" Ik wou dat ik je kon helpen "
Picture: Kaj 😝
Veel leesplezier ☺️
<------------------------Melin
Het is zeven uur precies en ik ben al een tijdje wakker terwijl Dioni lekker door slaapt. Mijn buik doet nog steeds zo'n pijn en daardoor kan ik niet meer slapen. Ik weet niet waarom maar ik wil gewoon weer huilen. Ik leg mijn hoofd tegen Dioni zijn rug aan en er glijden wat tranen over mijn wangen. Ze komen op Dioni zijn blote rug terecht. Dioni draait zich om en slaat zijn armen om me heen. " Sstt niet huilen baby " fluistert hij maar hij sliep toch? Hmmm. " Ik weet het niet, ik wil zo graag huilen maar weet niet waarom " antwoord ik zachtjes. " Ik wou dat ik je kon helpen " fluistert Dioni en hij kriebelt wat over mijn buik. Ik onderdruk een gaap en merk dat ik nog best wel moe ben. " Dwing je zelf niet om wakker te blijven " fluistert Dioni en blijft over mijn buik kriebelen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en sluit mijn ogen. " Sleepwell my princess " mompelt Dioni en ik val daarna inslaap. " Wake up my baby " fluistert er iemand in mijn oor. Ik geef een zachte kreun en draai me om. " Kom we hebben over een half uurtje een afspraak bij de dokter " zegt Dioni en ik mompel wat. Ik rol het bed uit en zucht even diep. Ik hijs mezelf in een joggingsbroek en vis mijn bh van de grond. Ik doe die aan en zoek een shirt of trui. Het eerste wat ik op de grond tegen kom is een trui van Dioni. Ik trek hem over mijn hoofd en haal mijn haar uit mijn knot. Ik vis mijn zwarte adidassen van de grond en trek ze aan. Ik loop de trap af en mis de laatste traptree. " Niet vallen " lacht Dioni zijn moeder die achter me aan loopt. " Ik slaap nog half " mompel ik lachend. " Mam wij zijn weg " roept Dioni, " laat je me het horen als jullie iets weten? " vraagt ze. " Komt goed " antwoord ik en trek de deur achter me dicht. " Heb jij geen kater ofso? " vraag ik aan Dioni, " Nee doordat ik om 7 uur wakker van jou werd en had niet heel veel gedronken " antwoord Dioni en ik stap bij hem achterop de scooter. " Ohw sorry " mompel ik en hij rijd weg. " Geeft niet baby " antwoord hij. Na 10 minuutjes staan voor de dokterspost en zet Dioni zijn scooter op slot. Hij slaat een arm om me heen en neemt me mee naar binnen. " Hij is heel aardig hoor, maak je geen zorgen " fluistert Dioni als we in de wachtkamer zitten. " Op welke naam heb je de afspraak gemaakt? " vraag ik, " Jou voornaam met Kaj zijn achternaam " antwoord Dioni. " Ik wist het " grijns ik. 10 minuten zitten we er nog steeds. " Melin van der Voort? " klinkt een mannen stem. Samen met Dioni sta ik op en loop naar de dokter. " Dokter van de Hoog " stelt hij zich voor, " Melin van der Voort " stel ik me voor en schud hem de hand. " Dan neem ik aan dat jij vanochtend gebeld? " vraagt hij, " Nee mijn vriend. ik sliep zelf nog " antwoord ik en ga op de stoel zitten die in zijn kantoortje staat. " Wat zijn de klachten? " vraagt hij, " Heel erg veel buikpijn en soms is het zo erg dat ik in mekaar krimp en echt zo moet blijven liggen. En af en toe speelt de misselijkheid ook mee " leg ik hem uit. " Ik neem aan dat jullie ook al wel geslachtsgemeenschap hebben gehad? " zegt hij, " Ja maar altijd veilig " antwoord ik. " Hmm, dan mag je even komen liggen op de bank en je trui iets omhoog doen " zegt de dokter en ik doe wat hij zegt. Hij doet wat rare dingetjes en dan mag ik weer gaan zitten. " Hoe is het met je ontlasting? " vraagt hij, " mweh het is wel eens beter geweest " mompel ik. Dioni legt zijn hand op mijn knie. " Ik stel voor dat je een volledig bloedonderzoek laat doen en het liefst deze week nog " legt hij en ik knik. " Voor de rest krijg je nog zakjes mee voor je ontlasting dat dat weer opgang komt " vertelt hij nog. Ik bedank hem en loop met Dioni het kamertje uit. " Nooit dat ik deze week nog ga bloedprikken, ik ben doods benauwd voor naalden " mompel ik en knipper mijn tranen weg. " Ik ga met je mee dat weet je toch? " antwoord Dioni. " Ik durf het niet dus we doen het mooi volgende week " snauw ik, " Je hoeft niet boos op mij te worden " antwoord Dioni. Pff ik word er zo zat van. " Kun je me thuis afzetten? " vraag ik, " oh mag ik niet bij je blijven? " antwoord Dioni en ik haal mijn schouders op. " Ik dacht dat jij een afspraak met Jasha had vandaag? In de studio? " herinner ik hem, " oh ja vergeten " mompelt hij. Hij zet me thuis af. " Krijg ik geen kus meer? " vraagt Dioni, " vandaag niet " grijns ik. " Ohw nou ik zie je vanavond " mompelt hij en keert zijn scooter. " Vandaag krijg jij geen kus maar een zoen " lach ik en druk mijn lippen op de zijne. " Ik krijg jou vanavond wel " grijnst hij, " veel plezier en geef Jash een knuffel van me " antwoord ik. " Tot vanavond babygirl " roept hij en rijd weg. Ik open de deur en zucht diep. " MELIN " klinkt er van boven, " waaaat " roep ik naar boven en loop de trap op. Kaj zijn hoofd steekt uit zijn kamer. " Uhm ik denk dat je beter niet naar je slaapkamer kan gaan " mompelt hij, " WAT HEB JE GEDAAAN " gil ik. " Niks, Samuel en Noa liggen in je bed en ik heb ze vannacht aardig hard gehoord " legt Kaj uit, " verdomme Leroy, waarom moeten er altijd mensen in mijn bed slapen als ik zelf niet thuis slaap. We hebben 2 fucking logeerkamers en dan moet het alsnog in mijn bed. Jij mag hem lekker gaan verschonen vanavond " antwoord ik. " We waren dronken Melin " mompelt Kaj, " Als jullie nou allemaal zo slim waren als Dioni was dit niet gebeurt " antwoord ik. " Hij was ook dronken? " zegt Kaj, " ja maar vast niet zo erg als jullie " antwoord ik. " Nee hij deed echt saai " mompel Kaj, " logisch misschien? Jullie die allemaal een vriendin mee hebben en hij die er dan buiten hangt? Denk na Kaj " antwoord ik en loop de trap af. " Kun je me halen? Kus " app ik naar Dioni. " Omw my baby, is de stemming niet echt fijn? " Krijg ik terug. " Samuel en Noa liggen in mijn bed " stuur ik hem maar hij krijgt hem al niet meer binnen dus hij is onderweg. De hele middag heb ik in de studio gezeten bij Jasha met Dioni. Nu zijn we onderweg naar de Mac wat we hebben alle drie honger. Ik prob wat patatjes in mijn mond. Als we uitgegeten zijn gaan we richting huis. " Kunnen we vannacht nog bij jou slapen? Heb geen zin om naar huis te gaan " zeg ik tegen Dioni, " Doen we dat, zal mijn moeder vast niet erg vinden " antwoord Dioni en rijd achter Jasha aan. We komen thuis aan en ik trap mijn schoenen uit. " Mam, Pap " gilt Dioni door het huis en mijn oog valt op een briefje die op tafel ligt. Ik lees hem. " Je ouders zijn een weekendje weg " zeg ik, " ohw oke " antwoord hij. " Zullen we boven in bed een filmpje kijken? " vraag ik en Dioni knikt. Ik ren de trap op en in Dioni zijn kamer aangekomen laat ik me op bed vallen. " Als we bij mij hadden geslapen mocht ik eerst m'n bed verschonen of had je dan in de sperma van Samuel willen rollen? " vraag ik lachend, " gadverdamme Melin " roept Dioni. " Waat hij en Noa hebben het in mijn fucking bed gedaan " mompel ik. Dioni moet lachen. Ik kleed me uit en doe mijn bh af. Ik kruip in bed terwijl Dioni aan de tv prutst. Als hij eindelijk aanstaat komt Dioni naast me liggen. Ik volg de film niet want Dioni is veeltste interessant. " Waarom staar je zo? " vraagt hij lachend, " Je bent gewoon fucking lekker sorry " antwoord ik. " Hmm jij ook hoor baby " antwoord hij. De film is inmiddels afgelopen als Dioni me begint uit te kietelen. " NEEEEEEEEEEEEE STOPPP " gil ik, " hmm okay dan " antwoord Dioni en ik geef hem een kusje. Inmiddels is het half 2 en is Dioni inslaap gevallen op mijn borst. Ik zucht en sluit mijn ogen. Voordat ik het weet lig ik ook in dromeland.
JE LEEST
Stepsister ft. Kaj Leroy
FanfictionTsja hoe is dat? Opeens word je het stiefzusje van Kaj. Je word verliefd op een van zijn beste vrienden maar Kaj wil het niet? Wat doe je nu? Verliefdheid kun je niet tegen gaan, toch? Hoe dit verder zal aflopen zal je hier lezen xx