သူတို႔ Comeback ပြဲပီး၍ Yixing Oppa ရဲ႕ ဇာတ္ကားက်န္တဲ့အပိုင္းရိုက္ရန္ China ကို ျပန္သြားရျပန္သည္ ....
ဇာတ္ကားအဆံုးသတ္ရိုက္ရန္နွစ္လေလာက္ ႀကာသြားသည္ ဒီလိုဆိုေတာ့ သူနဲ႔မေတြ႔ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ႀကာပီေပါ့ Comeback ပြဲတုန္းက ေတြ႔တာေနာက္ဆံုးျဖစ္ခဲ႔သည္ ....
ကြ်န္မလည္း China ေရာက္တဲ႔ အေတာတြင္း သတင္းေတြလည္းမႀကည့္ျဖစ္ပါ အလုပ္ကိုသာ အာရံုစိုက္ေနရသည္ တခါတေလမွသာ အိမ္နွင့္ဖုန္းေျပာျဖစ္သည္ ....
တေန႔ Exo Fan ျဖစ္တဲ႔ ကြ်န္မအစ္မတစ္ေယာက္ဆီက ဖုန္းလာ၍ႀကားလိုက္ရတဲ႔သတင္းေႀကာင့္ ကြ်န္မရင္ထဲမိုးႀကိဳးအစင္းတစ္ရာေလာက္ ပစ္လိုက္သလိုခံစားလိုက္ရသည္ ....
ႀကားလိုက္ရတဲ႔သတင္းက သူ သူ Dating ထြက္သြားပီတဲ႔ သူနဲ႔ Dating ထြက္တဲ႔ မိန္းကေလးကလည္း သူအရမ္းႀကိဳက္တဲ႔ 2NE1 က Dara နဲ႔တဲ႔ ....
ကြ်န္မအတြက္ေတာ့ ဒါလံုးဝမျဖစ္နိုင္တဲ႕ ကိစၥပဲေလ သူက ဒါဒါရဲ႕fan တစ္ေယာက္ ဒါက Dating rumor ပဲ ဟုတ္တယ္ Dating rumor ဟုသာ တစ္ဖတ္သတ္စြဲခ်က္တင္လိုက္သည္ ....
ဒီအေတာတြင္းသူေရာ အဆင္ေျပပါ့မလားလို႔စိုးရိမ္ေနမိသည္ ဒီကအလုပ္ေတြျမန္ျမန္ပီးလို႔ ျပန္ခ်င္လွပီ အေဝးကစိတ္ပူေနလို႔မပီးေသး အနားမွာေန၍နွစ္သိမ့္ေပးခ်င္မိသည္ ....
ေတာ္ေသးတာေပါ့ အလုပ္ေတြပီးလို႔ Korea ကို ျမန္ျမန္ျပန္ေရာက္ခဲ႔သည္ အားလံုးကေတာ့ပံုမွန္ တိုင္းပါပဲ Korea ေရာက္ပီးမႀကာဘူး MV ရိုက္ဖို႕အတြက္ျပင္ဆင္ေပးရသည္ ....
အားလံုကပံုမွန္ေပမယ့္သူေျပာင္းလဲသြားသည္ အရင္ကစစေနာက္ေနာက္နွင့္သူ အခုေတာ့တည္ျငိမ္လြန္းသည္ သူ႔မ်က္နွာမွာ အျပံဳးေတြေပ်ာက္ဆံုးေနသည္ ....
ကြ်န္မသူ႕ကိုျမင္လို႔ ျပံဳးျပျပီးနွဳတ္ဆက္တာေတာင္ သူမသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္သြားသည္ သူကြ်န္မကိုဟန္ေဆာင္ျပီးေတာင္ မျပံဳးျပေတာ့ဘူး ....
သူ႔အဖြဲ႕ဝင္ေတြေျပာတာကေတာ့ သူခံစားေနရသည္တဲ႔ ဒါဆို ဒီ Dating က အမွန္တကယ္ပဲလား ....
ဒါကိုကြ်န္မဘယ္လိုနားလည္ရမွာလဲ ကြ်န္မဘက္ကသူ႔ကို ကိုယ္သေဘာက်တဲ႔ Idol တစ္ေယာက္ထက္ အဆင့္ပိုေနေပမယ့္ သူ႔အတြက္ေတာ့ ကြ်န္မက မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ေတာင္မျဖစ္နိုင္ဘူးလား ....
YOU ARE READING
Paparazzi (Chanyeol ×OC)[completed]
RandomFan တစ္ေယာက္ထက္ ပိုပီးရူးသြတ္မိတယ္ အခ်ိန္တိုင္းစကၠန္႔တိုင္းမိနစ္တိုင္းေနရာတိုင္းမွာ စိုးမိုးထားနိုင္လြန္းေသာသူ႕အတြက္ ကြ်န္မက Paparazzi တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ႔တယ္ ....