Bölüm 9

951 65 3
                                    

Yarenin ağzından;
Sinemaya geldik. Macera filmi izliecektik.1 buçuk saat sonra çıktık. Saat 20:00'dı. Asya'nın gitmesine 2 saat kalmıştı. O 2 saattede dışarda geçirmiştik.saat 21.00 olmuştu. Ve biz havaalanına gittik. Oturduk. "Sayın izmir yolcuları 211 nolu kapıya gelmeniz rica edilir". Asya ayağa kalktı bana sarıldı. Ve kapıya doğru gitti. Son kez el salladı. Bende el salladım. Sonra asya iyice uzağa gitti artık görünmüyordu. Bende telefonumu çıkarıp abimi aradım.
-alo
- alo abi ben havalanindayim beni alar misin?
-tamam hangi havalani?
-Sabiha Gökçen Havalanindayim.
-Tamam yarım saate oradayım.
-Tamam ben on girişteyim dışarda beklicem seni.
-Tamam güzelim.
Uff abimi beklerken okul partisinde bizi Kaçıran adamı gördüm. Napicam ben şimdi hemen abimi aradım duymadı.sonra doruğu aradım o açtı.
-alo aşkım
-efendim aşkım
-aşkım o adam burda.
-hangi adam
-benle cereni Kaçıran adam
-ne nasıl ama tamam sen saklan güvenli bir yere git nerdesin ben gelicem.
-Sabiha Gökçen Havalanindayim
-tamam ben geliyorum.
-Tamam
Ahhh olamaz abimde gelecekti ve dorukla beni görünce uff abi abimin dorukla sevgili olduğumuzdan haberi yoktu.abimden mesaj geldi.
-ben gelemicem seni doruk abin alsın. Doruk abin mi ay abi ayy adam ordaydi.ve ben hemen güvenliğin yanına gittim. Güvenlik beni görünce şüphelendi ve bir sorunmu var küçük hanim dedi ben yok anlamında başımı salladim. Uff ya napicam ben Sonra güvenliğin yanından ayrıldım. Tam ilerlerken kolumda bir ağrı hissettim yanimdaki adama baktım bu o adamdı. Sonrası yok.

Doruğun ağzından;

Hemen havaalanına geldim. Ama Yaren yoktu birsey mi geldiki başına sonra güvenliğe gidip sordum.
-Pardon ama burda bir kız gördünüz mü böyle kahverengi saçlı saçlarının uçları pembe mavi gözlü bir kız gördünüz mü acaba?
-ahhh evet az önce yanimdaydi sonra gitti. Dedi
-kamera varmı burda
-evet var
-o zaman kamera ya bakabilirmiyim acaba
-peki buyrun söyle
-çok sağolun
İçeri girdik. Ve beni bir odaya soktu. Odada bir sürü kamera vardı. Bana otur dedi. Kamerayı 20 dk önceye aldı. Yaren ordaydi. Güvenliğin yanından uzaklasirken yanına bir adam gelmisti. Elindeki şırıngayi Yarene batırdı. Yaren bayıldı. Bayılırken kafasını bir yere vurdu. Adam Yareni kucağına alıp siyah bir arabaya götürdü. Oradan uzaklastilar. Olamaz beklediğim şey oldu.
-beyefendi biz bu konuyla ilgilenecegiz siz merak etmeyin kariniz iyi olacak.
-Ne karım mi ah o benim sevgilim ama yakında karım olacak.
-peki biz emniyete haber verelim dedi ve odadan çıktı. Hemen önceki sakladığı yere baktım ama Yoklardi. Cehennemin dibine gitsende seni bulucam (suat) bittin sen oğlum bittin.

Yarenin ağzından;

Gözlerimi açtım yanımda Eylül vardı. eylülu tanıyorsunuz zaten abimin sevgilisi onun ağzı bantliydi benimki değildi ama
-Eylül Eylül hey uyan
-ağzında bant olduğu için iyi konuşamıyordu. Ama elini ağzına götürüp bandı açtı vay be sanki artık alışmış gibi.
-senidemi
- nasıl bendemi
-demek senide buldular
-ne diyorsun Eylül bir şey anlamıyorum
-bak senin abinle cerenin kuzeni bir ise kalkismislar mafya işine falan borç para meselesi falan bizide onlara karşı bizi kullanıyorlar. Burdan Çıkmamız gerek
-ne anladım tamam hadi ipleri çözelim. Eylüle baktım cam kırıgiyla kesmeye çalışıyordu ipi ve başardı da. Sonra benim elimi çözdü tamamdır. Deyip kapıya koştu bende onun peşinden gittim. Adam orda yoktu ama başka bir adam vardı. Eylül eline tahta parçası alıp adamın kafasına geçirdi ve adam bayıldı. Sonra arkazdan bir ses geldi." Durun yoksa"arkami döndüğümde 2 tane adam ellerindede silah vardı. Eylül olamaz dedi. Ve bana beni takip et deyip koşmaya başladı. Sonra bir silah sesi Eylül yere düştü. Kafası kaniyordu.baygınca yatarken ben kacamazdim. Ve tam Eylül'ün yanına eyildim. Ve bir silah sesi daha sonra ben yere yıkıldım. Kolum kaniyordu. Beni siyirmisti. Ve gözlerim ağırlaşti kapandı.

Doruğun ağzından;

Bana verilen adrese gidince Yaren bir sedyeye yatırılmış kolu kaniyordu ve baygındi diğer sedyedede kardeşim gibi sevdiğim Eylül vardı. Oraya kostum ve Ambulansa bindim. Hastaneye geldik. Yareni başka ameliyathaneye eylülu başka bir ameliyathaneye aldılar. Ağlıyordum. Sonra omzumda bir el hissettim bu Bora ydi oda ağlıyordu. Burda Bora çok uzulecekti. Ben Yaren le eylülu unuturdum ama Bora yıkılılirdi kardeşiydi çünkü hersey bizim yüzümüzden oldu. Yarenin ve Eylül'ün odasindan doktor çıktı yarenin doktoru;
Yaren iyi yoğun bakıma aldık. Kurşun kolundan siyirmis. Geçmiş olsun. Sonra Eylül'ün doktoru;
Kafasını olumsuzca salladı ve üzgünüm hastayı kaybettik. Ve doruk koltuğa yığıldı.
Olamaz olamaz gidemez beni bırakmaz bende ağlıyordum. Eylülun annesi ölmüştü . Ve bana ölmeden önce kızıma kardeşin gibi bak onu koru ona abilik yap demişti. Ama ben ona abilik yapamadım. Ağlıyordum hıçkıra hıçkıra ağlıyordum . Eylül ölmüştü...

Sizleri seviyorum en kisa zamanda diğer bölümü yazıcam vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. 💜💛💚

AŞK YALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin