10.Cum sa intamplat asta?

23 1 0
                                    

-Mmhmm ....L-o-ui-s !!!

M-am întors cu fata spre sursa zgomotului si am căzut acei ochi căprui in care ma topesc.

-Iubire te-ai trezit !!!*am spus eu stergandumi lacrimile*
-Tu ai plâns??? a spus ea cu o voce stinsă
-Dă normal . Te iubesc foarte mult si îmi era teama vaca te-am pierdut .
-Eu te-am vazut .
-Cum mai vazut daca ai fost inconstientă??
-Te-am vazut acolo unde am fost eu . Erau supărat si trist. Tu ai fost motivul pentru care am luptat sa traiesc.

Dintr-o fata am auzit o usa deschizanduse si pe ea a intrat doctorul ăla care nu îmi dă o impresie proastă.

-Cum sa intamplat asta???Tu trebuia sa fi moartă !!!
-Idiotule nu ii vorbi asa ca iti întorc capul la spate .
-Nu aveai cum sa scapi . Trebuia sa mori . Ti.am administrat doză maximă .
-Ce vrei sa spui idiotule ???Din cauza ta era sa moară??
-Eu decat am fost complice!
-Zi cine te-a pus sau te sparg în bătaie .
-Păsării
-Zi ca te omor !
-Louis nu mai tipa si calmeazate!
-Cum vrei sa ma calmez daca asta a încercat sa te omoare?
-Eu nu am facut al ceva decat sa ii pun o doza mare de droguri si substanțe cancerigene.
-Idiotule mai o spui si cu calm.

În urmatoarea secunda pumnul meu a facut cunostinta cu fata lui iar sângele ia tasnit din gura si nas.

-Eleanor a fost cea care a venit cu ideea . A zis ca aceasta mica curvulita trebuie să dispară din drumul ei.
-Cine e Eleanor?
-Eleanor este ...
-Zi odată cine e ca ma enervez.
-Iti răspund eu păpușă . Eleanor este fosta iubita a lui Louis al tau !
-Si ce daca este fosta lui ??? Asta a fost pana sa fie cu mine . Si eu am avut alte relatii inainte de a fi cu el.
-Ceeeee.????*am spus cu o foc e enervantă. Nu pot sa cred ca a mai avut iubit *
-Louis nu e timp sa discutăm despre asta.
-Asa e . Aaa era sa uit tu idiotule o sa fi dat în judecată.Asa ca ar fi bine sa i un avocat.
-Ceeee de ce ??
-Ai încercat sa om i omorî iubita ! Eu cred ca e un motiv foarte bun . Venne hai ca plecam nu te mai las in locul asta.
-Nu o poți lua .
-E nu zău ??Uite ca pot . *si am iesit amândoi pe usa*

.După câteva ore.

Vanessa pov

Ma tot gândesc la cele întâmplate . Eu nu mi.am tăiat venele atât de adânc si acest lucru ma pune pe ganduri .
Îmi aduc aminte ca a intrat cineva i camera . Poate avea persoana a fost de vina .

-Louis vreau sa vorbim.!
-Despre ce iubito ?
-Pai când mi.am "tăiat venele" eu nu am apăsat atât de puternic pe acea lama . Am vazut o silueta probabil ea ma adus în acest stadiu nu crezi?
-Ai dreptate de ce nu m-am la asta inainte ! Si eu am observat geamul deschis dar am crezut ca tu l-ai lasat asa.
-Nu eu l-am lăsat deschis Louis .Îmi este frica Lou.!
-Nu trebuie sa iti fie eu sunt cu tine ai nu o să te las niciodată . Promit! !
-Multumesc!
-Pentru ce iubito?
-Pentru ca esti mereu alaturi de mine când am nevoie. Te iubesc mult !
-Si eu te iubesc !

După aceia am adormit în bratele sale . Ma simțeam protejată si in siguranță alaturi de el. Acest băiat ma inebunea la propriu si nu stiu cum am trăit fara el pana acuma.
Numai gândul ca viața mea pute fi atât de monotonă ma inspaimanta...

Când m-am trezit am observat ca Louis nu mai era alături de mine.Am coborât jos pentru al gasi . Spre uimirea mea nu am putut da de el nicăieri. Asa ca m.am gandit sa ma duc în grădina sa ma relaxez putin. Acolo am dat de Louis care trăgea cu foc dintr-o țigară . M-am apropiat de el si i-am luat din mana țigară si am stinso după care am calcato.

-Heiiiiii ce te-a apucat de îmi iei tigarea din mana nu o terminasem.!!!
-Ni vi nu trebuia sa o începi sa sti. Nu e sănătos pentru corp Louis nu iti dai seama??
-Ba da stiu ca îmi fac rău singur dar eram prea implicat în gândurile mele.!!!
-Si la ce te gândeam ??
-In curand o sa avem un turneu si trebuie sa pregătim coregrafia .
-Si de ce esti atât de stresat . Ma descurc eu cu coregrafia pentru toate piesele . Nu iti fă griji. Ok???
-Da .

M-a luat în brațe si m-a sărutat de parca viața noastra ar depinde de acest sărut patimas.Plamanii mei deja nu mai aveau destul aer dar nu am vrut sa intrerup acest moment atat de romantic.

-Iubito...  a soptit printre sărituri.
Sti ca mai e plecam de aici ???
-De ce plecăm ?? Eu vreau sa mai stam.
-Nu putem avem prea multe de facut în Londra . Ai de pregătit multe coregrafii iar noi o sa trebuiască sa le învățăm pe toate ca la carte .
-Unite unde era domnul perfectionist!
-Nu rade de mine ca te pedepsesc în seara asta .
-Nu pot pentru ca sunt rănită . am spus cu o voce de catelus.
-Nu fa fata de fata inocenta pentru ca nu esti sa sti. I  pat esti o fata rea .a spus el ranjind.
-Da sa vezi ce bine o sa iti stea tie cu ochiul mov.
-Iubito termina nu vreau sa te superi pe mine. Hai mai bine sa ne culcăm . Vrei ??? Si ne trezim mai tarziu si mergem prin oras ce zici ???
-Daaaaa.

După am pus capul pe umărulsau si nu mai țin minte nimic .

Sper ca va placut . Chiar nu am avut foarte multa inspiratie in acest capitol dar mie imi place . Sper ca va placut si voua .

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum