18

254 10 1
                                    

" Melin "

Picture: Dioni
Veel leesplezier ☺️
<------------------------

                    Dioni
De dag dat Melin vermist werd was heftig en nu zijn we inmiddels allemaal weer thuis. De dag nadat we haar kwijt zijn geraakt zijn we terug gegaan naar Nederland. Het is inmiddels al 2 weken geleden en ik mis haar zo. Ik ben naar huis gegaan en heb de afgelopen dagen alleen maar gehuild. Ook kon ik niet alleen slapen dus heb de afgelopen dagen bij mijn moeder geslapen. " Mam ik ga naar Kaj " roep ik door het huis, " is goed schat, geef hem een knuffel van me " roept ze en ik smijt de deur dicht. " Dioni " gilt mijn moeder, " sorrryyy mam " roep ik en loop het padje af. Ik stap op mijn scooter en schuif mijn zonnebril op mijn neus. Ik zet mijn pet goed en rij richting Kaj. We hebben de afgelopen dagen zoveel gezocht, maar geen spoor van mijn lieve Melin. Ik zet mijn scooter in de achtertuin en draai de achterdeur open. Iedereen zit in de kamer. Manielle, Kaj, Jasha, Samuel, Noa, Jai, Sterre, Zoë, Cassius en Gio. Het doet me pijn om ze zo te zien zitten zo klef. Ik ga met neer geslagen ogen zitten. " Ik ga Amsterdam nog es even afspeuren " zegt Jasha opeens, " bel je als je ists ziet? Wij blijven bij Dioni " antwoord Kaj en Jasha knikt. " Hier neem m'n scooter maar " zeg ik en gooi m'n sleutels. " T komt goed maatje " zegt Jasha en geeft me een schouder klopje. Ik ben de hoop al verloren.

Jasha
Ik rij rondjes door Amsterdam op Dioni zijn scooter en heb nog niks verdachts gezien. Ik zet voor Schiphol de scooter opslot en loop naar binnen. Stel je voor ze gaan ergens heen? Dan moeten ze naar het vliegveld en door de douane. Ik zit bij de Starbucks als ik een meisje met een jongen voorbij zie lopen. En dat meisje lijkt zo fucking erg op Melin. Ik moet dit regelen. Ik ren naar de balie. " Hallo mevrouw ik heb iets. Mijn vriend haar vriendin is al 2 weken vermist en ik zag haar volgens mij net lopen met een jongen. Ik wil u vragen als u de beveiliging wil inschakelen bij elke douane poort zodat ik haar terug kan vinden " leg ik uit, " hoe zien ze er allebie uit? " vraagt ze terwijl ze gaat rond bellen. Ik zoek een foto op van Lars en daarna een van Melin. " Oh die, ze hebben net ingecheckt om naar Parijs te gaan " zegt de vrouw, " hou ze alsjeblieft tegen " smeek ik. " Ja komt goed loop even met me mee " zegt de vrouw en ik loop achter dr aan. Ze brengt me naar de douane van de vlucht naar Parijs en ik moet in een kamertje wachten. Ik kan iedereen zien die door de douane heen gaat. Dan zie ik Melin haar gezicht. " DAAT IS HAAR " schreeuw ik tegen de man die tegenover me zit. " Dat weten ze jongen man " antwoord de man. Ik zie dat Lars wit weg trekt als ze zijn ID vragen. Lars rent keihard weg en ik ren het kamertje uit. " Melin " roep ik en ze kijkt verward om haar heen. Ze ziet me en rent op me af. Ik sluit haar in mijn armen en ze begint spontaan keihard te huilen. " H-hij heeft me z-zoveel p-pijn gedaan " huilt ze. " Hij zit nu vast en wij gaan naar het ziekenhuis " zeg ik en til haar op. Ondertussen staat er een Ambulance voor de deur en ik leg haar op de brancard. " Jash laat me niet alleen " huilt ze en pakt mijn hand stevig vast. " Ik laat je niet alleen " fluister ik en wrijf over haar wang. Eerst Dioni bellen. Ik laat mijn vingers over het scherm glijden en druk op Dioni zijn naam. " Met Dioni " klinkt zijn gebroken stem, " Dioni, ik heb dr gevonden " zeg ik opgelucht. " Nee je liegt " antwoord hij. " Nee ik zal hier nooit om liegen. Lars wou met haar naar Parijs gaan maar ik heb dr op tijd gezien. Kom naar het ziekenhuis we zijn onderweg " leg ik uit. " Mijn mooie lieve Melin " huilt Dioni aan de andere kant van de lijn. Ik hang op en pak Melin haar handen vast. " I-ik wil naar D-dioni " huilt ze, " hij is onderweg rustig maar " antwoord ik. Ik wacht op Dioni en Melin is mee gekomen. Dioni komt binnen gerend. " Waar is ze " gilt hij, " rustig aan ze zijn haar aan het onderzoeken " antwoord ik. " Ik moet haar zien " huilt hij en de rest komt achter hem aangerend. Dioni rent naar de deuren. " Dit is geen toegang voor jou jonge man " zegt een dokter, " mijn fucking vriendin ligt daar ik moet haar zien " huilt hij. " Ze komt er zo uit nog even geduld " zegt de dokter en Dioni gaat verslagen op het bankje zitten. "
Ze is terug maatje " zeg ik en sla mijn arm om hem heen. " Bedankt, zonder jou zat ze nu in Parijs " snikt Dioni. " Geen probleem maatje " glimlach ik.

Melin
Ik lig inmiddels op een kamer in m'n eentje. Ik heb nog steeds overal pijn en kan amper iets. De afgelopen 2 weken waren alleen maar verkracht worden of ik werd in elkaar geslagen door Lars omdat ik niet luisterde. Dagen lang heb ik gehuilt en wachte ik tot hij me eindelijk vrij liet, maar nee hij wou me mee naar Parijs hebben om daar verder te gaan. Maar daar stond mijn reddende engel, Jasha. Ik ben hem zo dankbaar. Er word op de druk geklopt en hij gaat open. Wow wat heeft hij gedaan? Afgelopen twee weken niet gedoucht en niet geslapen? Wallen tot zijn kin, onverzogt haar en zijn snor is echt erg. Trainingsbroek aan en een sweater. " H-heb je de afgelopen weken n-niks aan jezelf gedaan? " vraag ik aan Dioni en hij knikt. " Kom " zeg ik en klop naast me op het bed. Hij duwt de deur dicht en kruipt naast me. Het eerste wat ik doe is zijn hoofd op mijn borst plaatsen. " Niet huilen, ik ben er weer " fluister ik in zijn oor en speel met zijn haar. " Ik heb misschien 10 uur in totaal geslapen over 2 weken " zucht Dioni, " dat is heeel slecht " antwoord ik. " Ik was zo bang Melin " fluistert hij, " ik ook " antwoord ik zachtjes. Het is inmiddels avond en ik moet een nachtje blijven maar Dioni mag bij me blijven. " Ga maar slapen " fluister ik en hij plaatst zijn hoofd op mijn borst. Ik speel met zijn haar tot hij inslaap is gevallen. Daarna val ik zelf ook inslaap.

Stepsister ft. Kaj LeroyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu