Ep-6

512 55 5
                                    

Park Chanyeol သူဒီကိုဘာလာလုပ္တာပါလိမ့္ ကြ်န္မသူ႔ကိုေမာ့ႀကည့္ပီးေခါင္းျပန္ငံု႕ကာ မ်က္ခင္းေပၚကိုတုတ္နွင့္ေလွ်ာက္ျခစ္ေနမိ၏ ....

သူကကြ်န္မေဘးဝင္ထိုင္ကာ စကားစေျပာေလသည္ ....

သူေျပာသည္က သူစိတ္ညစ္ေနတာေႀကာင့္ ကြ်န္မကိုစကားမေျပာျဖစ္ပဲ လ်စ္လ်ဴရွဳထားမိလို႔ေတာင္းပန္ပါတယ္တဲ႔ သူ႔ Dating ကလည္းအမွန္မဟုတ္ဘူး rumor တဲ႔ေလ ....

ေတြ႔လားကြ်န္မေျပာပါတယ္ အဲ႕ဒါ rumor ပါလို႔ ကြ်န္မေခါင္းငံု႕ထားရင္းမွ က်ိတ္ျပံဳးလိုက္သည္ ....

ထို႔ေနာက္သူကေနေကာင္းေပ်ာက္ပီလားဟု ဆိုကာ သူ႔လက္ျဖင့္ကြ်န္မနွဖူးကို စမ္းလိုက္တဲ႔ခဏ အံ႕ႀသမွဳနွင့္အတူႀကည္နူးမွဳပါ ျဖစ္မိျပန္သည္ ....

မေတြ႔ရတဲ႔အေတာတြင္းသတိရမိသည္တဲ႔ေလ ထိုစကားေလးႀကားရရံုမွ် ထိုေနရာမွာတင္ ကြ်န္မေသေပ်ာ္ပီေလ ....

သူနဲ႔ကြ်န္မမထိုက္တန္မွန္းသိေပမယ့္ သူ႔အခ်စ္ကိုတစ္ခါေလာက္ရယူခ်င္မိတာအျပစ္လားလို႔ ကြ်န္မစိတ္ထဲတြင္ေတြးလိုက္သည္ ....

ကြ်န္မသူေျပာတာေတြသာနားေထာင္မိသည္ အခုခ်ိန္ထိသူ႔ကိုစကားတစ္ခြန္းမွ်ျပန္မေျပာရေသး သူကကြ်န္မစိတ္ဆိုးေနတယ္လို႔ ထင္ေနသည္ေလ ....

စိတ္မဆိုးဘူးဆိုကာမွ ကြ်န္မပုခံုးကိုဖက္ကာ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ေလွ်ာက္သြားရေအာင္တဲ့ ကြ်န္မမွ Korea က ေနရာေတြမသိတာ အဲ႔ေတာ့ သူေခၚရာေနာက္ပဲေယာင္လည္လည္ ပါသြားေလေတာ့သည္ ....

ထိုေန႔ညကသူနဲ႔ကြ်န္မ ေစ်းတန္းကိုေလွ်ာက္ပတ္ႀကရင္း သူ႔ Fan ေတြ သူမွန္းရိပ္မိသြားလို႔ သူကကြ်န္မလက္ကိုဆြဲကာ နွစ္ေယာက္သားထြက္ေျပးခဲ႔ရသည္ ....

ကြ်န္မတို႔နွစ္ေယာက္သူ႔fanေတြမ်က္ေျချပတ္ေလာက္တဲဲ့ေနရာေရာက္ေတာ့ နွစ္ေယာက္သား အေမာေျဖကာ တစ္ေယာက္နွင့္တစ္ေယာက္ ႀကည့္ရင္းဟက္ဟက္ပတ္ပတ္ရယ္မိျပန္သည္ ....

သူလည္းဒီလိုလြတ္လြတ္လပ္လပ္မေပ်ာ္ရတာ ႀကာပီလို႔ဆိုေတာ့ ကြ်န္မသူ႔ကိုသနားကာ သူေပ်ာ္ဖို႔အတြက္အရာရာ ျဖည့္စည္းေပးခ်င္ျပန္သည္ ....

Paparazzi (Chanyeol ×OC)[completed]Where stories live. Discover now