T J U G O E T T

1.5K 66 4
                                    

-Ogges perspektiv-

Vi gick längst gatorna med pratande, skrattande och gapande föräldrar framför oss, folk gav oss blickar och vissa skrattade lite. Några tjejer kom fram till mig och frågade om en bild, självklart så ställde jag upp. Vi kom fram till ett köpcenter och föräldrarna ställde sig i en cirkel runt mig och Amanda. ¨Ni får pengar och sedan så möts vi här om 3 timmar?¨ sa Amandas mamma och kollade runt på alla. Vi nickade och skildes åt, jag och Amanda gick till H&M, eller hon gjorde det, jag följde bara efter. Vår låt Dumbstuck spelades vilket fick mig att le, jag gillar den låten. Amanda kollade på olika croptops, eller vad det nu heter, kanske det heter magtröjor? Äh jag vet inte. Hon kollade upp på mig och höll en vit tröja framför sig, ¨Vad tycks om denna?¨ sa hon och granskade tröjan noga, ¨Jo det är väll snygg¨ sa jag och ryckte på axlarna, hon skakade på huvudet, ¨nja jag vill nog köpa något annat¨ sa hon och suckade och hängde motvilligt tillbaka tröjan. Vi gick vidare mot Hollister, jag gick mot killarnas avdelning och kollade på olika tröjor som skulle vara snygga på någon intervju, jag fastnade på ett väldigt vacker halsband som skulle passa Amanda, jag köpte halsbandet och gömde det snabbt i en påse. När jag stod vid kassan så knackade någon på mig axel, jag vände mig om och såg Amanda. ¨Vad har du köpt?¨ frågade hon nyfiket och försökte kolla över min axel. ¨Neej! Hörru du får inte se¨ skrattade jag och drog snabbt undan påsen. Hon gjorde puppy eyes, men hon misslyckades och vi började skratta, så skrattandes gick vi ut från affären och bort mot nästa...

*
Sorry för ett riktigt RIKTIGT tråkigt och dåligt kapitel!
Det kommer bättre! 


Misshandel, O.MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora