T J U G O F Y R A

1.5K 64 6
                                    

-Amandas perspektiv-

Jag vilade mitt huvud på Ogges bara bröst, vi hade ett täcke över oss och det var helt enkelt mysigt. Att förlora oskulden med han var inte helt fel. ¨Gjorde det ont?¨  frågade han försiktigt och pillade med en slinga från mitt hår, jag vände huvudet mot han och skakade på huvudet, ¨Faktiskt inte¨ sa jag och blundade, det var ganska tyst, vilket var skönt. Jag öppnade ögonen och satte mig upp med en bit av täcket över min lilla kropp, ¨Jag ska in i duschen¨ sa jag snabbt och greppade en handduk och gick in mot badrummet.  Jag la handduken på toalettlocket och gick genast in i duschen, eftersom att jag redan var naken så gick det snabbt.

*

Jag klev ut ur duschen och lindade handduken om kroppen och ställde mig vid spegeln, jag hörde ett flertal röster från rummet, jag la huvudet mot dörren för att lyssna lite extra noga. ¨Sumpa inte det nu¨ sa röst strängt och de andra hummade, jag skrattade lågt, skulle JAG gilla Ogge? Skulle inte tro det va? Jag öppnade dörren och fick se självaste Oscar, Felix och Omar framför mig. ¨Kan ni gå?¨ frågade jag en aning surt och stirrade på dem, Omar nickade och studsade upp ur Ogges -för tillfälligt- bäddade säng. De andra hängde på och tillslut så var det bara jag och Ogge kvar. ¨Vad gör de här?¨ frågade jag avskyvärt. ¨De ska vara här resten av våran semester¨  svarade Ogge och studerade min kropp medan jag bytte om, ¨Kan du sluta glo?¨ flinade jag och han himlade med ögonen, ¨Jag har sett dig naken, jag har liksom varit iiiii dig¨ sa han retligt och reste sig. ¨Men ge dig, är du stolt eller något?¨ suckade jag, han nickade och gick fram till mig, som bara stod i trosor och BH. ¨Man ska vara stolt när man har haft sex med en prinsessa¨ sa han och log, han klappade mig på huvudet och försvann sedan ut ur hotellrummet små skrattandes.

Misshandel, O.MWhere stories live. Discover now