2.Ajunsi în Londra

49 3 0
                                    

Louis pov
Fata asta este WOW nu pot sa cred ce lenjerie sexy are era sa fac infarct când am vrut tot ce mai avea în dulap

Harry pov

Doamne fata asta ma surprinde pe zi ce trece este specială arată extrem de bine la 17 ani  ....
............................................................................................................

Si unite asa am ajuns si noi la aeroportul din New York pentru a pleca spre Londra. ..sunt destul de entuziasmați băieții după cum ii observ eu ....
 

În aproximativ trei săptămâni este ziua mea si chiar îmi doream sa fiu cu prietenii mei de acasa dar se pare ca voi sta cu cei din trupa ....ei o sa fie ocupați si nu vreau sa le spun de ziua mea ....

Louis pov

Am ajuns pe aeroportul din Londra si am o senzatie plăcută datorită ei ca este cu mine si ca va sta alaturi de mine.
După 3 ore

Harry pov.
Îmi place de ea dar am o vagă impresie ca il place pe Louis.

Am văzut în fața ochilor cea mai frumoasă fata coborând scările care dau în living. Era îmbrăcată intr.un  trening(la media aveti treningul) care ii aratătoate formele .

Vanessa pov

Când am coborât Louis mă sorbea din priviri ..nisa fiu sinceră chiar simt ceva pentru el ....dar o sa ma joc putin cu el ...Harry a vorbit cu mine si mi.a spus ca ma place asa ca vreau sa il provoc putin.....

V:Băieți haideți începem repetiția ....
N:Aide lasă.ma sa mănânc *vorbea cu gura plina *
V:Niall iubire *când a auzit Louis se făcuse rosu la fata* nu avem timp ...
N:Atunci stai sa mănânc ciocolată si începem.
In timp ce Niall mânca ia rămas ciocolată pe buze si pe langa ...
V:Niall iubire stai sa te ajut ...!          Si atunci am inceput sa il sărut pasional si el si a pus mâna pe şoldurile mele si ma tras mai aproape de el ....am stat asa aproape 10 minte pana Liam a inceput sa tuseasca ..
Când m.am îndepărtat de Niall Louis ma privea trist si avea o lacrimă care stătea sa cadă ....apoi a fugit pe scări .... eu mam dus după el  si când am intrat la el în camera state întins in pat ...
Se pare ca nu ma observase asa ca m.am pus langa el si l.am luat în brațe si i.am soptit un "TE IUBESC PROSTULE".Atunci el sa întors si am putut sa ma uit în ochii lui care acuma aveau o sclipire aparte .L.am tras mai aproape de mine si l.am sărutat pe obraz ...acesta a genul la atingerea buzelor mele de obrazul lui ... un zâmbet tamp aparandumi pe fata când am auzit sunetul iesind printre buzele sale.
L:Si eu te iubesc...dar de ce il sarutai pe Niall? ??
V:Am vorbit cu Harry si mi.a spus ca ma placi si am vrut sa vad daca este asa sau nu ...si
Vad ca tu ma iubesti
L:Vanessa vreau sa te întreb ceva dar sa nu râzi de mine..ok?
V:Nu râd de tine ...primit Louis ...acum spunemi
L:Vrei sa fi iubita mea ?
V:DAAAAAAAAA!!!!!!!!
L:TE IUBESC MULLLLLT !!!
V:Si eu te iubesc ....si atunci el ma luat în brațe si a inceput sa îmi lase sărutări dulci în zona gâtului. ...
L:Iubire vrei sa mergem jos ??
V:Nu stiu as vrea sa ma duc în cameră la mi de daca nu te deranjează.!
L:Ai te rog Vanny!  :))))
V:Mai am multe lucruri de despachetat Louis si repetitie oricum nu mai putem face acum..
L:Nu vrei sa stai la mine in camera ????Chiar as vrea sa îmi fi colega de camera *pervers face *
V:Chiar vrei tu asta baby ??? (Am zis eu cu un fos atragator)....Credem a nu cred ca ai vrea sa stai cu mine in acea si camera ...o sa am reguli stricte si credem a nu ai rezista nici o saptamana ...
L:Eu te iubesc si normal ca pot sa stau cu tine mai mult de o saptamana .Când o sa ne căsătorie ce o sa face o sa dormin separat .???Răspunsul este nuuuuu pentru ca eu te vreau aproape de mine 24 din 24 de ore ...sper ca acum ai înțeles! !!!!!
V:*am inceput sa rad fara încetare *Tu deja faci planuri de nuntă iubi si eu nu am încă 18ani ... :))))
L:Tu esti micuță mea pe care vreau sa o sărut ...
V:Si de ce nu o faci??*pervers face*
L:Aaaaaa...deci asa vrei sa jucam ????Bine domnisoara Miller. ..
   
Atunci am inceput sa o sărut fara încetare chiar daca nu mai puteam sa respir .Am muscato de buza inferioară astfel âncat sa pot sa îmi introduc limba in calitatea sa bucală transformând sărutul în unul franțuzesc si dulce în acelasi timp.
Când nu am mai putut continua ne am despartit cu greu ..
L:Mmmm iubire ce dulce esti...*a gamut el *
V:Nu la fel ca tine ....ma inebunesti ...*si îmi musc buza inferioara*
L:Hai sa mâncăm ceva te rooooggg!!!!!
V:Eu nu prea mănânc ....
L:Cum sa nu mănânci ...nu vreau sa comentezi  mergem si mănânci. ....DA?
V:Bine bebe vin ....

Când am coborât cu Vanessa  de mana băieții se uitau la noi si au rămas cu gura căscată. ...tot înafara de Harry. ......

Sper ca va placut ....as dori sa vă spuneti parerea ,deoarece îmi doresc sa stiu ce gândiți despre aceasta carte...daca va placut votați ♡♡♡♡☆☆♡♡☆☆♡♡♡♡

Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum