Ep-2

817 61 1
                                    

ဒီေန႔ဟာကြ်န္မဘဝရဲ႕ ဒုတိယေျခလွမ္းကို စတင္ခဲ႔တယ္ .....

SM က Make up Artist နဲ႔ Stylist ေခၚမယ္ဆိုတဲ႔ သတင္းေႀကာင့္ ကြ်န္မ
အင္ခြ်န္းေလဆိပ္ကို ေရာက္ရွိခဲ႔ပီ ....

korea မွာ ေဆြမ်ိဳးမရွိတဲ႔ကြ်န္မ နည္းနည္းေတာ့ဒုကၡေရာက္တာေပါ့ေလ ....

ကြ်န္မလည္းအရဲစြန္႔ပီးထြက္လာခဲ႔တာ အိမ္ကတားေနတဲ႔ႀကားကကို မေရာက္ေရာက္ေအာင္လာခဲ႔တာ ဒါေတြရဲ႕တစ္ခုတည္းေသာရည္ရြယ္ခ်က္က သူေပါ့ သူရဲ႕အနားမွာေနခ်င္လို႔ေပါ့ ....

အရင္ဆံုးအိမ္ျခံေျမအက်ိဳးေဆာင္ company ကိုသြားပီး တိုက္ခန္းငွားရန္စီစဥ္ရသည္ ဟန္ျမစ္ရဲ႕အနီးနားမွာရွိတဲ႔ တိုက္ခန္းတစ္ခုကို ငွားလိုက္သည္ Exo Dorm နဲ႔ နည္းနည္းလွမ္းေပမယ့္ ဒီေနရာကအဆင္ေျပသည္ ....

အဲ႔ဒီေန႔ညေတာ့ ေျခာက္ဆြဲေျခာက္န႔ဲပဲ နွစ္ပါးသြားခဲ႔ရသည္ ေနာက္ေန႔မနက္က်မွ လိုအပ္တာဝယ္စရာရွိတာဝယ္ပီး ခ်က္ျပဳတ္စားရသည္ ....

စားေသာက္ျပီးတာနဲ႔ SM Entertainment ကို သြားျပီး Make up Artist and Stylist အတြက္ ေဖာင္တင္ခဲ႔သည္ ကြ်န္မအားလံုးအတြက္ အထူးျပင္ဆင္လာခဲ႔ျပီးသားျဖစ္တဲ႔အတြက္ ဘယ္ေနရာကပဲေခၚေခၚကြ်န္မအတြက္ အဆင္ေျပပါသည္ ....

Exo ရဲ႕ Stylist ျဖစ္ခ်င္ေပမယ့္ အဲ႔ေလာက္ထိမေမွ်ာ္မွန္းရဲပါ ဘယ္အဖြဲ႕ရဲ႕ Stylist ျဖစ္ျဖစ္ SM Concert တစ္ခုခုရွိရင္ သူ႔ကိုျမင္နိုင္လိမ့္မယ္ဆိုပီး ေျဖသိမ့္ထားမိသည္....

ကြ်န္မညတိုင္းလိုလို ဟန္ျမစ္ေဘးသြားထိုင္ေလ့ရွိသည္ တခါတေလ သူ႔ကိုေတြ႔လိုေတြညားေပါ့ သူတို႔တေတြ ဟန္ျမစ္ကို လမ္းေလွ်ာက္ထြက္တာတို႔ စက္ဘီးစီးတာတို႔လုပ္ေလ့ရွိတယ္လို႔ ကြ်န္မသိထားသည္ေလ .....

ကြ်န္မ ဒီေရာက္တာ တစ္ပတ္ရွိပီ သူတို႔ရဲ႕အရိပ္ေတာင္မေတြ႔မိပါ အဲ႔ဒီေန႔ညကေတာ္ေတာ္ညဥ္႕နက္တဲ႔ထိ ဟန္ျမစ္နားမွာထိုင္ေနမိသည္ ....

ကြ်န္မရဲ႕အိမ္ျပန္လမ္းေတြ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္စကိတ္စီးပီး ယိုင္ထိုးယိုင္နဲ႔နွင့္လာေနသည္ ....

ကြ်န္ေဘးဘက္ကိုေရွာင္ေပးလိုက္ေပမယ့္ ထိုေကာင္ေလးက ကြ်န္မကိုဝင္တိုက္လိုက္ပီး ကြ်န္မနွင့္အတူသူပါလဲက်သြားသည္ ....

Paparazzi (Chanyeol ×OC)[completed]Where stories live. Discover now