1 Bölüm

4.4K 150 17
                                    

Sabah gene müzik sesleriyle uyandım bu abim olmalıydı gene Rock şarkıları dinliyordu.Annem herhalde çıkmıştı yoksa Rock şarkı yerine klasik müzikle uyanacaktim. Neyse kapım aniden açıldı. Bu abimdi saygı denen birşey yok valla ben böyle girsem onun odasına ben saygısız olurum.

'Hadi giyin üzerini kahvaltıyı dışarda edicez Maviş.

' tamamdır sarışın . Ben abime sarışın diyordum çünkü saçları sarıydi bana güldü ve çıktı. Hemen bir duşa girdim sonra telefonum çaldı arayan arkadaşım cerendi

Arayan kişi:cerencimm

' alo kızım napiyon

' iyim cero sen napiyon

' bende iyim hadi bize gel de avm ye gidelim birseyler alırız! !

' canım ben şimdi abimle kahvaltıya gitcem çıkınca gelsem

' olur o zaman bay bay
Yarenimmm

' bay ceromm

Üzerime bordo yarım tişört onun altınada kısa gökyüzü mavisi yırtık kısa şort giydim ayağıma yeni aldigim spor ayakkabımı geçirdim. Hafif bordo Ruj ve koyu siyah bir göz Kalemi çektim gözüme sonra saçımin uçlarını maşayla kıvır kıvır yaptım ve abin yanına inndim ve arkasından yanağına bir öpücük bırakıp ben hazırım efendim deyip önünde eyildim. Bana anlamayan bakışlar atıp altına bişey giymeseydin kardeşim ya!!!oyş kıskanç abim benim
'Abi ya abartma bütün kızlar böyle giyiniyor benim ne eksiğim var onlardan senin eksigin yok fazlasligin var ve fazlaliginda şu senin kıskanç bir abin var anladınmi şimdi çık yukarı doğru dürüst birsey giy öyle gel, uff tamam abi. Yukarı çıktım ve uzun dar pantolon giydim aşağı gene sekerek indim ve ekslananslari olmusmu oda bir gülüş atıp olmuş hadi çıkalım güzelim ben de kafamı salladim ve kapıya doğru yürüdüm bizim evimiz küçük tatlı bir villaydi annemle babam çok zenginlerdi ama öyle koca saray gibi villalarda oturmayı sevmezlerdi daha çok böyle küçük sıcak tatlı huzurlu bir evdi bizimki abin jipine binip gidecektik ben merakla abi nereye gidiyoruz dedim abimde süpriz dedi ve biraz ilerledikten sonra arabayı park etti gelmiştik sık bir mekandi ve küçüktü sonra içeri girdik ikimizde kahvaltı Sofrası istedik ve abim bana Yaren yarın okula var ve biz aynı okula gidicez sakin benim peşimde dolanıp durma dedi. Bende gözlerimi devirdim ve uff tamam abi ya sen merak etme dedim.sonra abin telefonu çaldı arayan eylüldu yani abimin sevgilisiydi oda bizle aynı okula gelecekti çok güzel ve tatlı bir kızdı abimle birbirlerini çokk seviyorlardi abim bana bir dakika işareti yapıp masadan kalkıp dışarı çıktı. Bende cerenle mesajlasiyordum.
' napiyorsun tatlım
'İyim kahvaltı geldi tatlım
'gelicen demi
' evt tabikide bays
Kahvaltımiz geldi abimde gelmişti Kahvaltımiz ettik sonra kaldık beni cerenlere bıraktı ve aksama geç kalma küçük hanim dedi ve anlıma bir öpücük kondurdu canım Abimm ya😘

Sizce güzel yazıyormuyum biraz kısa oldu ama lütfen okuyun... Devam edicem sizleri seviyorum.

AŞK YALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin