POV Luke
Shit, shit, shit... weer te laat. Ik kleedde me snel om en poetste mijn tanden. De klas van Julia, had een theorie les en een extra praktijk les vandaag. Ik rende naar mijn auto en startte hem. Ik was weer eens te laat, omdat ik een leuke droom heb gehad.Toen ik aankwam bij school, rende ik naar het lokaal waar ik Nikki al zag wachten. "Beetje haast, meneer" zei ze glimlachend. "U weet toch dat, vandaag de les 10 minuten later begint, omdat we tropenrooster hebben" zei Nikki. "O my god, meen je dit serieus?" Vroeg ik. Ze knikte. Ik ging rustig achter mijn bureau zitten en scrollde door instagram.
Julia had een selfie geplaatst. Ze is zo mooi. Ik wil haar zo graag voor mezelf. Dat gaat helaas niet, het is heel erg verkeerd. Maar die dromen over haar, zijn heel erg ongepast. De leerlingen stroomden binnen. Ik zag Julia lopen met een kort zwart rokje. Haar lange bruine benen liepen snel naar haar stoel. Ze ging zitten en sloeg haar rechterbeen over haar linker.
Ik schreef het gemiddelde cijfer van de veiligheids toets op het bord. "Een 7.3 als gemiddelde is vrij hoog, goed gedaan jongens en meisjes" zei ik. Ik las alle namen op en ze kwamen hun toets halen. "Dit is bullshit, ik had dit letterlijk gelezen in het stencil" riep Merel. "Merel, er klopt wel een beetje, maar niet genoeg om het goed te tellen" zei Meneer Hemmings zonder op te kijken.
POV Julia
Ik gniffelde en pakte mijn telefoon. Ik had een paar likes en reacties op mijn instagram foto.@xjuultjex: don't let any motherfucker tell you that you aren't beautifull 👌❤
@luke_is_a_penguin: woww, perfection 👌😍❤
@luke_is_a_penguin: schatje 👌
@nikki007: woow, baby, deze is echt heel mooi 💕👌
@edward_147: Juuuuullll
@edward_147: babeee, deze is zo mooi 😍😍
@edward_147: lekker ding 👅💦
@malinnnnn: JULIA
@malinnnnn: deze is heel erg mooi 😍
@malinnnnn: knap schatje 👌
@malinnnnn: mijn baby ❤
@nikki007: @malinnnnn delen eah 😚😏❤
Meneer Hemmings had me schatje genoemd? O my gosh. Hij is een schatje. Hij bijt zachtjes op zijn lip, als hij zijn eigen fouten corrigeert. "Oke, dus nu heeft Merel in plaats van een 2.8 een 3.2" zei Meneer Hemmings met een zucht. "En Julia een 9.5, netjes gedaan" zei hij.
"Hoe hij je aankeek" zei Nikki. Ik glimlachte. "Nog een aantal dagen tot de Londen Reis" gilde ze. Ik knikte en begon naar de aula te lopen. Ik bestelde een broodje gezond en at het samen met mijn vriendinnen op. "Het blijkt dat Meneer Brie is aangesproken op ongepast gedrag met leerlingen en mag niet meer mee naar Londen" zei Nikki. Ik juichte.
Na het op een na laatste lesuur, ging ik mijn gymtas halen. Ik slikte voordat ik het kleedlokaal inliep. Mijn blauwe plekken waren heel erg zichtbaar. "Nikki, kom eens" zei ik. "Wat is er met jou?" Vroeg ze geschrokken. "Mijn vader heeft me geslagen, vroeger ook al" zei ik. "Hoelang is dat al aan de gang?" Vroeg Nikki. Ze gaf me een knuffel. "Auw" jammerde ik. "Sorry meisje" zei ze.
"Vandaag hebben we trefbal" zei Meneer Hemmings. Ook dat nog. Ik zat in een team met Nikki. Er landde een bal op mijn rug. Ik jammerde van de pijn. "Is alles oke?" Vroeg Meneer Hemmings. Ik knikte dapper, maar toen ik terug inhet veld mocht, werd ik meteen afgegooid, weer op mijn rug. Ik liep naar de kant. "Gaan jullie even door" zei Meneer Hemmings. Hij pakte mijn pols en trok me mee de zaal uit.
"Wat is er aan de hand?" Vroeg Meneer Hemmings bezorgd. Hij had me op de EHBO tafel gezet. "Ik heb gewoon rugpijn" loog ik. "Mag ik het zien?" Vroeg hij. Ik knikte. Hij deed voorzichtig mijn shirt omhoog. "Jezus, je rug is helemaal blauw" zei hij en wreef er zacht overheen. Ik beet op mijn lip, om het niet uit te schreeuwen.
"Wat is dit, Julia?" Vroeg Meneer Hemmings nadat hij had gekeken hoeveel blauwe plekken er waren. "Je hebt plekken op je armen, op je benen, je buik, je rug". Ik zweeg en keek naar mijn voeten, die langs de zijkant van de EHBO tafel bungelden. "Vertrouw me" zei hij. Ik keek om me heen.
"M-mijn vader" stotterde ik. Meneer Hemmings schrok. "Heeft hij jou dit aangedaan?" Vroeg hij. Ik knikte zachtjes. Hij wreef over mijn rug. "Niet doen, dat doet pijn" zei ik. Hij stopte meteen. Hij haalde Nikki voor me. Nikki keek naar mijn rug. "Jezus, Julia" zei ze en gaf me voorzichtig een knuffel. "Weet je moeder hiervan?" Vroeg Meneer Hemmings. Ik schudde nee.
"N-niet haar vertellen" stotterde ik. "Ik moet wel, wil je geholpen worden" zei hij en pakte even mijn hand vast. "O-oke, m-maar n-niet met hem erbij" zei ik. "Tuurlijk niet" zei hij. Hij ging mijn moeder bellen, die kwam meteen naar school. Ik wachtte tot ze er was.
"Julia?" Vroeg ze bezorgd. "Ze zit hier" hoorde ik Meneer Hemmings zeggen. Mijn moeder liep naar binnen. "Mam!" Zei ik. "Laat eens kijken, meisje" zei ze en tilde mijn shirt een stukje op. "O my god, waarom heb je het nooit verteld?" Vroeg ze. "Ik dacht dat je me niet zou geloven" zei ik zacht. "Je bent mijn enige dochter, tuurlijk geloof ik je" zei ze.
"Prettig kennis te maken, Mevrouw McCartney" zei Meneer Hemmings. "Wie bent u precies, als ik vragen mag?" Vroeg mijn moeder vriendelijk. "Ik ben Luke Hemmings, haar gymleraar, tevens bijles leraar natuur- en wiskunde" zei hij. "Bedankt voor alles, Meneer Hemmings" zei mijn moeder. "Zeg maar Luke" zei hij en knipoogde naar me.
Mijn moeder nam me mee naar huis, ze stopte me in bad en legde me voorzichtig in bed. "Alles komt goed, schatje" zei ze lief. Ik viel in slaap.
Toen ik wakker werd, gingen mijn moeder en ik eten. Ze had de koffers van mijn vader buiten de deur gezet. "Weg met die klootzak" zei mijn moeder. "Straks komt Joost even langs" zei ik. "Ja, eindelijk zie ik mijn broer nog eens" zei ik blij.
Toen hij er was sprong ik voorzichtig in zijn armen. "Wat doen Papa's spullen buiten?" Vroeg Joost toen hij mam een kusje op haar wang gaf. "Hij heeft je zusje geslagen, al haar hele leven lang" zei mijn moeder. Joost tilde voorzichtig mijn shirt op. "O my god" zei hij en gaf me voorzichtig een knuffel. "Ben je nog steeds met Brandy?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Julia, je hebt zoveel moeten doorstaan. Verkrachtingen, mishandeling" zei mam en knuffelde me.
Joost werd bijna 22 jaar. Hij is al zo volwassen. Ik ben 5 jaar jonger, en we kunnen goed met elkaar opschieten. Ik ben zo blij dat ik hem nog eens zie.
JE LEEST
✔Teacher ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Julia is een leerling die in ieder vak goed is, behalve natuurkunde. Alleen de leraar en zij liggen elkaar niet zo. Ze wordt er steeds uitgestuurd. Maar dat is wel een beetje haar eigen schuld. Maar dan krijgen ze een inval-leraar v...