2.07

7.6K 876 327
                                    

(τραγούδι: The Weeknd - House Of Balloons / Glass Table Girls)

*το τραγούδι είναι για εμάς τους og Able fans που τον ξέραμε όταν ήταν ακόμα XO*

Για αρχή σόρρυ που εξαφανίστηκα για λίγο, έδινα του κόσμου τις εργασίες και νομίζω ότι εκτός απ' αυτές παρέδωσα ό,τι εγκεφαλικό κύτταρο δεν είχα κάψει κατά τη διάρκεια της χρονίας, παρέδωσα πνεύμα, παρέδωσα σώμα... Γενικά παρέδωσα.

Προσοχή: Τεράστιο κεφάλαιο, σχετικά ερωτικό περιεχόμενο στο κεφάλαιο, προχειρογραμμένο κεφάλαιο και πολλά άλλα που βαριέμαι να τα γράψω, άρα ένα γενικό warning γιατί αν γράψω ξανά τη λέξη 'κεφάλαιο' θα βγάλω τα μάτια μου με κουτάλια. 

: )  Καλά είμαι γενικά  ( :

Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο!

ΊΡΙΣ

🌇ΔΩΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ🌇

Είναι τα πρώτα Χριστούγεννα που θα περάσω μακριά απ' τους δικούς μου, κάτι που δε με πειράζει και ιδιαίτερα. 

Δε ξέρω γιατί μου λείπει τόσο η Ελλάδα στις γιορτές, είναι λες και κάτι μαγικό πλανάται στην ατμόσφαιρα εκείνες τις μέρες. Βέβαια, κι εδώ δεν πάμε πίσω. Ένα απ' τα μεγαλύτερα —και πολύ ακριβά— πολυκαταστήματα, τα Fenwick, έχουν στολίσει θεματικά τη βιτρίνα τους όπως κάθε χρόνο και είναι ένα θέαμα που έρχονται κι από άλλες πόλεις του Λονδίνου να το δούνε. 

Εγώ και η Ρένια πήγαμε μία διήμερη εκδρομή στο Εδιμβούργο πριν δύο εβδομάδες και σκέφτηκα όλες τις φορές που δεν σήκωσα ανάστημα και δέχτηκα αυτά που μου συνέβαιναν αμίλητη. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι δε θα το έκανα ξανά.

Ενώ είναι μεγάλο πλεονέκτημα να έχω τη Ρένια δίπλα μου όλον αυτόν τον καιρό, το Λονδίνο σαν πόλη δε μου ταιριάζει τόσο. Έπρεπε να είχα κάνει τουλάχιστον κάτι. Να είχα παλέψει για να πάω Σκωτία και όχι απλά να το δεχτώ χωρίς να πω τίποτα. Προσπαθούσα να μη σκέφτομαι για όλα τα πράγματα που θα έπρεπε να είχα κάνει διαφορετικά γιατί θα κατέληγα στο πιο κοντινό ψυχιατρείο. 

Η Ρένια είχε κανονίσει να περάσουμε τα Χριστούγεννα με την κοπέλα της, τη Βαλεντίνα, που για οικονομικούς λόγους δε μπορούσε να γυρίσει στην Ιταλία για να περάσει τις γιορτές με τους δικούς της, δύο παιδιά απ' τη σχολή που απλά δεν ήθελαν να ταξιδέψουν στα χωριά τους, και το αγόρι μου, τον Τζον. 

Στολίζαμε την κουζίνα της με φωτάκια και υπό άλλες συνθήκες θα κάναμε τη μάζωξη στο στούντιό μου, όμως κάτι έπαθε ο φούρνος μου και η κοπέλα απ' τη γραμματεία είπε ότι ο ηλεκτρολόγος θα ερχόταν σε μερικές μέρες. Πάλι καλά που είναι και η Ρένια με τον φούρνο της για να μην πεθάνω από ασιτία πάνω που πήρα το φοιτητικό μου δάνειο.

My HeavenWhere stories live. Discover now