4.Băieții sunt premiați???☆

50 2 0
                                    

H:Eu nu te plac...!
M:Ceea?*ochii ei începuseră sa lacrimeze iar eu regretăm suspansul pe care l.am creat*
H:Eu te ador ,iubesc si ce mai vrei tu dar te vreau doar pentru mine ....dar asta doar daca esti de acord? ?
M:Adică vrei sa fiu iubita ta???*vândă am auzit cuvintele iesite din gura ei am zâmbit instantaneu*
H:Da asta vreau sa spun chiar esti specială si vreau sa iesi cu mine la o intalnire ...sigur daca vrei si tu ....???
M:Sigur ca vreau ....te iubesc Harry...!!

Vanessa pov

Când am coborât scările am rămas uimită sa ii vad pe cei doi care se sărutări de parc planeta ar exploda in acest moment....

V:Hei voi doi *am zis eu când am coborât cu Louis de mana * ce se intampla aici ???

Z:Bai ce e agitatia asta? ??
Liam :De ci ma enervat toți unii oameni dorm la  ora asta daca au venit de curând acasa ....
L:Tăceți ma ca Harry s.a îndrăgostit .....
Toti:Aaaaawwww ce drăguț.
H:Ce vă ofticati???
M:Da asa e va ofticati????
V&L: Noi nu .....noi suntem muuuult ma drăguți ca voi doi....
H&M:Ba nuuuu noi suntem perfecți !!!!
Z:Bă eu cred ca părul meu e mai perfect ca voi toți la un loc....

La auzul cuvintelor lui am inceput sa râdem toți. ...dar am fost intrerupti de un telefon. ..

Conversatie telefonică :

N:Alo?Ce sa întâmplat ??
X:Venit în seara asta la premiile Billbord ....si va vreau cât mai eleganți posibil....ok?
N:Bine ne vedem acolo ...!!!

Sfarsitul  conversatie

L:Cine era ????
N:Impresarul nostru ...trebuie sa mergem la premiile Billbord...
L:CEEEE????NU CRED!!!! YEEEESS ....
V:Iubire ce ai pățit sa ti calm.....Daca nu va supărați eu cu Maria vă lăsăm singuri sa vă pregătiți pentru premiere.
L:Stai!Dar nu vi cu noi ???
V:Credem a nu vreau sa deranjez...si oricum nu vreau sa vă stric reputatia...prefer sa stau acasă singura ...
L:Nuuu tu nu ne deranjezi ....si de ce ne.ai strica reputați ????Esti iubita mea nu ma deranjezi deloc ....
V:Nu Louis e mai bine asa las o balta ...*după ce a terminat de spus toate acele cuvinte a plecat plângând pe scări si când a ajuta în camera ei s.a auzit usa trantindu.se cu putere*

M:Louis las o sa fie singura ....azi a primit mesaj din partea unei persoane în care ii spune:

"Tu chiar crezi ca Louis te iubeste ???Mai bine răspund eu NU de ce ar iubi o ratată ca tine ..nu are sens ...el te foloseste doar sa te aibe în patul lui ...nu te place nu il intereseaza de tine esti o simpla aventură si asta nu o sa o schimbi orice ai face idioato!"....-Elinor

L:Nu cred asa ceva ..trebuie sa vorbesc cu ea ....
M:Lasă ....voi pregatițiva si plecati raman eu cu ea ...bine??
L:Bine sa ai grija de ea te rog!

Apoi băieții au plecat eu rămânând cu Venessa. ..si ne.am gandit sa ne facem si noi aparitia la eveniment ....
Vanessa  a coborât scările ir eu am rămas uimită de cum arată ..avea o rochie superba...(rochiță este in imaginea de mai jos)....

(rochiță este in imaginea de mai jos)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M:Arăți uimitor.....acum hai sa mergem...
V:Bine haide ..

După o ora

Louis pov

Eram în primul rând când dintr.o data sa facut o liniste ca de înmormântare ...toți se uitau în spate ..dar când mi.am întors privirea spre acel loc ...am vazut ca era Vanny îmbrăcată intro rochie care ii venea perfect ....toți se holban la ea ...Atunci m.am ridicat si am pornit spre ea ...când am ajuns față in fata toți se uitau la noi ..asa ca eu am sarutato. ..iar ea mi.a răspuns asa de tandru încât aveam senzația ca mor după atingerea ei ...

Am observat ca si Maria se sărută cu crezul de Harry. ..iar toți au spus în cor "AAaaaawwww"

Deodată sa auzit numele trupei noastre si am rămas uimit când băieți erau deja pe scena avand in mana trofeele ....eu am urcat după ei si am tras o si pe Vanessa langa noi ...Harry a tras o după el pe Marry asa cu ii zice el ei ....

Toata lumea inceput sa aclame si sa ne felicite....

L:As vrea sa ii multumesc coregrafie noastre Vanessa Miller pentru tot efortul depus si mai ales pentru ca este iubita mea si ca mă suporta zilnic ...
H:Eu vreau sa le multumesc fanilor nostri si iubitei mele Marry pentru ca a acceptat sa fie cu mine si sa îmi dea o sansa ...
Toti:Va iubim fetelor
Fetele:Si noi pe voi băieți....

Când am ajuns acasa eu cu Louis am urcat în camera si a inceput sa mă sărute si sa îmi spună cuvinte dulci la ureche.

L:Ce bine iti sat a cu rochia asta !!!*pervers fave*
V:Iti place ??
L:Da dar te vreau fara .....

Si asa am mai stat câteva minute după care am adormit pe pieptul sau bine sculptat. ..Mirosul lui ramanand imprimat în sufletul meu ... si asa am adormit

Harry pov

Privesc fata din brațele mele cum doarme linistită ....încă mi sec pare ca visez si ca ea este ilo iluzie plasmuita de mintea mea .
Îmi avînd capul în scobitoarea gâtului ei si ma las purtat de val si incep sa o sărut pe gât ...ea zâmbete în somn si mai scoate cate un chicot can ajung la zona ei sensibilă de după ureche ...dar tot nu se trezeste..asa ca  o privesc încă vreo 2ore după care adorm si eu.

Sper ca va placut si acest capitol ...îmi doresc ca pe parcurs sa adaug câteva personaje ....daca vreti sa se întâmple ceva anume lăsați un comm.


Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum