Bölüm 5

1.5K 74 15
                                    

Sonra ben eve gittim. abim beni aldı tabi sonra kendimi yatağa attım acaba parti elbisem neydi yarın çok güzel olmalıydım. Çünkü dorukta geliyordu. Hayal kura kura uyudum.sabah kalktığımda koltuğumun uzerinde siyah güzel bir elbise buldum bu cero nun bana diktirdigi parti elbisesiydi.cok güzeldi bu konuda cerene guvenebiliecegimi biliyordum. Sonra kapım açıldı. Gelen cerendi. Benim elbisem biraz salaş ama cerenin elbisesi dardı ve boynunun orda çok güzel bir ayrıntısı vardı saçını açmıştı uçlarını kıvır kıvır yapmıştı. Ayağında da topuklu ayakkabı vardı.
-Hadi ama kızım acele et!!!
-tamam ya sakin ol bekle geliyorum
- tamam hızlı giyin giyinince beni çağır saçını ve makyajını ben yapcam.
-Tamam cero in sen geliyorum ben
Sonra üzerimi giyindim ve cerooo diye bağırmaya başladım Ceren ayakkabılarını çıkarmıştı. Ve odama girdi eline düzlestiricimi aldı. Ve saçımi düzlestirdi. Sonra makyajımi sade yapacaktı. Mübarek boya tahtasına çevirdi beni sihay rimel bolca sürdü koyu siyah göz Kalemi çekti. Ve bordo hemde koyu bordo Ruj sürdü ve hazırdim ayağıma da topuklu siyah ayakkabı giydim ve aşağı indim Doruk benim yanıma geldi ve elimi tutup öptü çok güzel olmuşsun dedi elim yanıyor.

-Doruğun  ağzından-

YAREN aşağı inince ona olan aşkım daha da büyüdü ve beni büyülemisti ve cok güzel görünüyordu herseyi unuttum ve ona doğru yürüdüm elini öptüm utandığı suratindan belliydi kıpkırmızı oluşmuştu. Onu daha da utandirmak istemiyordum. Hemen elini bıraktım ve kapıya yöneldim.ve parti yerine gelmiştik gözümü Yaren den alamıyordum. Oda bunun farkındayı bende ona bakmayı kestim.ve partiyle ilgilenmeye başladım. Sonra yarenin yanına bir erkek geldi ve onunla konuşmaya başladı. Ve ben çok sinirlendim çocuğu dövecektim sonra çocuğun yanına gittim.ve kolundan tutup dışarı çıkardım. Ve içeri girince elektrikler kesildi Yaren le cerenin bağrişları sonra elektrikler açıldı. Herkes vardı ama cerenle Yaren yoktu çok kötüyüm napicami şaşırdım bir sağa bir sola gidiyordum.

Karakterler

Yaren Demircioğlu :Nastya Shamakova
Bora Demircioğlu:Giovanni Bonamy
Ceren keskin :Cara Delevingne
Doruk Başaran :Sergio Carvajal
Eylül Kapıkule: Perrie Edwards
Asya kaçak : Lorena Rae

Karakterler bunlar canlarım sizi seviyorum lütfen lütfen okuyun. .

AŞK YALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin