POV Julia
Die avond zaten Luke en ik rustig op de bank bij de Hemmings familie. Ik had ernstige buikpijn. Liz had me al twee paracetamols gegeven. Ik ging even naar de wc. Ik zag bloed liggen. What the fuck is dat? Opeens deed mijn buik ontzettend pijn. "LUKE!" Gilde ik. Hij en Liz kwamen meteen. "Luke, wat is dit?" Huilde ik. "Jezus, bel een dokter" gilde Liz. Ik vouwde mijn armen over mijn buik. Luke ging naast me zitten. Krijt en krijt wit. "Gaat het?" Vroeg hij. Ik schudde nee."Wat voel je?" Vroeg de dokter. "Pijn" zei ik en kermde. Hij onderzocht me. "Je hebt een miskraam op het moment" zei hij uiteindelijk. "Een wat?" Vroeg Luke. "Dat is een baby die sterft tijdens de zwangerschap" legde de dokter hem uit. "Jaja, maar hoe kan ze zwanger zijn?" Vroeg hij. Ik leunde op zijn schouder. "Pil of condoom vergeten" zei hij. "Gescheurd" zei ik. "En nooit iets gemerkt van een mogelijke zwangerschap?" Vroeg de dokter.
Luke leek het er toch moeilijk mee te hebben. Ik pakte zijn hand. "Gaat het, meneer?" Vroeg de dokter. Hij knikte, maar de tranen brandden in zijn ogen. Toen de dokter wegging zaten Luke en ik zwijgend op de bank. "Zo, je was zwanger" zei Luke en slikte. Ik knikte. "Ik wist het echt niet Lukey" zei ik. "Het zou leuk geweest zijn. Een eigen baby'tje" zei hij. Ik knikte. "Proberen het nog wel eens. Over een paar jaar" zei ik. "Ik wil nu een baby" zei hij. "Ik ben godverdomme al 25 en ik wil een kindje" zei hij boos.
"Alsof ik er wat aan kan doen, Luke" zei ik. "Je had misschien eens een testje kunnen doen ofzo" zei hij. "WE HEBBEN HET NOOIT ONVEILIG GEDAAN!" Riep ik. "ECHT WEL!" Riep hij terug. "NIET WAAR. IEDERE KEER WAS IK AAN DE PIL OF HAD JIJ HET CONDOOM OM" zei ik boos. "MAAR IK WIL EEN FACKING BABY MAAR JIJ WILT NIET. IK WIL FACKING NIET OP MN DERTIGSTE PAS VADER WORDEN" Schreeuwde hij tegen me.
"MAN, ZOEK DAN EEN VRIENDIN VAN JE EIGEN LEEFTIJD!" Riep ik. Zijn gezicht betrok. "GA DAN, HE!" Riep ik. Luke stond op en vertrok. Liz kwam de kamer binnen. "Sorry, ik heb gefaald" zei ik en begon te huilen. "Julia, Luke trekt wel bij. Ik vind hem ook nog niet geschikt voor kinderen. Jullie moeten er samen uitkomen. En ik beloof dat alles goedkomt" zei Liz. "Maar-maar hij wil kinderen" snikte ik.
"Ik weet het. Denk erover na. Hij moet ook denken" zei Liz. Luke kwam terug. "LUKE. KIJK WAT JE DOET!" Riep Liz en wees naar mij. Luke keek en haalde zijn schouders op. Ik begon nog harder te snikken. "LUKE, GODVERDOMME. ZEG SORRY!" Riep Liz. "Luke, je kunt niet met kinderen omgaan. Je-" begon Liz. "Als ik het nou eens bewijs, dit weekend. Dat ik prima met kinderen kan omgaan" zei Luke. "Dan pas ga ik denken" zei ik. "Want het is haar buik waar het in groeit" zei Liz.
