Bölüm 10

1K 48 10
                                    

Doruğun ağzından;

Yarenin odasindan hemşire çıktı.
-YAREN hanımın yakınları sizlermisiniz?
-evet biziz
-Yaren hanımı görebilirsiniz ama fazla durmayın.
-Tamam çok sağolun.
İçeri girdik. Yaren yatıyordu.  Bora su almaya gitmişti. Yarenin yanınadaki koltuga oturdum. Elini avuçlarımin içine aldım. Elleri buz gibiydi. Ellerini öptüm sonra anlini öptüm. Yaren uyandı ve bana  gülümsedi. Ağzında oksijen tüpü tarzinda bir sey vardı. Kıyamam aşkım benim. Aslında bir kolundan sıyrikla yoğun bakıma alınmaz diceksiniz haklısınız ama Yaren çok korkmuş travma geçirmiş o yüzden yoğun bakıma aldılar. Sonra içeri Bora girdi.
-benim bir işim çıktı
-ne işi
-suati bulmuşlar
-ohh be tamam bende geliyorum.
-yarenin yanında dur sen
-olmaz abi ben cereni ararım. O gelir sen git ben cereni beklerim o gelincede gelirim tamamı
-tamam ben sana konum atarım
Bora gitti. Bende cereni aradım.
-alo
-alo kuzen ne oldu?
-kuzen hadi hemen*****hastanesine gel
-neden ne oldu bir şeymi oldu yoksa
-gelince anlatırım
-tamam
Yaren uyandı ve gene travma geçiriyordu. Olamaz ben doktor doktor diye. Bağırdım hemen doktorlar ve hemşireler koştular ve bana çıkma mi söylediler. Bende çıktım camlı yerden onlara bakıyordum. Doktor kalp ritmini hizlandirmak için birseyler yaptı. Doktor ve hemşireler çıktılar.ve sakinleştirici yaptık uyuyor. Arada sırada bu tarz şeyler olucak dedi. Bende neden peki dedim.  Çünkü birkaç kez şırıngayla bayiltilmis. Ve bu şırıngadaki doz aşırı sinir krizler,baş dönmesi, bayılma, travma etkisi,unutkanlık ve en kötüsü sonu ölüm bu şırınga nin  etkisi bir kaç ay sonra olur. Şöyle hasta önce böyle travmalar geçirir. Sonra vücuttaki o sıvı kana karışır ve oradan beyne beyinden kalbe ve sonu ölüm biz ameliyatla alırız ama biraz zararlı  bir  ameliyat olur. o sıvının bir yerde toplanıp topak haline gelmesi gerekiyor. O zaman ameliyat kolaylaşır ve daha hızlı alırız. Ha bide Eylül hanim vurulduğu için ölmedi onada aynı şırınga vurulmuş o yüzden öldü tekrar gecmis olsun. Ve doktor gitti.ceren koşarak yanıma geliyordu. Şimdi ben cerene ne dicem.
-ne oldu doruk
-bak sakin ol tamammi
-tamam doruk anlat
-Yaren
-ne oldu doruk. Ağlıyordu
-yaren vurulmuş
-ne nasıl? Cerende şok geçirip  bayıldı olamaz o şırıngayi o adam cerene de batırmisti.
Hemen hemşireler onu bir sedyeye yatırdı ve yarenin odasının yanındaki odaya yatırdilar. Hemen okulda tanıştığım umutu aradım.
-alo
-alo merhaba ben umutla. Gorusucektim.
-ben kardeşi Kumsal bir dakika
-alo doruk ne oldu kardeşim
-hemen**** hastanesine gel hemde hemen
-tamam sakin ol oğlum geliyorum bekle ne Hastanesiydi.
-****hastanesi
-tamam
Umut gelecekti. 15 dk sonra umut ve kardeşi Kumsal geldi.
-ne oldu kardeşim
-Yaren le ceren
-ne oldu onlara
-bak dedim ve camlı yeri gösterdim. Kumsal yareni görür görmez bağırdı. "Yaren Yaren abi bu Yaren " kumsalda ağlıyordu.
-ne oldu niye Kumsal ağlıyor
-yaren bizim ku- cerenin odasindan doktor çıktı.
-Ceren hanımın yakınları sizlermisiniz?
-evet birseyimi oldu?
-evet Ceren hanim da travma geçirmiş aynı sıvı onunda vücudunda kanlarinda dolasiyor.
-nasıl yani dedi Kumsal
-ben sana anlatırım Kumsal doktor gitti. Bende hemen umuta umut sen burda dur benim bir işim var umut kafasını salladı. Ve ben dışarı çıktım telefonumu açtım 2 mesaj gelmisti bilinmeyen Numara: nasıl oyunumu beyendinmi daha bu başlangıç.
Diğer mesaja baktım.  Buda Boradan gelmisti "sakin gelme sakin cerenle Yareni koru koş onların  yanına koş hemen" hemen içeri girdim. Yarenin odasına  koşarak girdim. Uyuyordu. Sonra cerenin odasına girdim. Kalp Ritmi azalıyordu. Hemen doktor çağırdım.  Ve içeri girip cereni sakinleştirdi. Çıkınca bu sıvı Ceren hanim da daha çabuk etki gösterdi. Şimdi ameliyata almamız gerek yoksa heran kaybedebiliriz Ceren hanımı...
Olamaz böyle birşey olamaz sonra telefonuma mesaj geldi. Bilinmeyen numara: kuzenin nasıl kuzenine sen dışardayken adamlarından birini  doktor  kılığına soktum ve 3 şırınga daha batırdım kuzenine bu Yarene de olacak sevdiklerinin hepsi ölecek anladınmi şimdi cerenle Yareni iyi korumalar ama bu sefer kapıdan değilde pencereden girerim iyi oyunlar😈😈...
Doktor geldi ve cereni alıp ameliyathaneye götürdü. Ben napicami şaşırdım. Sonra başka bir doktor geldi. Ve Yareni taburcu etti. Yaren ağlıyordu. Onu kollarıimin arasına aldım ve saçını öpmeye başladım.

Yarenin ağzından;

Abim geldi. Ve ben hemen doruğun kollarından ayrıldım
Ve abime kostum oda bana sarıldı. Sonra umutla Kumsal bizim kuzenlerimizmis abicim dedim.oda onlara sarıldı.  Ve doruğu öyle görünce doruğun yanına oturdu. Ve
-ne oldu cerene
?-ameliyata aldılar
-tamam hersey iyi olacak merak etme
-nasıl olucak ya nasıl
1 bucuk saat sonra İçeriden
doktor çıktı. Ve söyle dedi:
-Ceren hanim iyi şuanda ameliyat çok güzel geçti geçmiş olsun. Gitti ben hemen doruğa  sarıldım. Oda bana sarildi.
1 saat sonra cerenin odasına girdik. Konuştuk sonra çıktık 1 saat sonra Ceren taburcu oldu. Ve biz dışarda onu bekledik içeride sadece abim vardı.

Cerenin ağzından;

Taburcu olunca Bora beni aldı ve  beraber Bora nin küçük bir evi vardı. Beni oraya götürdü. İçeri girdik ben salona geçtim ve tekli koltuga oturdum oda benim oturduğum koltuğun yanındaki koltuga oturdu. Ne Oluyor bana ben aşık mi oluyorum ne ...
Sonra mutfağa gitti elinde İki tane kupa vardı kahve yapmış canım kahvemi aldım. Bir yudum aldım. Ve sehbanin üzerine koydum. Bora bana doğru yaklaştı ve tam beni öpecekken zil çaldı bir küfür savurdu ve geriye yaslandı. Sonra kapıya doğru yürümeye başladı. Kapıyı açınca içeri Citi piti kahverengi saçlı mavi GÖZLÜ Bir kız girdi ve boranin dudagina bir öpücük kondurdu. Ve içeri girdi beni görünce surati asıldı.
-bu kız kim aşkım?
-bu benim sevgilim Ceren. Şaşırdım çok şaşırdım gözlerimi kocaman açtım.
-nasıl olur ya bu salak senin sevgilin Mİ?
-doğru konuş ve şimdi çık git buradan defol!!
-salaklar salaklar
Kapıya doğru yürüdü ve kapıyı patttt diye kapattı. Benle Bora guluyorduk.
-iyi idare ettin. Biraz bozuldu gibi ama neyse hem ne yazıkki benim sevgilim var.uff olmazsa ondan ayrılırim.
-şey yani sağol.

Boranin ağzından;
İdare etmismisim ya hala anlamıyor onu sevdiğimi keşke oda beni sevse çok masum tatlı şirin bir kız birazda deli dolu kar tanem benim...

Devam edicem inşallah sevmişsinizdir. En yakın zamanda yazıcam...

AŞK YALANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin