-Amandas perspektiv-
Jag slängde mig på hotellsängen, vi hade precis ätit middag och jag var helt slut. Jag vände mig om och såg att Ogge stod och höll på med TV:n...utan tröja. ¨Vad gör du?¨ hördes en röst. Jag ryckte till och insåg att jag drömde, jag vände mig om och såg Ogge vid sängslutet. ¨Va?¨ frågade jag och kände hur mina kinder blev rödare. ¨Du låg med huvudet ner i kudden och viskade Ogge ett flertal gånger¨ sa han och skrattade, mina kinder blev nog omöjligt rödare och och tryckte ner huvudet i kudden igen. Jag kände hur sängen trycktes ner men jag brydde mig inte så mycket. Jag kände även hur ett par händer sattes ner vid mina axlar, jag vände mig om och såg Ogge precis över mig. Han blick var både på mina ögon och läppar, ¨Bara gör det¨ fnissade jag och han suddade ut mellanrummet mellan våra läppar. Jag placerade mina händer vid hans nacke och mina ben slingrade jag runt hans midja. Han satte sig upp och såklart så följde jag efter, vi släppte inte varandra, eller ja tills någon knackade på dörren, jag drog ifrån och han suckade, jag hoppade av han och gick mot dörren för att öppna. Där stod mamma, ¨Hej älskling! Har ni fått igång tv:n?¨ sa hon glatt och sneglade in mot vårt rum, säkert för att kolla så vi inte gör något snusk. ¨Mamma jag vet att du inte bryr dig om tv:n, du vill bara kolla så vi inte har sex¨ suckade jag och hon himlade med ögonen. ¨Men jag vill inte att du ska förlora oskulden än, min prinsessa är inte redo¨ suckade hon och försökte krama mig men jag drog undan, ¨Mamma jag förlorar den när jag vill¨ och med de orden sagda så smällde jag igen dörren och gick bort mot Ogge, ¨Vi gör det¨ flinade jag och han sprack genast upp i ett leende.
Men grejen är det att jag verkligen inte gillar denna killen...
YOU ARE READING
Misshandel, O.M
FanfictionAtt man kan börja älska den personen som man hatade allra mest tack vare en resa till Turkiet som föräldrarna tvingar fram? Att man hade fel om den man hatade? Att man hade fel om personens vänner, som verkade så snälla och roliga, studsiga och klum...