Q & A

1K 74 13
                                    

Gero skaitymo! 

Klausimas Velvet// CCC nuo @Niall_Horan_Babyxxx  Ar tu myli Niall?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Klausimas Velvet// CCC nuo @Niall_Horan_Babyxxx  Ar tu myli Niall?

Atsakymas: Tiesą pasakius, aš Niall kažką jaučiu, tik nežinau ką. Gal tai ir draugystė, gal simpatija, gal ir meilė. Tiesiog bijau padaryti žingsnį ir vėl sugadinti gražią draugystę...


Klausimas Niall Horan nuo tos pačios @Nial_Horan_Babyxxx : Ar pažįsti CCC mamą? 

Atsakymas:  Taip, ją pažįstu! Su CCC buvom draugais nuo pat mažumės ir būdamas su ja susipažinau ir man ji buvo kaip antroji mama :) 

Klausimas CCC mamai nuo @Niall_Horan_Babyxxx: Ar esi laiminga savo dukra? 

Atsakymas: Taip, tikrai, iš tiesų! Viską ką jinai padarė savajam apskritime, tai yra, gyvenime padarė viską kas jai naudinga ir tai kuom galiu didžiuotis!


Klausimai man @IevaTommoZ nuo Jūsų!

Nuo kopustelis169: Ar sunkūs buvo egzaminai?

Atsakymas: Buvo standartizuoti aštuntos kalsės bei stojamieji. Negalėčiau pasakyti,kad abu jie buvo neįmanomi, tiesiog sunkoki,kuriems reikėjo daugiau laiko pagalvoti, negu kaip galvodome per pamokas :<

Nuo tos pačios: Kodėl ji yra pavadinta CCC?

Atsakymas: Iš tiesų neturiu tam atsakymą... Kartais norėdama sudominti skaitytojus bandau ,,sukurti" ar surasti vardus ,kurie kristų į akį ;) 

Taip pat nuo @kopustelis169: Kodėl su One Direction mažai rašai? 

Atsakymas: Bandau juos vis labiau, nors šiek tiek kur nors įtraukti,bet savaime aišku,kad tai sunku,kadangi visa istorija skrieja aplink CCC ir Niall :> Bet jei nori galiu daugiau su jais rašyti :)))

Klausimas  nuo @Ambrazaityte : Jei tau duotų vieną ledų skonį, kokį pasirinktum?

Atsakymas: Ledų skonis, kur viskas būtų permaišyta( šokoladas, skittles, tutti fruti ir taip toliau) ;)))

Klausimas nuo @HarrysPrincess3: Kuris dar One Direction narys tau patinka?

Atsakymas: Man eilės tvarka patinka nariai taip:

1) Louis 2) Liam 3) Harry 4) Niall. Bet negalvokit,kad Niall labiausiai nemėgstu! Jie taip būtų, šios istorijos nebūtų ;)))

Klausimai nuo Princess_from_Narnia :

Ar aš nervinanti ir kokia nuomonė apie mane?

Atsakymas: Nesi nervinanti :> Esi faina, mielas žmogus, labai šiltas žmogus,kuris neslepia savo jausmų ir pasako kaip jaučiasi ir nemeluoja :>>

Klausimas nuo jos, tos pačios xd: Ar bijotum mane susitikti po kokio mėnesio dalių nekėlimo? 

Atsakymas: Iš tiesų ,taip xdd Tavo pasakojimai komentaruose atrodo tikri xddd mandabar baisu kelt,kad primuši dėl ilgo nekėlimo xdd 


Štai tiek buvo klausimų :>>> Ačiū @HarrysPrincess3, @kopustelis169 , @Ambrazaityte , @Niall_Horan_Babyxxx ir @Princess_from_Narnia   už klausimus! Be jūsų nebūtų šitos dalies!!!

O tu, mano mielas skaitytojau, ačiū ! Kiekvienai/kiekvienam iš Jūsų norėičua duoti po didelį apkabinimą už tokį didelį palaikymą!

Susitiksime(tikiuosi) po savaitės, man grįžus iš Anglijos xdd

Mylėjau, myliu ir mylėsiu jus iki gyvenimo galo ♥

Jūsų IevaTommoZ ♥♥♥

♦ Wattpad Messages ♦ // njh // LT ✓✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat