9.De ce mai părăsit ?De ce?

29 3 0
                                    

In fata mea se afla una din cele mai importante persoane din viața mea... bunica.

-Bunico cum ai ajuns aici ???
-Nu eu am venit la tine .Tu ai venit la mine. Vanessa tu chiar vrei sa pleci de pe lumea unde sunt toți cei care te iubesc?
-Nu,dar...
-Nici un dar asculta-mă băiatul ala chiar te iubeste de ce vrei sa sufere.???
-Dar nu vreau sa sufere .
-Acuma el suferă pentru ca tu nu esti langa el si nu poate vorbi cu tine.
-Dar el a inceput nu eu .!!!!!
-Ce a făcut nu te.a jignit .
-Ba da . Când eram în bucătărie si i-a spus lui Hazza ca el vrea sa mi-o tragă eu m-am simtit ca o curvă. Asta crede el ca sunt ??? O curvă.????
-Nu draga mea probabil ai interpretat gresit . El te iubeste . Ai incredere în el .
-Dar acuma cum ma întorc .???
-Asta depinde de tine !! Si de cat iti doresti sa te întorci la cei dragi.
-Te rog. Ajuta a nu ma lasa . Spune-mi cum pot sa ma întorc.  am spus cu lacrimi în ochi.

Ea a plecat ma lăsat singura în problema asta . Sincera sa fiu chiar vreau sa fi fost  Louis cu mine in momentele astea.

Louis pov

Sta în pat si o privesc cum este conectată la tot felul de aparate care bipăie intruna . Este in coma si nu stiu cu ce as pute sa o ajut. Totul este vina mea daca nu o luam aici poate nu se intampla nimic.

-Vanny te rog trezestete ,nu ma lasa singur in lumea asta . Eu nu pot trai fara tine. Cine ma va mai ciondanila cap ca nu am facut patul sau cu cine dracu vorbesc la telefon? ??? Cine îmi va spune "Neata iubire"??? Am nevoie de tine ca de aer si apa . Te rog daca ma auzi încearcă sa te trezesti de dragul relației si momentelor petrecute împreună!!! Te iubesc nu ma lasa .!! Te implor.

Vanessa pov

Am auzit o voce carevimi spune ca ma iubeste. Dar nu am avut suficienta putere ca sa ma îndrept după acele sunete. M-am lăsat păgubasă si am cazut in cenunchi plangand. In fata era nu mai negru si pot sa fiu sigura ca am murit.

Louis pov

Aparatele au inceput sa vioaie foarte tare si sa lumineze în acelasi timp.
Am iesit si am strigat după un medic .

-Am nevoie urgentă de un medicccccccccc!!!!!!!!!!!!am strigat disperat.

După aproximativ 30 de minute doctorul a iesit afară.

-Domnule doctor cum se simte ??? Sa trezit???
- .....
-Spunetimi va rog nu ma lăsați sa astept .
-Îmi pare rău dar pacientă a decedat.
-Nuuuuuuuu!!!!am inceput sa strig cu disperare pe hol

Am fugit direct la ea în salon si am văzuți cum stătea întinsă pe un pat  cu un cearșaf deasupra ei .
Doamne imaginea asta este desprinsă dintr-un film horror.

-Vanny nu ma lasarrvinoti trezestete .Te rog.

Aparatele au inceput sa sune atât de tare încât a trebuit sa ies din acea încăpere .
Doctorul si-a facut aparitia în camera ei . Când a iesit mai spus:
-Domnule Tomlinson îmi pare rău dar pacientă este in stare gravă!
-Pai parca decedate de ce si-a revenit .???
-Nu si a revenit inimă ei cedează încet încet iar ea nu poate suporta dea cea aparatele reacționează asa.
-Nu mai pot o vreau inapoi nu rezist fara ea.
-Va inteleg domnule Tomlinson dar nu am ce sa vă fac .
-Cum draci nu aveti ce sa faceti . Ajutatio sa nu moară de tot .
-Nu putem sansele sunt mici sa isi mai revină din aceasta moarte lentă.
-Tocmai ar i spus ca sunt sanse de ce nu o ajutati .???
-Sunt extrem de mici nu pricepere?
-Dar sunt . Tocmai asta este partea buna ca exista o sansa.
-Intervenția costă extrem de mult si nu .....
-Asta nu contează o plătesc . Eu o vreau bine.
-In regula atunci domnisoara vă intra in operatie.
-Sa aveti grija de ea va rog.
-Voi încerca ...nu promit nimic.

După câteva ore.

Stau pe amărîtul asta de scaun de 7 ore blestemate si tot nu am primit nicio veste despre ea. Am inceput sa îmi pierd toate speranțele de a mai vedea odată zâmbetul ei .
Blestem clipa când am spus acele lucruri care au deranjato. Nu a fost intenția mea eu am vrut sa spun doar ca mi.a placut sa fac dragoste cu ea. Îmi pare asa de rău . Lacrimile cad şiroaie pe fata mea ,ochii mă ustura si sunt rosii de la atâta plâns .

Vanessa pov

Tot incerc sa ma trezesc dar nu pot . Ceva ma impiedica si nu stiu ce.

Chipul lui îmi apare în fața ochilor si mie dor de gropitele lui admirabile . Ochii aia albastri ma urmăresc o este tot si nu pot sami scot din minte.
Am nevoie de atingerile lui de el . Nu pot sa traiesc fara el si asta ma omoara ,gandul ca nu o sa il mai am aproape ma inspaimanta . Il vreau pe Louis al meu. Il iubesc .*o lacrimă si-a facut aparitia pe fata mea ,o lacrimă plină de durere.*

Louis pov

Acuma stau langa ea si o privesc. Doctorul mi-a spus ca doar o minune o poate aduce inapoi. Speranta mea a inceput sa piară  . Daca in maxim o ora nu isi revine aparatele vor fi deconectate.  Vreau sa o las sa se odihnească în pace.

Ora a trecut iar ea nu si-a revenit . Lacrimile au inceput sa îmi curgă siroaie pe fata .
Doctorul a venit sa ii deconecteze aparatele.

-Nuuuuuu asteptări putin ,câteva secunde va rog !! Vreau sa vorbesc cu ea.
-Nu va rog frumos sa vă dati din calea mea altfel chem paza.
-Dă lasamasa o vad .!!! *am spus deja satul de doctorul asta imbecil* Si nu cumva sa nu ma lasi ca te dau în judecată. Sti cine sunt eu ??? Normal ca nu ! Eu sunt Louis Tomlinson si sa dea draci sa ma enervez ca ajungi pe primele pagini ale ziarelor. Ai inteles idiotule ???
-D-da ...*sa balbait el*
-Acum date .

-Vanny iubire daca ma asculti te rog trezestete . Nu îmi place sa staufara tine . Îmi lipseste mult de tot . Făo pentru mine ,pentru viitorii nostri copii ,pentru noi . Te rog vino la mine !*am spus plangand*

M-am întors ca sa plec deoarece ea nu a dat niciun semn ca sar trezi.

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum