Dimineaţa cand m-am trezit ea era in braţele mele si dormea ca un copil mic.Am uitat sa ii spun ca ar trebui sa pregătim o coregrafie pentru una din,piesele noastre. De cad sunt cu ea nu am făcut nicio repetiţie si nici coregrafie.
Vad ca începe sa se zvarcoleasca in braţele mele dupa care incepe sa îşi frece mâinile de ochi.
-Neaţa rază de soare. Cum ai dormit???
-Neaţa. Am dormit foarte bine sa sti.
-Vrei sa mergem sa facem micul dejun ???
-Sigur .Am coborât pentru a pregăti toate ingredientele pentru clatite cat Vanny se schimbă. Dar cand am vazuto coboramd pe scări îmbrăcată doar in tricoul meu am ramas blocat.
-Iubire inchide gura ca intra musca!
-Wow ce bine iti sta cu tricoul meu !
-Da stiu e foarte comod. Dar acum hai sa facem ceva de mâncare pentru ca mor de foame.
Vanny pov.
Am inceput sa pregătim aluatul pentru clatite.Louis a scos borcanul cu Nutella si a inceput sa manance.
-Hei nu mânca ciocolata asteapta sa terminam de facut clatitele.
-Ce zici daca facem noi ceva frumos inainte????
-Nu Louis stai cuminte .După nici 2 secunde era in spatele meu si mâinile lui au aterizat pe talia mea.A inceput sa îmi sărute gâtul cu multa pasiune .În acelasi timp îmi saptea cuvinte dulci. Stomacul meu era plin de fluturași care zburau prin toate părțile .
Mâna lui a intrat pe sub tricoul meu .După care ma ridicat si ma pus pe bratul din bucătărie .Buzele lui se jucau cu ale mele pana când ma miscat .A profitat de neatenția mea si si-a strecurat limba in calitatea mea bucata .A inceput sa inspecteze fiecare coltisor de parca ar fi prima data când ne sarutam. Aerul a devenit aproape inexistent ceea ce ne-a determinat sa ne despărțim din sărut.-Louis ... am spus printre sărituri.
Te rog oprestete . Nu mai am aer.
-Nuuuu ... a spus dezamăgit . Mai vreau .Nu fi rea si mai lăsată putin..Cu ultima putere m-am desprins de el chiar daca mai vroiam sa ii simt buzele lipsite de ale mele.
-Gata ca se ard clatitele .
-Ok fie ca tine .
-Ai simtit ceva în timpul sarutului?
-Da te-am simtit pe tine . mi-a spus zâmbind .
-Si eu te-am simtit pe tine dar am simtit ca te iubesc enorm enorm de mult .
-Si eu te iubesc.Esti cea mai frumoasa si talentată iubita si pe deasupra si inteligenta.
-Awwi ce drăguț bebe.Deodată sa auzit usa si mi.am întors privirea spre cei doi amorezi care erau somnorosi.
-Ce faceti voi toi în bucătărie ??ne intreaba cei doi cu un zâmbet pervers pe fata.
-Ne futem ce crezi ??? Adică incercam pana ne-ai oprit tu Harry.
-Continuati ca vreau si eu sa vad un film porno live .La spusele lui Harry obraji mie s-au inrosit atât de tare încât simteam ca ard .Am luat-o la fuga pe scări si am inchis usa cu cheia.
Louis pov
Am vazut-o alergând pe scări si am pornit după ea . Cred ca a afectat-o ceea ce a spus prostul de Harry.
Am ajuns în dreptul usi si am inceput sa bat . Dintr-o data am auzit un țipăt după bucata de lemn din fața mea.Am inceput sa dau cu picioarele si mâinile în usa încercând sa o deschid. Țipetele erau mult mai stridente ceea ce ma speria tot mai tare.
-Aaaaaaaaaaaaaa Aaaauuuuu!
Când am auzit acest țipăt am dat cu piciorul în usa iar aceasta a cazut la pământ.
