1.34

14K 1.2K 1.2K
                                    

(τραγούδι: The National - Fireproof)

Για όσους το διαβάζετε ξανά και έχετε κάνει παράληψη τα προηγούμενα κεφάλαια όπου εξηγώ δύο τρία πράγματα, θα έχω αυτό το κείμενο πάνω από κάθε κεφάλαιο μέχρι να ανεβάσω ξανά ολόκληρη την ιστορία. Ναι βρίσκεσαι στο σωστό μέρος (λογικά, ελπίζω). Θέλω επίσης να τονίσω ότι ο λόγος που άλλαξα τα ονόματα είναι καθαρά προσωπικός, δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο. Συγγνώμη αν αυτό προκαλεί μπέρδεμα. Επίσης τα νέα ονόματα κρύβουν και πολύ ωραίες σημασίες για όποιον θέλει να τις ψάξει. Όπου βλέπεις:

Ίρις = Άντα
Ορφέας = Πέτρος
Μίλτος = Μίλτος (σταθερή αξία)
Πάρης = Κυριάκος
Ιωάννα = Άννα
Ερμιόνη = Έφη

Να σημειωθεί ότι έχουν συστηθεί χαρακτήρες και για τον απλό λόγο ότι είναι καινούριοι δεν αναφέρονται στο παραπάνω μήνυμα. Ευχαριστώ τους παλιούς αναγνώστες που επέστρεψαν κι ελπίζω να σας αρέσει και να μην σας έχω μπερδέψει πολύ. Καλή ανάγνωση!

Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!

ΊΡΙΣ

«Κάτσε γιατί δε σε ρώτησα όταν με πήρες τηλέφωνο, εσύ πως έμαθες ότι η Μάνια μίλησε στον Πάρη;» με ρώτησε ο Ορφέας σταματώντας την ταινία που είχαμε βάλει να δούμε. Όχι ότι τη βλέπαμε, αλλά λέμε τώρα.

Εγώ είμαι απ' τους ανθρώπους που μιλάω συνέχεια όταν βλέπω κάτι. Σχολιάζω το παραμικρό και σκέφτομαι δυνατά. Ο Ορφέας είναι ήσυχος παρατηρητής που απλά βλέπει και στο τέλος θα σου πει τη γνώμη του λες και είναι κάποιος μεγάλος κριτικός ταινιών. Τσακωνόμασταν για το ποιος έχει δίκιο το τελευταίο μισάωρο.

«Η Ρένια έχει εξοχικό στην Κρήτη και περνάει εκεί τα περισσότερα καλοκαίρια της. Όταν είχαμε βγει όλοι μαζί και είδε τη Μάνια της φάνηκε γνωστή φυσιογνωμία αλλά το αγνόησε. Τέλος πάντων της είπα τι έγινε, πόσο μαλάκας ήσουν—»

«Δε θα το ξεπεράσουμε ποτέ αυτό;» ρώτησε τρίβοντας το πρόσωπό του και αγνόησα πλήρως την απελπισία του. Του πετούσα σπόντες συνέχεια και δεν είχα σκοπό να σταματήσω. Είναι γλυκούλης όταν προσπαθεί να με κάνει να σταματήσω να μιλάω.

«Και με ρώτησε το επώνυμο της Μάνιας, το οποίο το βρήκα από μία φωτογραφία που είχε ανεβάσει ο Μίλτος και την είχε κάνει ταγκ και όπως αποδείχτηκε, η Μάνια έκανε παρέα με μια παλιά συνάδελφο της Ρένιας που το καλοκαίρι έκαναν σεζόν σ' ένα ξενοδοχείο», του είπα κι εκείνος με κοιτούσε λες και τον είχε ήδη πιάσει πονοκέφαλος. 

My HeavenWhere stories live. Discover now