Luke keek me aan. En kwam naast me zitten. "Sorry" zei hij met waterige smekende oogjes. "T is al goed, Luke" zei ik. "Nee het is niet goed. Hij moet maar eens zijn best doen" zei Liz en keek naar Luke. "Ik beloof dat ik lief ben dit weekend. Ik zal de kinderen goed verzorgen. Alsjeblieft neem me terug" zei hij. Ik knikte en hij kuste me zachtjes.
De volgende ochtend werd ik wakker naast Luke. Gelijk toen ik gedoucht had, ging de deurbel. Liz bracht de kinderen langs. "Nogmaals bedankt" zei ze. Ze liep naar de slaapkamer. "LUKE ROBERT HEMMINGS!" Riep ze. Luke werd kreunend wakker. Liz begon te lachen. "Mam, wat is er nu weer?" Vroeg hij. "Hup, opstaan" zei Liz en gooide zijn deken af. Ze liep weg en groette me nog een keer.
"Ikke Sterre" zei het meisje. "Ikke Robin" zei het jongetje en beiden giechelden ze. Luke kwam de kamer in met alleen boxer aan. "Oh oh, ome Luke geen kleren" zei Sterre en bedekte haar oogjes. Robin begon te lachen om zijn haar. Luke tilde hem om en begon hem te kietelen. Robin eindigde op de bank op de kop. Ik gaf de kinderen beide een beetje eten en Luke ging douchen. Ik ging naar de supermarkt voor speelgoed. Toen ik terug kwam zag ik iets heel schattigs.
@juul_lx: i came home by this ❤. I love him with the kids❄.
@luke_xj: ❤❤
@lizhem65: good father for them. Be safe, you both x
@malinnnnn: aww Lukeyyy, ik kom langs straks 😏
@nikki007: HEYYY, OMG. LUKE IS ZO CUTE MET KINDEREN ❤
Luke giechelde en legde Sterre in ons bed voor haar dutje. Ze sliep meteen. Luke ging met Robin spelen. Robin vond het leuk als hij Luke's pet aftrok en ermee wegrende.
@luke_xj: ❤❤
@juul_lx: awweee Little Robin and Little Lukey ❤
@luke_xj: he is sooo cuteeee ❤ @malinnnnn
@malinnnnn: my brother, dont take him away from me. Make your own baby ❤
@juul_lx: Juul not approves 😏
Ik keek naar Luke. Robin was in slaap gevallen. "Hoe vind je het gaan?" Vroeg hij hoopvol. "Heel goed. Je gaat lief om met de kinderen. Maar als je tien keer per nacht op moet staan voor luiers en flesjes, ga je het vanzelf moe worden" zei ik. "Als het onze mooie baby is, zal ik nooit moe worden" zei hij en knuffelde me van achteren. "Ik wil wel een kindje met jou. Maar ik ben pas 18, Lukey. En ik wil het echt niet alleen doen" zei ik. "Ik ben er en zal er zijn" zei hij.
Hij bleek de rest van de dag echt amazing om te gaan met de kindjes. "Lukey bed" zei Sterre. "Bij mij in bed?" Vroeg Luke. "Juul ook" zei Sterre. "Wil je dat graag?" Vroeg ik. Hij knikte. "We wachten even tot je broer slaapt" zei Luke en keek naar Robin op de bank. Hij sliep al. Luke droeg Sterre naar onze slaapkamer. Hij legde haar in bed. "Welterusten Sterre" zei Luke en gaf haar een kus. "Mmm terusten Lukey" zei Sterre en viel in slaap. Wij kleedden ons om en vielen in slaap. Naast Sterre. Hand in hand.
JE LEEST
✔Teacher ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Julia is een leerling die in ieder vak goed is, behalve natuurkunde. Alleen de leraar en zij liggen elkaar niet zo. Ze wordt er steeds uitgestuurd. Maar dat is wel een beetje haar eigen schuld. Maar dan krijgen ze een inval-leraar v...