Când am privit spre pat am vazut-o pe Vanny plina de sange.Nu pot sa cred ca a facut asa ceva .-Vanny iubito esti bine??
- .....
-Iubito răspunde ,te rog!
-....
-Harryyyyyy!Vino sus repede! am strigat din toata puterea pe care am avut o în acel moment.Ea tot nu reacționa iar mâna sa era plina sec sânge . Nu am crezut niciodată ca o asemenea făptură poate sa facă asa ceva. Harry a intrat în camera si când a vazut scena din fața sa a rămas uimit .
-Ce a pățit ???
-Esti prost sau nu vezi ca are venele tăiate!am spus cu disperare si tot odată cu tristete in glas.
-Omule nu te mai agita atâta.
-Cum sa fiu in situații ca aste . Sute draci si scoate masina sa o ducem la spital.!!!
-Gata ma duc nu mai tipa .
-Mariaaaaa vino sa ma ajuți sa o ducem la masina cu grija te rog.
-Stai sa ma îmbrac si vin imediat. Pun ei ceva pe ea sa nu ii fie frig.După aproximativ 1 ora am ajuns la spital si Vanessa tot nu a reacționat.
- Aduceți o targa va rog ajutatima .!!! am inceput sa tip pe holul spitalului cu tisperarea de a ma auzi cineva.
-Ce a pățit domnisoara ? ma întrebat un doctor.
-Am avut o ceartă si sa inchis in camera si când am intrat avea mâna plina de sânge.
-Sin păcate prietena ,soția ,sau iubita nu stiu ce relație aveti dumneavoastra cu domnisoara este in stare cam gravă deoarece tăietura este adâncă sau pot spune ca foarte adâncă si a pierdut sânge .
-O sa fie bine? ??
-Nu va pot garanta acest lucru.Îmi pare rău . Când o sa avem mai multe detali o sa vă anunțăm . În regula? ??
-Dă multumesc domnule doctor.Din perspectiva Vanessei
Am fugit sus in camera si am luat lama din geanta .
Am inceput sa plâng fara oprire si am apăsat pe lama când a facut contact cu pielea mea am scrancit din dinți .Dar mi.am facut curaj si am înfipt lama cu putere in mana mea. Cât timp eu îmi plângeam de mila si de durere Louis tot bătea în usa si ma ameninta ca va sparge usa daca nu ii deschid.După 10 minute am inceput sa vad negru în fața ochilor si sa amesteca usor usor. Capul îmi atârna din ce in ce mai greu si îmi doream ca moartea sa ma cuprindă odată pentru totdeauna.
Dintr-o data am vazut o lumina puternica alba si am mers spre ea . Tot felul de imagini din trecutse derulat în jurul meu ca un fim pus pe repede înainte . Imagini cu mine si cu Louis tinandune in brate si chiar momentul când am facut dragoste cu el erau toate in fata mea . Am lăsat un mic zâmbet sa isi facă loc printre buzele mele urmat de o lacrimă care era plina de iubire si durere in acelasi timp.
Lumina a devenit mult mai puternica si m.am îndreptat spre ea . Ca sunet de fundal se auzea un planset înfundat. Nu aveam cum sa nu recunosc acel suspin. Era chiar el si plângea si suferea il simteam chiar daca nu il puteam vedea.
Vreau sa ma trezesc dar nu pot incerc sa îmi revin sa fiu tare dar nu pot.
De ce dravu nu pot sa ma întorc la el vrea au sa il strang in brate si sa ii spun ca totul ca fi bine dar nu ma pot trezi.
Dintr-o data o lumina a aparut si atunci în făt mea a aparut.....Sper ca va placut acest capitol . Va iubesc ♡♡♡♡
CITEȘTI
Love Story
Storie d'amoreO simpla intalnire si totul se schimba în viața ei . Vanessa Miller este o tânără adolescentă de 17 ani care adoră sa danseze de mica .Aceasta a facut lecții de dans încă de la o vârstă fragedă ,deacea va ajunge sa-i cunoasca pe cei de la One Dire...