" Look who's here "
Picture: .... ?
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Melin
Maandag morgen. Wat ben ik blij dat ik van school af ben. Vandaag komt mijn nichtje, we schelen 2 dagen. Best wel grappig. We zouden gaan shoppen en veel plezier hebben. Ik heb dr bijna een jaar niet gezien dus ze zal vast veel veranderd zijn. In tegendeel met dit ligt Dioni nog steeds ziek in bed. Hij is er vannacht een paar keer uit geweest en nu ligt die rustig op mijn borst te slapen. Over 2,5 uur komt mijn nichtje dus kan nog wel even blijven liggen. Ik kriebel over Dioni zijn rug. " Hmm " mompelt hij, " oh ik heb je wakker gemaakt " zucht ik en hij knikt. " Sorry poepie " zeg ik zachtjes, " geeft niet liefie " antwoord hij schor. Hij knuffelt mijn borst en valt al snel weer inslaap. Als Dioni ver weg in dromeland is haal ik hem voorzichtig van me af en stap uit bed. Ik loop naar zijn kleding kast waar mijn kleding in ligt. Ik pak een spijkerbroek met gaten en een zwarte trui van Dioni, gewoon omdat hij zo lekker ruikt. Ik pak een roze lingerie setje en loop met alles in mijn handen naar de badkamer. Ik leg alles op de badrand en kleed me uit. Ik stap onder de douch. Snel was ik mezelf en draai de douch weer uit. Iets te lang in bed gelegen waardoor ik nu haast heb. Ik kleed me aan en borstel mijn haar uit. Zachtjes loop ik de slaapkamer in en doe mijn make-up. Ik hoor Dioni achter me kreunen, betekent dus dat die wakker word. " Hey wat ga jij doen? " vraagt hij, " ik ga de stad in met m'n nichtje die zo komt " antwoord ik. " Hmm wil je een polo voor me halen? " vraagt Dioni, " welke dan? " antwoord ik. " Jij mag de kleur kiezen " glimlacht hij, " hmm okay " mompel ik en ga naast hem op bed zitten. " Mag ik nog even met je knuffelen? " vraagt hij, " Ja natuurlijk " antwoord ik. Hij slaat zijn armen om me heen. " Ik hou van je " fluistert hij, " ik ook van jou " antwoord ik en kriebel over zijn rug. " Zal ik vanavond sushi mee nemen als avondeten? " vraag ik, " Ja hoor lekker " antwoord hij. " Ik ga nu weg en als je me nodig hebt moet je me wel bellen he " zeg ik, " tuurlijk tuurlijk " antwoord hij. Ik geef hem nog een kus en pak dan mijn spullen. Ik trek mijn zwarte blokhak laarsjes aan. " Bye love " zegt Dioni, " byebye baby " antwoord ik en loop de kamer uit. De bel gaat en loop snel de trap af. " Maaanouukkiee " gil ik als ik de deur open doe. " Look who's here " lacht Manouk en knuffelt me. " Wat een tijd geleden " zeg ik lachend en pak mijn jas en trek hem aan. Ik sluit de deur achter me en pak Dioni zijn scooter. Ja ik mag dat duhh. In de stad aangekomen zet ik hem goed opslot. Ik pak mijn telefoon en zie dat m'n vader me belt. " Hey pap " neem ik snel op, " hey lieverd, wat doet het me goed om je stem te horen " antwoord mijn vader. " Ik ben met Manouk in de stad dus kan niet lang praten " zeg ik, " Ohh wat leuk. Wanneer zie ik je weer eens? Ik mis m'n dochter namelijk " antwoord hij. " Ik kom pas een keer als Kaj weg is " mompel ik, " die is vanaf vandaag een paar nachten weg " antwoord mijn vader. " Ik kom straks wel even wat kleren halen en bij kletsen " zeg ik, " Neem je Manouk ook mee? " vraagt hij. " Ja pap doe ik " zeg ik, " okee veel plezier en ik zie je wel " antwoord hij. Ik hang op en loop gearmd met Manouk door de stad. " En hoe zit het met jou in de liefde? " vraagt Manouk, " Ik heb het allerliefste vriendje van de hele wereld " antwoord ik dromerig. " Nee die heb ik al " grijnst Manouk, " Dat kan niet en sinds wanneer heb jij een vriend? " antwoord ik. " Uhm nu zo'n 2 maanden " zegt Manouk, " Zijn naam, leeftijd? " vraag ik. " Jai wowor, 18 jaar " antwoord ze. " Bevriend met Dioni, Kaj, Samuel en Cassius? " vraag ik haar, " Jaaaaa " antwoord Manouk. " Wat toevallig. Dioni is mijn vriend en Kaj word mn stiefbroer " antwoord ik lachend. " Oh waat leukk " zegt Manouk, " dat laatste niet zo erg " antwoord ik. " Wattdan? " vraagt ze en ik leg haar het verhaal uit. " Wow " mompelt ze. We hebben al wat winkeltjes gehad en gaan nu lunchen. Zoals gewoonlijk in de Kalvertoren. Nadat we uit geshopt en uitgegeten zijn rijden we naar mijn vader toe. Ik druk op de bel. " Melin liefje " zucht mijn vader op gelucht en geeft me een knuffel. " Pap " zeg ik vrolijk. We hebben wat bij gepraat en dan pak ik wat spullen. Beneden hoor ik de deur open gaan. Opeens staat Kaj in mijn kamer. " PAPA JE HAD GEZEGT DAT HIJ WEG ZOU ZIJN " Gil ik naar beneden, " ja ik wist ook niet dat die thuis zou komen " antwoord mijn vader. Oke ik kan het hem niet kwalijk nemen. " Wat moet je " vraag ik niet boeiend wat hem hier brengt. " Ik wil met je praten " zegt hij, " ja en ik niet met jou dag Kaj " antwoord ik en loop de kamer uit. " Manouk we gaan " roep ik. " Yoo " gilt ze terug. " Dag pap zie je snel " zeg ik en druk een kus op zijn wang. " Sorry dat het zo moest aflopen " zucht mijn vader en de tranen staan in zijn ogen. " Niet huilen pap, ik kom snel weer oke " antwoord ik en hij knikt. Geef mijn vader een laatste kus en rijd dan met Manouk achter op naar de sushi bar om sushi mee te nemen. " Kan ik vanavond blijven slapen? " vraagt Manouk, " ja tuurlijk " antwoord ik. Ik haal de sushi op en dan rijden we naar huis. " Dioni liefje eten " roep ik naar boven, " ik ben niet alleen " roept hij. Dan komt hij de trap afgelopen. " Hey Jai, je chick is hier " roept Dioni naar boven. " Manouk hier? " roept Jai, " jaaaa " roep ik. Ik hoor iemand van de trap af rennen. Ik omhels Dioni. " Heb je gemist schatje " fluistert Dioni, " ik jou ook " antwoord ik en zoen hem. Als we uitgeten zijn leggen we matrassen enzo klaar. " Kan ik even met je praten? " vraag ik aan Dioni. " Onder vier ogen " zeg ik snel. " Tuurlijk " antwoord hij verwarrend. " Wat is er? " vraagt hij als we op de gang staan. " Ik was bij mijn vader thuis " zeg ik , " waar Kaj ook is? Ben je gek geworden " antwoord hij. " Kaj zou er eerst niet zijn maar kwam onverwachts thuis oke " zucht ik, " hij wou met me praten maar ik ben weg gegaan. En niet gelijk zo boos " antwoord ik. Ik loop weg naar boven. Als ik in de slaapkamer sta word er aan mijn heupen getrokken. Kusjes in mijn nek verspreiden kippenvel over mijn lichaam. " Wat wil je? " vraag ik, " dat je normaal doet " antwoord Dioni. Ik negeer hem en trek mijn broek uit. Dan mijn trui. Ik zie de lust in Dioni zijn ogen. " Wat heb je toch een prachtig lichaam " fluistert hij, ik glimlach naar hem. Ik trek mijn bh uit en doe snel een shirt aan. " Sow hey dat was wow " mompelt Dioni, " ssshht " zeg ik lachend. Ik trek een sportbroekje aan en loop naar beneden. De hele avond kijken we netflix films. Onder de laatste film val ik in Dioni zijn armen inslaap.
JE LEEST
Stepsister ft. Kaj Leroy
FanfictionTsja hoe is dat? Opeens word je het stiefzusje van Kaj. Je word verliefd op een van zijn beste vrienden maar Kaj wil het niet? Wat doe je nu? Verliefdheid kun je niet tegen gaan, toch? Hoe dit verder zal aflopen zal je hier lezen xx