Hoe voel je je? " vraagt hij, " slechter dan gisteravond " antwoord ik. " Hmm ik weet niet wat het is princessje " zegt Dioni en ik haal mijn schouders op. " Misschien word ik goed ziek " mompel ik en ga rechtop zitten. " Dat kan maar zo " antwoord Dioni en trekt me tegen zich aan. Hij legt zijn hoofd op mijn borst en ik ga met mijn hand door zijn haar heen. " Hmm dit voelt zo lekker " zegt Dioni, " weet ik, alles wat ik doe is lekker " lach ik. " Ja je bent zelf ook lekker dus ja " antwoord Dioni. " Ik? Nee " mompel ik en dan gaat Dioni rechtop zitten. " Hey ik wil niet dat je dat over jezelf zegt. Je bent prachtig zoals je bent Melin. Ik ben blij dat ik zo'n mooie vriendin heb " antwoord Dioni. " En ik ben blij dat ik zo'n lief vriendje heb " zeg ik en zoen hem. " Hmm ik hou van je " mompelt Dioni en zijn hand vind mijn rug. " Wat ga jij doen met je hand? " vraag ik, " eventjes joun lichaam onderzoeken " antwoord hij. " Het eindigt niet in bed he " zeg ik zachtjes, " nee als je wilt dat ik stop, stop ik " antwoord hij. Vind het best wel fijn als hij over mijn huid streelt. Zijn lippen in mijn nek laat me kreunen. Hij vind het plekje en begint aardig hard te zuigen. " Damn " kreun ik en trek aan zijn haar. Op nog een aantal andere plekjes begint hij te zuigen en daarna heb ik een stuk of 5 zuigezoenen in mijn nek en hals zitten. " Nu is het mijn beurt " grijns ik , " hmm okay " lacht Dioni. Bij hem plaats ik ook een aantal zuigzoenen. " Ik wil douchen " zucht ik, " ik ook " mompelt Dioni. " Ik ga eerst " roep ik en stap uit bed. " Fine " hoor ik Dioni mompelen. Hmm dit is best wel gemeen, het is zijn huis. " Ga jij maar eerst douchen " zeg ik, " nee toe maar ga maar " antwoord Dioni en ik schud mijn hoofd. Ik ga voor Dioni staan en bijt op mijn lip. " Stop met sexy doen " zucht hij, " hmm nee, vind dit leuk " antwoord ik. " Kom ik weet dat je samen wilt douchen " zeg ik en trek Dioni mee. " Wil je dat wel? " vraagt hij, " Jawel, moet toch ooit gebeuren " antwoord ik en loop samen met hem de badkamer in. " We kunnen ook in bad " grijnst Dioni, " hmm ja kan ook " antwoord ik. Terwijl Dioni het bad vol laat lopen pak ik alvast handdoekken. Het bad is vol en ik begin me voorzichtig uit te kleden. Als laatste mijn CK topje. Ik trek die over mijn hoofd en laat hem op de grond vallen. Ik zak in het water vol met schuim. Dioni zakt achter me in het water en slaat zijn armen om me heen. " Calm down baby " fluistert hij, " jaja " mompel ik. Ik kan niet lang stil zitten dus na een half uur droog ik me af. Ik sla de handdoek om me heen en loop naar Dioni zijn kamer. Ik trek lingerie aan en dan neus ik in zijn kast naar een blouse ofso. Gewoon een lekker lang ding. Ik vind een zwart, grijs wit geblokte blouse die ik aantrek. Mijn haar bind ik in een knot. Ik trek mijn nike broek er onder aan en niet te vergeten sokken. Geen make-up vandaag. Ik maak een snelle ontbijt/lunch wantja het is alweer half 2. Nooit sliep ik lang meestal tot half 7 ofso. Maar sinds ik met Dioni ben slaap ik langer. Vind het maar raar. Zondag chill dag dus we zullen vast niet zoveel doen. Ik plof met mijn ontbijt/lunch op de bank en doe de tv aan. Weet alleen niet waar Dioni blijft. Als ik mijn ontbijt op heb loop ik toch maar eens naar boven. Ja hoor, als ik het niet kon weten. Meneertje ligt gewoon te slapen met alleen een handdoek om zich heen. " Dioni meen je deze? " vraag ik lachend ookal weet ik dat hij slaapt. Ik schud hem wakker. " Haallo je liet me kapot hard schrikken, ik dacht dat je dood was sukkel " zeg ik, " hey joh laat me slapen " mompelt hij. " Ik heb altijd zo'n leuke vriend die alleen maar wil slapen " zucht ik, " helemaal niet. Ik voel me niet fit jezus " antwoord hij. " Geef dat dan aan " zeg ik, " ik zeg het nu toch? " antwoord hij. " Nu niet zo gaan doen Jurado " zeg ik en kijk hem aan. " Sorry " mompelt hij, " kom kleed je om en ik ga wat eten voor je maken " zeg ik, " ik hoef geen eten " mompelt hij. Hoe kan hij dit opeens hebben? Ik ben het kwijt en hij heeft het. " Ik kom zo bij je liggen " zeg ik en druk een kus op zijn hoofd. We hebben echt alleen maar in bed gelegen. Netflixxen enzo. Dioni heeft veel geslapen. Ik heb honger. " Dioni moet je ook wat eten? " vraag ik, " nee dankjewel schatje " antwoord hij en ik loop naar beneden. Ik heb eigenlijk nu ook geen zin meer in eten. Maar het moet. Ik bestel wel pizza. Kleine kwartier later is die er. Ik loop naar boven en er brand ligt in de badkamer. Ik leg mijn pizza op de grond en loop er heen. Dioni hangt boven de wc. " Liefje " zeg ik zachtjes en wrijf over zijn rug. " Ik wil niet meer " snikt hij, " ziek zijn is niet fijn nee maar je kunt er niks aan doen " antwoord ik en neem hem mee terug naar bed. Ik stop hem onder de dekens en eet mijn pizza. Als ik mijn pizza op heb ga ik ook maar slapen. Ik ben ongelovelijk moe. Dioni is al ver in dromeland. Hij brabbelt wat. Verdomt schattig. Ik kruip tegen zijn warme lichaam aan en val al snel inslaap.

Stepsister ft. Kaj LeroyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu