(τραγούδι: Taylor Swift - Cardigan)
(Απ' τα πολύ αγαπημένα μου τραγούδια. Ελπίζω όλοι να είστε υγιείς και αν έχετε οικογένεια στην Ουκρανία και γειτονικές περιοχές... Δε ξέρω τι να πω λυπάμαι πολύ, ελπίζω τα πράγματα να φτιάξουν και ο Πούτιν να λογικευτεί. Επίσης το ξέρω ότι όλο αυτό είναι πολύ δύσκολο και για πολίτες απ' τη Ρωσία που δε θέλουν πόλεμο οπότε αλήθεια εύχομαι να τελειώσει γρήγορα αυτή η παράνοια.
Νομίζω ότι πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο όπου η καθημερινότητα μοιάζει σενάριο του Φώσκολου και δε μπορώ να πω ότι είμαι φαν.
Τέλος πάντων, ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο, συγγνώμη για την καθυστέρηση απλώς έχω ένα θέμα με τον υπολογιστή και το κινητό μου *δεν είναι ιδανική κατάσταση* αλλά ελπίζω να λυθούν όλα λίαν συντόμως γιατί αλλιώς θα τρελαθώ, και δεν θέλω και πολύ γενικά.)
Cue the usual message:
Για όσους το διαβάζετε ξανά και έχετε κάνει παράληψη τα προηγούμενα κεφάλαια όπου εξηγώ δύο τρία πράγματα, θα έχω αυτό το κείμενο πάνω από κάθε κεφάλαιο μέχρι να ανεβάσω ξανά ολόκληρη την ιστορία. Ναι βρίσκεσαι στο σωστό μέρος (λογικά, ελπίζω). Θέλω επίσης να τονίσω ότι ο λόγος που άλλαξα τα ονόματα είναι καθαρά προσωπικός, δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο. Συγγνώμη αν αυτό προκαλεί μπέρδεμα. Επίσης τα νέα ονόματα κρύβουν και πολύ ωραίες σημασίες για όποιον θέλει να τις ψάξει. Όπου βλέπεις:
Ίρις = Άντα
Ορφέας = Πέτρος
Μίλτος = Μίλτος (σταθερή αξία)
Πάρης = Κυριάκος
Ιωάννα = Άννα
Ερμιόνη = ΈφηΝα σημειωθεί ότι έχουν συστηθεί χαρακτήρες και για τον απλό λόγο ότι είναι καινούριοι δεν αναφέρονται στο παραπάνω μήνυμα. Ευχαριστώ τους παλιούς αναγνώστες που επέστρεψαν κι ελπίζω να σας αρέσει και να μην σας έχω μπερδέψει πολύ. Καλή ανάγνωση!
Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!
ΊΡΙΣ
Τι θέλω και το ανοίγω το ρημάδι το στόμα μου;
Απλώς θα με δολοφονήσει. Ίσως με τεμαχίσει πριν το κάνει.
«Σου είπα ότι για το φόρεμα—» ξεκίνησε να λέει όμως τον διέκοψα λέγοντας: «Ναι, κι εγώ μπορώ να σου πω ότι είμαι η—»
«Θα μ' αφήσεις επιτέλους να μιλήσω;»
«Όχι. Και βγες έξω ν' αλλάξω! Είμαι στους μηδέν βαθμούς με μία πετσέτα εξ' αιτίας σου», μουρμούρισα σφίγγοντας την πετσέτα γύρω μου.
YOU ARE READING
My Heaven
Teen Fiction×Όπου ο Βασιλιάς της αδιαφορίας αποφασίζει να ενδιαφερθεί για τη Βασίλισσα της αμηχανίας.× ×theme songs: looking too closely - fink & i was all over her - salvia palth× Η Ίρις είναι έτοιμη ν' αλλάξει τα πάντα για να ταιριάξει, ν' αρέσει και να είναι...