3.Voi sunteți împreună???♡

45 4 0
                                    

Liam, Niall, Zayn, :VOI SUNTETI IMPREUNA ???
L:Daaaaa ea e a mea ...sa nu va apropiați prea mult de ea ca va bat de rămâneți fara glasul ala frumos de artisti...

H:Aide ma ca nu vreau sa ti.o fir ce dracu suntem si noi frați ....
L:Asa e dar dscs va atinge ti de ea o încercați rău de tot ati inteles
Toți : OKKKKKK
V:Ai mă bebeluș nu mai fi asa lasai in pace.!
L:Nuuuu cu Niall o sa am o discutie foarte importanta ...Nu i asa Null???
*Niall a înghițit în sec si a aprobat*

După o saptamana♡♡

Uite asa a trecut o saptamana de când am ajuns la casa băieților ....încă nu stau cu Louis in camera dar oricum băieții au fost plecați mai mereu asa ca am stat mai singura saptamana aceasta.

Astăzi băieții se întorc au fost plecați de doua zile iar eu vreau sa il vad pe Louis .Mie dor de el si chiar vreau sa il țin în brațe .

Louis pov

Azi ma întorc si o sa o vad pe Vanny. ...deja simt ca mor fără ea ...chiar daca nu o stiu demult eu chiar o iubesc nespus de mult si nu stiu ce as face fara ea ....

Când am parcat masina toți ne.am dat jos dar eu am fost primul care am intrat pe usa si am rămas împietrit la imaginea din fața mea ....
Vanessa stătea în brațele cuiva far nu stiu cui ...se îmbrătisează de mama focului .... cine dracu e persoana asta ???

Când ma vazut ea sa ridicat rapid si a venit si ma luat în brațe ...Eu nu am actionat la îmbrătisarea ei ...dar după am observat cine era persoana cu care stătea era o FATĂ? ??? Ce draci se intampla aici cine e ea??

L:Vanny iubire cine este aceasta fată? ??
V:Ea este prietena mea Anca Maria dar eu ii spun Maria ...ea a fost mereu alaturi de mine si o iubesc enorm de mult .....

Harry pov

Când am intrat în casa am rămas mască ...în fața mea sta o blonda cu ochi de un albastru marin perfect...
Ea se uita la mine si eu la un zâmbet tamp apărând pe fata sa perfecta...

Maria pov

Doamne ce băiat dulce am in fața ochilor nu pot sa îmi iau privirea de la el ...cred ca ma îndrăgostesc de aceasta ființă cu ochi verzi patrunzatori.

Revenim la Vanessa

V:Ooopa cred ca ăstia se plaaac..,NU CREEEED!
L:Vanny iubire poți sa vi putin cu mine...??
V:Sigur bebe vin acum....

Asa am plecat eu cu Louis lasandui pe cei doi porumbei singuri.

Harry pov

Când am vazut ca Louis pleacă împreună cu Vanessa corpul meu a cedat si am cazut pe jos .

M: Harryyyy esti bine ....???Ce ai pățit ???Chem un doctor???Vanessaaaaa vino repedeeeee!!!!
V:Ce sa intamplat ??
H:Iti spun eu ce am pățit ....mai lăsat singur cu o blonda intr.o încăpere.....asta sa intamplat!!!!

Maria rămăsese blocată la auzul cuvintelor mele ...încet încet sa si înroșit devenind o mica capsunica dragalasa care mi.a captat complet atentia .....

M:Da eu ce am facut???Nici nu am vorbit cu tine nătărăule !!!
H:Pe cine faci tu nătărău? ??
M:Sti ceva nu am chef sa te aud ....mă plictisești la nebunie asa ca te rog sa pleci sau plec eu .....!!
H:Pleacă tu că asta e casa mea si nu ies de aici nici mort urato! !!!
M:Urat esti tu cu parul ala al tău de pudel plouat !!!

Nici nu am luat se a ma ca prietena mea ma lăsat singura cu asta în camera ....O URASSC!!!!!
El chiar crede ca sunt urata??stiu ca nu sunt tipul de fata perfecta si cu fuste scurte ....dar el e un Adoniscazut din cer pe care orice fată îl doreste ...de ce s.ar uita la una ca mine??

Harry pov

Ea nu ma place si asta ma face sa mor .....ea e o zeița egiptean care trebuie aparat de un băiat perfect ca ea si nu mai spun ce caracter frumos are ...DOAMNE CRED CA ÎNNEBUNESC! !! Eu i.as spune ca o vreau cu disperare aproape de mine dar nu cred ca m.ar accepta ....Offff ce ma fac???

Maria pov

Cred ca o iau pur si simplu razna ....il vreau aproape de mine fiecare secunda,minut,zi,luna,an, sa fiu mai clara MEREU ....

H:Eu....pai ....nu stiu ce sa zic ...dar ....off...ce greu e...
M:Tu???ce vrei sa zici ????
H:Eu nu te.....
M:Nu ma ce???

Ce credeti căo sa zică cei doi se plac ??se urăsc ???....lăsați comment cu ce ati vrea sa se întâmple între cei doi ...daca vreti sa fie împreună si doar prieteni ....
♡♡♡♡♡♡♡♡

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum