1.07

11.4K 1.2K 346
                                    

(τραγούδι: OneRepublic - Secrets)

Για όσους το διαβάζετε ξανά και έχετε κάνει παράληψη τα προηγούμενα κεφάλαια όπου εξηγώ δύο τρία πράγματα, θα έχω αυτό το κείμενο πάνω από κάθε κεφάλαιο μέχρι να ανεβάσω ξανά ολόκληρη την ιστορία. Ναι βρίσκεσαι στο σωστό μέρος (λογικά, ελπίζω). Θέλω επίσης να τονίσω ότι ο λόγος που άλλαξα τα ονόματα είναι καθαρά προσωπικός, δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο. Συγγνώμη αν αυτό προκαλεί μπέρδεμα. Επίσης τα νέα ονόματα κρύβουν και πολύ ωραίες σημασίες για όποιον θέλει να τις ψάξει. Όπου βλέπεις:

Ίρις = Άντα
Ορφέας = Πέτρος
Μίλτος = Μίλτος (σταθερή αξία)
Πάρης = Κυριάκος
Ιωάννα = Άννα
Ερμιόνη = Έφη

Να σημειωθεί ότι έχουν συστηθεί χαρακτήρες και για τον απλό λόγο ότι είναι καινούριοι δεν αναφέρονται στο παραπάνω μήνυμα. Ευχαριστώ τους παλιούς αναγνώστες που επέστρεψαν κι ελπίζω να σας αρέσει και να μην σας έχω μπερδέψει πολύ. Καλή ανάγνωση!

Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!

ΊΡΙΣ

Τα μαλλιά μου είχαν ήδη κοπεί πέραν της φράντζας και τώρα μου τα έκανε ντεκαπάζ. «Αλήθεια ευχαριστώ για το σημερινό. Ήταν τελείως τελευταίας στιγμής».

«Μη το σκέφτεσαι. Έτσι κι αλλιώς του χρωστούσα χάρη», απάντησε φτιάχνοντας άλλο ένα μπολ απ' τη ντεκαπάζ. «Εγώ έχω παιδί», μου είπε και τα μάτια μου γούρλωσαν. Η κοπέλα πρέπει να είναι το πολύ είκοσι πέντε.

«Πόσο χρονών;» τη ρώτησα καθώς ξεκίνησε να βάζει τις υπόλοιπες τούφες σ' αλουμινόχαρτο.

«Εφτά... Τον έκανα στα δεκαεννιά. Ο Ορφέας κι ο Ανδρέας μου τον κρατούσαν όταν η μητέρα μου ήταν στο νοσοκομείο και δεν είχα που ν' αφήσω το παιδί».

Ο Ανδρέας πρέπει να είναι ο αδελφός του. Ο Ορφέας που περιγράφει είναι πολύ διαφορετικός απ' τον Ορφέα που είχα στο μυαλό μου και δε ξέρω γιατί τον είχα παρεξηγήσει τόσο.

«Είναι καλά τώρα;» τη ρώτησα μετά από λίγο.

«Είναι σπίτι εδώ και μισό χρόνο. Καλύτερα από πριν. Γενικά δεν είναι κάτι σημαντικό το σημερινό. Του έχω πει να έρχεται όποτε θέλει και ξέρει ότι για εκείνον μπορώ να ζητήσω μία μικρή αλλαγή στο πρόγραμμα με τα ραντεβού. Άσε που σήμερα δεν είχα πολλά έτσι κι αλλιώς. Είναι η πρώτη φορά που εξαργυρώνει την προσφορά μου οπότε αυτό με κάνει χαρούμενη».

My HeavenWhere stories live. Discover now