1.O idee magnifica♡♡

63 4 2
                                    

Eu sunt Vanessa Miller  ... majoritatea îmi spun Vanny ,am 17 ani si locuiesc in Los Angeles împreună cu părinții mie Emma si Derek Miller ...
Astăzi este o zi foarte importă pentru mine deoarece voi participa la un concurs de dans foarte important pentru cariera mea. Sper ca totul sa fie bine.
Am inceput deja sa ma pregătesc deoarece mai am aproximativ doua ore si trebuie sa fiu pe platou...m-am hotărât să  ma îmbrac intr-o rochie din dantelă neagră , parul mil-am îndreptat ....apoi m.am îndreptat spre baie pentru a ma machia  foarte simplu doar un ruj rosu putin fond de ten si rimel.
În drum spre locul în care se va ține concursul m.am tot gandit la sansele pe care le am pentru a castiga ....iar acestea erau cam mici având în vedere ca vin foarte mulți concurenți. ...odată ajunsi eu cu părinții mie am coborât did masina asta pe care nu o suport deloc... (am uitat sa mentionez ca părinți mie sunt oameni de afaceri si noi ne mutăm foarte des ) ai mei dau prea mulți bani pe masini case si lucruri care sa fiu sinceră nu ma pasionează deloc. ...

Din perspectiva mamei Vanessei (o sa o notez cu **Emma**) :))

Doamne nu pot sa cred ca fata mea va participa la asemenea concurs. ....sper ca totul sa meargă bine ....altfel sunt sigura ca va fi demoralizata complet

Vanessa pov...

-Sa o aplaudam pe domnisoara Vanessa Miller. ...    odată ce mi.am auzit numele am încremenit complet si nu stiam ce sa fac ....într.un final mi.am facut curaj sa urc pe scena ....dar atenția mea a cazut pe juriul care era format din membrii trupei One Direction. ..... OMGGGGG nu cred ...eu le ascult muzica ...dar nu pot spune ca sunt obsedată ...ascult si eu câteva piese ...

Harry pov

Odată ce am auzit prezentarea următoarei concurente am fost uimit sa vad ca arata chiar bine domnisoara aceasta Vanessa. .. chiar foarte bine ..

Louis pov
Doamne ce ochi frumosi are de un albastru marin care te himnotizea daca o privesti ....dar părul ei brunet ..Doamne ce frumoasa e fata asta oare câți ani are ???
-Buna Vanessa *si multimea aplauda în continuuu*LINISTE VA ROG!
Câți ani ai domnișoară? ??
-Am 17 ani *spune ea cu o voce de zeița care ma atrage tot mai mult*
-Si...pe ce piesa o sa dansezi ????
-Pai ...o sa dansez pe Drag me dawn. .
-Ooooo atunci mult succes papusa!!!
Odată ce a inceput sa danseze pe piesa noastra am rămas cu gura căscată . Dansa asa de bine încât puteam sa o privesc pentru tot restul vieții.

Trebuie sa vorbesc neaparat cu băieții sa o luăm ca si
coregrafa in trupa ....Dar trebuie sa stea neaparat in camera de langa mine ....cine stie poate facem si o usa comună ;)

Odată ce a terminat de dansat
Toata sala era in extaz inclusiv băieții care rămăseseră cu gura căscată si nu-si mai reveneau din transa ....

Vanessa pov

Nu pot sa cred cât de frumos a fost parca eram alta persoana pe scena ...
Sa fiu sinceră am cam rămas fascinată de frumusețea bateriilor ....dar unul singur ma fascinat si doamne ce ochii are nu am cuvinte. ..si buzele ale ale lui ce as vrea sa le sărut acum ...

Niall pov

Fata asta e foarte tare ....dar mai mult ma atrage carisma  ei se vede ca are potențial ...chiar foarte mult .Ea nu este ca celelalte fete asta este sigur ....după cum vad Louis a cam salvat la vedere formelor ei ... chiar ar trebui sa o întrebăm in culise daca vrea sa fie coregrafia noastra

Zayn pov

Nu am ce sa comentez e super de treabă tipa am vorbit cu a în culise si se pare ca este dispusă sa castige acest concurs

Vanessa  pov

L:Castigatoarea concursului este Băneasa Miller.!!!
V: Nu pot sa cred am castigat ???
L:Da ai castigat si cu aceasta ocazie noi trupa One direct ion am vrea sa iti facem o frumoasa propunere. ...
V: Ce fel de propunere ???
L: Vrei sa fi coregrafia trupei ????
V:Sigur ca vreau ar fi o ocazie unică. ...*si băieții m.au îmbrățișat cu putere*
H:Dar va trebui sa te muți în Londra cu noi ...Esti de acord???
V:Sigur ca da ...as fi încântată sa vin in Londra ...Ddarcu unde o sa stau?
N:Pai o sa stai în casa noastra daca nu te deranjeaza:)))
L:Ce idee magnifică Niall. .. bine gandit frate ...deci Vanessa accepti???
V:Da normal ...când plecăm.??
Liam :Ce zici sa mergem sa iti faci bagajul si dupa ramanem toti la hotel iar maine dimineata plecam spre Londra? ???
V:Ok...mi se pare foarte bine ...

Odată ajunsi la ea acasă am intrat la ea în camera pentru a o ajuta cu ceva daca este nevoie....

Vanessa pov

Mi.am luat  geamantanul  si m.am apucat de facut bagajul. ..mi.am luat tot ce era de luat dar din pacate nu puteam închide geamantanul deoarece erau prea multeeee lucruri ....asa ca l.am rugat pe Louis sa ma ajute ...
Când am terminat cu bagajele am hotărât sa fac si putina ordine ...da ar deodată îl vad pe Louis ca se uita în sertarul meu cu lenjerie intimă
V:Heeeeeeeiii ce crezi ca faci ????
L:Nimic doar ma uit si eu la lenjeria ta ....ai fi foarte sexy îmbrăcată asa sa sti ;))))
V:Da tu nu ai iubita sau prietena soție ceva? ???
L: Nup sunt singur ca cerul
V: Pai cerul cam are păsări sa stii ;))))
Si atunci toți băieții au inceput sa rada ....si sa facă glume pe seama lui Louis ....

Dragilor aceasta este prima mea carte si chiar am foarte multe idei pentru urmatoarele aproximativ 20 de capitole ....pe parcursul carti o sa apara si alte personaje si cupluri,certuri,despărțiri. ...sper sa vă placa ♡♡♡♡♡
La media sunt băieții nostri ....

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum