2.14 Fourteen 14

517 35 20
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Po kelių minučių,kurios jautėsi lyg sekundės,mes paleidom vienas kitą

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Po kelių minučių,kurios jautėsi lyg sekundės,mes paleidom vienas kitą.
Nors išties nematėm vienas kito vos kelias dienas,vis tiek jo pasiilgau. O kai pagalvoju,kad jo nematysiu 5 mėnesius...

Niall pamatęs mano būseną,pakėlė pirštu mano smakrą,o kita ranka nuvalė tekančią ašarą.

Mes tik neseniai po kelių metų vėl susitikom, ir reiks vėl išsiskirti kažkuriam laikui,kas atrodys kaip amžinybė...

"Gal dabar nueinam iki mūsų kiemelio?" Niall pasiūlė žiūrėdamas į mane su tokia netikra šypsena,kuri bandė nuslėpti kažką.

Jau tikrai pagalvojau,kad padariau kažką blogo ir mane Niall veš į mišką miesto parodyti.

Nukračiau tokias mintis,nes dabar ne apie tai turiu galvoti.

Akies mirksniu pasiekėme vietą,kurioje patyrėme begalę pirštais nesuskaičiuojamų nuotykių ir sukūrėme begalę neužmirštamų prisiminimų. Visos juoko ašaros buvo išlietos čia.

Atsisėdome ant supynių,kurios dar kažkaip gyvos po penkiolikos metų.

Kelias minutes sėdėjome ant supynių  tokioje tyloje,jog net jokia adata negalėjo jos sudrumsti.

Pagaliau išdrįsau paklausti:
"Tai ko manęs norėjai paklausti?"

Niall negalėdamas sulaikyti jaudulio bandė visaip man atsakyti:
"Kadangi a-aš,išvažiuoju... Taip išvažiuoju,norė-j-au pasak-yti,jog....Jog...."

Po kelių sekundžių jis įkvėpė,iškvėpė ištardamas:
"Žinai ką,aš taip negaliu,turi dabar telefoną prie savęs?"

Išsitraukdama savo išmanųjį jam pamojavau prieš veidą,kad atsakyčiau į jo klausimą.
"Puiku,atidaryk Twitter'į" Niall nusišypdomas man tarė.

Nieko nesitikėdama atidariau Twitter'į ir laukiau kol parašys Nialler į DMs.

Po kažkiek laiko gavau žinutę,net neįsivaizduojat nuo ko:
@NiallOfficial: Aš jau pakankamai ilgai norėjau tavęs kai ko paklausti....
@VelvetAJ: nori pasakyti vieną dieną?
@NiallOfficial: Čia tu mane pagavai xd Bet vis vien išklausyk ką noriu tau pasakyti...
@NiallOfficial: Atsimeni kai sakei,kad po turo bijai,jog tavee paliksiu?
@NiallOfficial: Tai gali dėl to nesijaudinti,nes dabar tau pasakysiu štai ką...
@NiallOfficial: Tu man niekados nebuvai antras variantas,net pačioj vaikystėj.

Perskaičius šitą sakinį,man burna tiesiog atvipo. Niall pamatęs mano reakciją sukikeno,bet nusukęs galvą toliau rašė.

@NiallOfficial: Norėčiau būti didžiuliu romantiku ir kažką pasakyti,bet realiai man nėra žodžių tam išreikšti ką aš tau jau ilgai jaučiau.

@NiallOfficial: Kadangi nemoku žodžiais pasakyti,tai parodysiu tau veiksmais. Bet prieš tai, galėtum užsimerkti?

Perskaičius paskutinį sakinį keistai pažiūrėjau į Niall,bet vis vien padariau taip kaip jis norėjo.

Iškart pajutau jo šiltas rankas laikant manąją. Šiek tiek palaikęs,jis paėmę mano pirštą ir uždėjo kas man atrodė kaip žiedą.

Staigiai atsimerkiau suprasdama kas vyksta:
"Pala,tu nori čia man vestuvinį žiedą jau duot? Aš dar jauna,aš nenoriu dar kentėt" juokaudama pasakiau,bet vis vien sėdėdama šoke.

Niall tyliai sukikeno:
"Ne,mums dar toli iki vestuvių,bet jei jau nori,tai galim ir rytoj" sumirksėjo jis man viena akimi.

Aš suvaidinau,jog čia ką tik man padarė buvo itin bjauru,bet iš tikrųjų šis mažas gestas vadinamus ,,drugelius" privertė skraidyt pilve.

"Bet iš tikrųjų čia yra prisižadėjimo žiedas. Šiuo žiedu aš prižadu tau būti pilnai ištikimas" nusišypsojo blondinas jau pilna šypsena.

Ir vien tik pasižiūrėdama į jo akis supratau,jog jokios jūros,marios,sienos ir jokie atstumai mūsų neatskirs.

Visgi po po tiek metų,mes vienas kitą susiradom wattpad'e ;)

Po metų Ieva nusprendė užbaigti šią istoriją xddd eh,ar tiek tau reikia,kad parašytum paskutinią dalį?
O rimtai,tai ačiū visiems,Juns tobuliems žmogeliams!
Ačiū,kad su manimi patyrėt visus šiuos labai keistus nuotykius su šia istorija.
Net negaliu patikėti,jog nerašydama jokių dalių,toliau rinkosi skaitytojų,iki tol kol surinkau 45K peržiūras!💙
Jūs visi esat neįtikėtini ir aš jūs visus labai labai myliu💕.
Tikiuosi,mūsų kelionė čia nepasibaigs ir nebijosit parašyti man,visgi nesikandžioju ir mėgstu pabendrauti ;).
O dabar dar kartą ačiū💝
~IevaTommoZ💓

♦ Wattpad Messages ♦ // njh // LT ✓✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora