Bölüm 7

1.2K 64 5
                                    

Okula gelmiştik. Bu sefer yanımızda dorukta vardı. Herkes ona bakıyordu genellikle de (kızlar) ve bu benim sinirlendiriyordu. Kızlar sevdiğim Adama asiliyorlardi. Bende hiç takmadan yürürken siyah saçlı kahverengi yakışıklı bir çocukla çarpistim elimde ki kitaplar yere düşmüştü. Sanki filmlerdeki gibiydi elleri ellerime deyince bir değişik oldum. Belki şansım doruktan değil ama bu çocuktan olurdu. Çocuk bana elini uzatti
-selam ben Arda sen dedi hala eli havadaydi.
Bende onun elini kavrayıp
-bende Yaren dedim. Ay çok heyecanliyimmm. Omzumda bir elle ırkıldim ve elin sahibine baktım. Bu doruktu kasları çatık bir şekilde
-oğlum daha ne duruyorsun defol git lan!!Gözlerimi kocaman açıp doruğa baktım ağzımda bir karış açıktı ve
-Hadi defol sevgilisi var burada gözlerim daha da büyüdü ve çocuk bir hışımla oradan uzaklasti
- Napiyorsun sen ya (yaren)
-sen böyle çocuklara yakışmıyorsun
-allah nasıl erkeklere yakışıyor musum
-benim gibi erkekler dedi ve gitti ben şok olmuştum. Bombelere gel!! Hemen okulda cereni aradım ve buldum
-kızım sen nerdesin?
-burdayım Yaren az önce yakışıklı bir çocuk yanıma geldi ve bana çıkma teklifi etti
-sen naptın gene heyecandan tokat atmadin demi?
-yok kızım önce biraz  naz yaptım çok ısrar edince kabul ettim dedi.
-banada bir çocuk gelidi.sonra doruk geldi çocuğa defol git sevgilisi geldi dedi ve cerenin ağzıda benim ağzım gibi 5 karış açıldı.
- benim kuzenim doruk mu dedi bunu?
-evet ve  ben öyle erkeklere değilde doruk gibi erkeklere yakışiyormusum.
-yani resmen çıkma teklifi etti vay be bombelere gel.sonra gülüştuk.sonra zil çaldı Son derse gircektik doruğu her yerde aradım ama yoktu canım yaa sonra zil çaldı ve ben cerenle vedalaştım.ve bende taksiye  binip evin adresini verdim ve adam eve doğru surmeye başladı

Doruğun ağzından;

Ben onu sevdiğimi söylemiştim ama o bana hiç birşey söylemedi. Ya beni sevmiyorsa ben ölürüm o zaman o benim için bir gül ve bende dikenim gülsüz diken,dikensizde gül olmazdı.sonra telefonuma mesaj geldi kilidimi açtım ve mesaj yerine baktım.
Gelen Mesaj:kar tanem.mesaj Yaren den gelmisti.
-küsmüyüz? 😘
-sence?
-bilmem sence?
-ben değilim sen?
-bende değilim...😉
-yarın  bulusalim mi?
-bilmemki olur.😊☺
-tamam o zaman iyi uykular...😌
-sanada iyi uykular.😛
Keyfim azda olsa yerine gelmisti. Mutlu bir uyku çekmeye attım kendimi Yareni düşünerek uyudum...

Yarenin ağzından;

Sabah kalktığımda yüzümü bir yaliyordu. Gözlerim açtım olamaz bu yavru bir köpekti cinside Golden sarı renkteydi.ona sarıldım.sonra içeri abim girdi doğum günü kızı beyendinmi hediyeni? Abim sarıldım ve annem içeri girdi kızım iyiki doğdun annecim dedi ve bana sarıldı.
- gel süpriz im asagida ben hemen annemi takip ettim dışarı çıktı bende onun peşinden gittim. Ooo bu bu bir rüya olmalıydı karşımda mor bir mini cooper duruyordu annem hadisene koş hediyedene ben anneme sarıldım ve araba kostum içinde Ceren vardı ve elindede hediye paketi vardı arabanın içine girdim ve cerene sarıldım.canlarim benim yaa bunlar sonra odama gittim hemen üzerime mor elbise  giydim ayakkabı olarak ta mor botlarımı giydim saçımi at kuyruğu yapıp anneme sarılıp dışarı çıktım yaz tatilinde araba kursuna gitmiştim. Yani araba kullanmayı biliyordum. Bugün günlerden cumartesiydi.yani avm günü hemen arabanın şoför koltuğuna oturdum yanımda da Ceren bizim her zaman gittiğimiz AVM'ye gittik sonra o mağaza senin bu mağaza benim gez gez hale geziyorduk...
Benim ayağıma kıranp girdi.ve bir cafeye oturduk.sonra benim telefonum çaldı. Arayan kişi:Asyammm
Yani benim kuzenim idi sonra telefonu açtım
-alo doğum günü kızı napiyorsun?
-iyim asyamm sen napiyorsun?
-sana bir süprizim var...
-neymiş süpriz in?
-bugün oraya geliyorum temelli..
-ne gerçekten mi?
-evet 4 saate ordayım. Kapatmam gerek
- tamam.bay
-bay
-ne oldu kızım nediyor asya
-Temelli buraya geliyormuş bizde kalacakmış.. kuzenim asya almanyadaydi ve şimdi temelli geliyor Çok mutluydum.kahvelerimizi bitirmiştik olamaz ben bugun dorukla buluscaktim tamamen unuttum ah benim gerizekalı kafam sonra ben evime gittim.cerende kendi evine gitti anahtarla kapıyı açınca her yer karanlıktı çok korumuştum. Işıkları ararken bir anda ışıklar açıldı. Ve (süprizzzzzz)Ceren,doruk,abim,Asya, annem yoktu 😞üzüldüm annem yoktu çünkü gene is yerinde olmalıydı. Sonra müzik çaldı bu şarkı Katy perryin Kiss me şarkısı çalıyordu. Herkes çılgın gibi dans ediyordu.doruk benim yanıma geliyordu. Ayyy ben napcam şimdi lan!!
-iyiki doğdun prenses
-sağol doruk
-bugün bulusamadik
-evet öyle oldu cerenle mağazaları daldik
-başka bir gün telafi ederiz deyip elindeki kutuyu bana verdi kutuyu açtığımda dorukla önceden yaptığımız yaramazliklar komik şeylerin fotoğrafları vardı sonra ben doruğa sarılıp teşekkür ettim dorukta benim kulağıma (seni seviyorum prenses) dedi.  Ben şok olmuştum sonra klasik bir müzik açıldı.herkes kendine bir  eş seçti éee benlede doruk olduk tabi tekrar kulağıma fisildadi (cevap alamadım)dedi bende onun kulağına (seni seviyorum)dedim. Sonra herkes dağıldı bende odam çıktım üzerimi giyindim ve doruğu düşünerek uyudum...

ÖNEMLİ; OKUYUN.
Bu daha iyi ve uzun lütfen okuyun yazım yanlışım  varsa affola sizler seviyorum devam.
Edicem.
Arkadaşlar ben bir hata yaptım telefonla yazdığım ve bu aralar dalgın olduğum için Meriç diye biri yok aslında var ama adı doruk yani Ceren kuzeni yani benim abimde Bora ben şuan duzeltemiyorum ama diğer bölümlerde öyle yazıcam yani şaşırmayın ve yanlış yazdım özür dilerim.

Bora Demircioğlu:yarenin abisi
Doruk Aydınoğlu:cerenin kuzeni tamammi sizleri seviyorum.

AŞK YALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin