တံခါးေခါက္သံနွင့္အတူ Nurse ဝင္လာ၍ ကြ်န္မရဲ႕ စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္မ်ား ေရးလက္စစာအုပ္ေလးကို ပိတ္လိုက္သည္ ....
Nurse က ေဆးေသာက္မည္ဟုဆိုကာ ကြ်န္မကိုေဆးတိုက္သည္ ထို႔ေနာက္ ကြ်န္မအခန္းကိုေဝ႔ဝိုက္ႀကည့္ကာ တစ္ခန္းလံုး Park Chanyeol ပံုေတြနဲ႔ျပည့္ေန၍ သူ႔ကို အဲ႔ေလာက္ေတာင္ႀကိဳက္ခဲ႔တာလားဟု ေမးေလသည္ ....
ကြ်န္မလည္းသူ႔ကိုႀကိဳက္တာကေျပာျပစရာ စကားလံုးေတာင္မရွိဘူးဟုဆိုေသာေႀကာင့္ Nurse က ျပံဳးကာေခါင္းညိမ့္ေလသည္ ....
ထို႔ေနာက္ Nurse က ကြ်န္မကို ေလေကာင္းေလသန္႔ရေအာင္ ျခံထဲဆင္းမယ္ဆိုျပီးျခံထဲေခၚသြားသည္ ....
ျခံထဲေရာက္ေတာ့ ထိုင္ခံုတစ္ခုေပၚထိုင္ကာ ကြ်န္မ ေကာင္းကင္ႀကီးကို ေမာ့ႀကည့္ျပီး သူ႔ကိုမ်ားေတြ႔ေလမလားဟု ရွာႀကည့္သည္ ....
ရယ္ရတယ္ေနာ္ ေကာင္းကင္မွာ သူ႔ကိုရွာရေအာင္ Park Chanyeol က ေလယာဥ္ပ်ံမွမဟုတ္တာ ဒါေပမယ့္ ျဖတ္သြားတဲ႔ေလယာဥ္ပ်ံထဲမွာ သူမပါနိုင္ဘူးလို႔ဘယ္သူမွ မေျပာနိုင္ဘူးေလ ....
ကြ်န္မေကာင္းကင္ကို ႀကည့္ပါမ်ားေတာ့ ေကာင္းကင္မွာပ်ံသန္းသြားတဲ႔ ငွက္ကေလးေတြကေတာင္ ေလွာင္ရယ္ေနေလာက္ပီ ....
ကြ်န္မေနာက္က Nurse ေခၚသံႀကားမွ ကြ်န္မအေတြးေတြကို ျဖတ္ကာ Nurse ကို လွည့္ႀကည့္လိုက္သည္ ....
Nurse က သူ႔စကားနားေထာင္ပီး ထမင္းမ်ားမ်ားစား ေဆးမွန္မွန္ေသာက္ရင္ Park Chanyeol နဲ႔ ေပးေတြ႔မယ္ဟုဆိုေလသည္ ....
ကြ်န္မလည္းတကယ္လားဟုဆိုကာ ထိုေနရာမွာတင္ထခုန္မိသည္ ထို႔ေနာက္ ကြ်န္မလက္ထဲကစာအုပ္ေလးကို ဖြင့္ကာ သူ႔ပံုေလးကိုႀကည့္ပီးကြ်န္မသူ႔ဆီအေရာက္လာ ခဲ႔မယ္ဟုေျပာကာ ဓာတ္ပံုေလးကိုနမ္းလိုက္သည္ ....
ကြ်န္မေနာက္မွာေတာ့ ကြ်န္မမိဘေတြေရာက္လာကာ Nurse နဲ႔စကားေျပာေနေလသည္ ....
သူတို႔ေျပာေနသည္က ကြ်န္မက စိတ္က်န္းမာေရးေဆးရံုက ျပန္လာျပီးမွ အခုေတာ္ေတာ္အေျခေနေကာင္း ေနသည္ဟုဆိုေနေလသည္ ....
ကြ်န္မလည္းသူတို႔ေျပာေနတာေတြကို လ်စ္လွ်ဴရွဳျပီး ေကာင္းကင္ႀကီးကို ေမာ့ႀကည့္ကာ ေလယာဥ္တစ္စင္းျဖတ္သြား သည္ကိုျမင္ရ၍ ေလယာဥ္ပ်ံႀကီးကို ရယ္ျပလိုက္သည္ ....
တကယ္ေတာ့ လူေတြဟာ ပံုျပင္ေတြ စိတ္ကူးေတြ စြဲလန္းစရာအျဖစ္ပ်က္ေတြမွာ မေတာ္တဆ ျငိတြယ္မိတတ္ႀကသည္ အဲ႔ဒီထဲမွာမွ Park Chanyeol ဟာ ကြ်န္မအတြက္ လွပတဲ႔မေတာ္တဆမွဳ တစ္ခုျဖစ္ခဲ႔သည္ ....
The End
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thanks for reading
90° bow
YOU ARE READING
Paparazzi (Chanyeol ×OC)[completed]
RandomFan တစ္ေယာက္ထက္ ပိုပီးရူးသြတ္မိတယ္ အခ်ိန္တိုင္းစကၠန္႔တိုင္းမိနစ္တိုင္းေနရာတိုင္းမွာ စိုးမိုးထားနိုင္လြန္းေသာသူ႕အတြက္ ကြ်န္မက Paparazzi တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ႔တယ္ ....