atleiskit,kad ilgai nekėliauu
jei norėsit sužinoti priežastį, galėsit paskaityt autorės žodžiuss ♥
Koncertas buvo nuostabus ir įspūdingas bei labai linksmas:
"Dabar kaip senais gerais laikais atsakysim į jūsų klausimus!" sušuko Liam į mikrofoną.
Minia ėjo iš proto.
"@liamfan1993 prašo padainuoti 18 airiška versija" Harry perskaitė iš žybinčio ekrano.
"Man atrodo atėjo tavo laikas sužibėti, Nialler" pasakė Liam padėdamas savo ranką ant Ni pečio.
Niall garsiai atsikosėjo ir atsistojo kaip repuotojas pasiruošdamas savo solo.
One Direction grupė pradėjo grupė,o Zayn, Liam, Louis ir Harry laukė kol pagaliau Niall sudainuos.
"WE TOOK A CHONCE"
"O jėzau Marija, per garsiai Niall" likusis 1D pasakė uždengdami ausis.
"Padariau tai ko prašė" Niall pasakė mirksėdamas į tą eilę kur yra toji mergina.
"Gerai, žiūrėim kitą klausimą, @larrylll5 klausia: ar galit padainuoti vienas kitam romantines dainas?" perskaitė Harry klausimą.
"Uuuu man patinka romantika" Harry pasakė į mikrofoną.
Visa minia pratrūko juokais.
"Nemanau,kad tai yra gera mintis." pasakė Zayn pakraštydamas savo kaklą susijaudinęs.
"Aš taip pat." sutiko Liam.
"Ei vaikinai, nebūkit vakarėlio šūdukai. Jų prašymas, mums įsakymas. Ką manot?" Louis paklausė minios.
Visa minia pradėjo triukšmauti, kartu su jais ir aš.
"Jeigu jau taip, tada pasibandom" Niall pasakė iš kurio aiškiai matosi,kad jaučiasi nemalonioj atmosferoj.
Visi vaikinai, visos merginos - visi pradėjo garsiausiai juoktis kai pamatė kaip vienas kitam jie dainavo itališkas romantines dainas.
"Gerai užtenka jums linksmumo. Einam geriau prie paskutino klausimo." pasakė Liam pagaliau viską stabdydamas.
"Šį klausimą užduoda @onedirectfanno1: Kas yra Velvet?" Niall perskaitė ekrane sužibusius žodžius ir iškart paraudo.
Mano kojos pradėjo drebėti, rankos prakaituoti.
"Tai gal ją pakvieskime ant scenos?" paklausė Harry.
Visi pradėjo šūkauti:
"TAIP TAIP TAIP!!"
Man atrodo - alpstu.
atleiskit,kad ilgai nekėliau ;(( buvo labai sunkios savaitės su mokslais(na ir dabar,bet nenoriu ,kad peraugtų iki mėnesio kol nauja dalis) tei vaaa
Myliu visus labai labai už meilę ,kurią suteikėt šiai istorijai ♥♥♥
~IevaTommoZ xx
P.S. Tikiuosi daug skaitytojų nepraradau ;( ♥
PABENDRAUKIT SU MANIM PER SNAPCHAT: @directionerieva
ESTÁS LEYENDO
♦ Wattpad Messages ♦ // njh // LT ✓✓
Fanfic@LiamPayne: Na gerai.... Beje, kodėl iš manęs pavogei vardą? ///////// Ji - One Direction grupės fanė . Jis - jos mėgstamiausios grupės narys. Vienas dalykas susijęs su šiais žmonėmis-"Watpadd" . 1 ir 2 sezonai ♥ #16 vietoje Fanfiction ♥♦♥