POV Julia
"Wat heb je nooit verteld?" Vroeg Luke. Ik begon weer zachtjes te huilen. "I-ik had een tweelingbroer" snikte ik. "En hij had leukemie". Luke hield me steviger vast. "Schatje, je hoeft dit niet te doen" zei Luke maar ik legde een vinger op zijn lippen. "Hij en ik waren heel close. Toen hij ziek werd, kreeg hij paniekaanvallen en huilbuien" zei ik. Luke wiegde heen en weer. "Ik heb hem er doorheen gesleept en met hem meegevochten. Maar het hielp niet. Damian, zo heette hij, ging alleen maar achteruit" vertelde ik door."Totdat hij?" Vroeg Luke. Ik knikte. "Dood ging" snikte ik. "Schatje, het is goed dat je dit hebt verteld" zei hij en wreef over mijn rug. "We hebben nog een weekje op dit prachtige eiland" zei hij. De dokter kwam ons goed nieuws brengen. Lukes ogen twinkelden van opwinding. "Je mag gaan. Maar wees voorzichtig" zei de dokter.
We liepen langzaam terug naar het huisje. Er lag gebroken glas. "Ja, sorry. Ben hier geweest en heb overal mee gegooid" zei ik. Hij knuffelde me van achteren. "Je bent zoveel waard" zei hij. "Lieve schat, ik uuhh wil je dit al zolang vragen" begon hij. Ik keek hem verbaasd aan. "Zou je bij me in willen trekken?" Vroeg hij. Ik smolt bij zijn woorden. "O my god, meen je dit?" Vroeg ik en vloog hem om zijn nek. Hij knikte. "Heel graag" zei ik en we verloren ons in een heerlijke lange kus.
😏😏 lets skip the night
De volgende ochtend werd ik wakker doordat er wat kriebelde bij mijn neus. "Goeiemorgen schatje" zei Luke en kriebelde me met een veertje. "Ja, er is niks meer over van dat kussen, na gisteravond" giechelde hij. Ik rekte me een beetje uit. "Je was geweldig, baby" zei ik en grinnikte. "Begin het te leren" zei hij zacht en trok me omhoog. "Kom, we gaan ochtendgymnastieken" zei hij. "Meen je dit?" Vroeg ik. Hij knikte en zette de tv aan. "LUL, JE BENT OP HET NIEUWS!" Gilde ik.
"Niet" zei hij en zat naast me. "Grapje schat" zei ik en kuste zijn oor. We gingen staan. En deden precies de oefeningen na die er gedaan werden. Luke's lekkere strakke kont was goed zichtbaar, waardoor ik alleen kon staren. "Maak een foto, dan kun je langer kijken" lachte hij. We trokken onze zwemkleding aan en liepen naar de zee.
We bestelden een fruitsalade. Luke voerde me stukjes meloen en aardbei. Ik giechelde en na elk stukje fruit kreeg hij een kusje. "Wij gaan samenwonen" zei hij de hele tijd. "Wij gaan samenwonen" zei ik. "Is het niet snel?" Vroeg ik. "Nee, we hebben nu zes maanden wat, volgens mij" zei Luke. "Zo lang al" zei ik en stopte hem een stukje aardbei in zijn mond.
Aan het einde van de middag vroeg Luke me of ik mee uit eten wilde. We liepen samen naar het huisje, waar hij zich ging douchen en ik de badkamer in sneakte en met hem ging douchen. Hij stapte eronderuit en droogde zich af. Toen ik onder de douche uitkwam had Luke mijn rode rokje aan. "Luke, are you kidding me?" Vroeg ik lachend.
"Staat het me niet sexy?" Vroeg hij en tilde een been op naar achteren. "Ja, vooral met die harige benen van je" zei ik. Hij trok het uit. "Ik vind het wel leuk dat je mijn kleding draagt" zei ik en trok het rokje aan. "Ik daag je uit om mijn ondergoed te dragen, uit eten, vanavond" zei ik zacht en drukte een kus op zijn lippen. Ik gaf hem een string van me. "Dat zit toch niet lekker" zei hij.
"Als je het doet, kan ik wel eens heel lief voor je zijn" zei ik. Hij liep de badkamer in. "Hoe werkt zo'n ding? Hij snijdt mijn ding eraf" zei hij en ik barstte in lachen uit. Hij kwam terug in een korte kniebroek en de randjes van de onderbroek erboven uit. "Sexy, Luke" zei ik en gaf hem een zoen. Hij koos mijn kleding uit. "Op dat rokje, draag je mijn shirt" zei hij. En gaf me een groot wit shirt met Onion erop. "Wat is Onion?" Vroeg ik.
"Bon Jovi" zei Luke lachend. Ik trok het shirt aan en stopte het in mijn rokje. "Je ziet er fantastisch uit" zei hij en trok aan het kruis van zijn broek. Ik giechelde. "Jij ziet er schattig uit" zei ik. Samen liepen we hand in hand naar het restaurant. "Dit zit niet zo comfortabel" zei hij zacht. "Het ziet er sexy uit" fluisterde ik.
"Volgens mij puilt kleine Luke er aan alle kanten uit" mompelde hij. Ik schoot in de lach en cola kwam uit mijn neus. Hij grinnikte. "Je Onion shirt is een beetje vies" zei ik zacht. "Dat is niet erg, die broek van jou zit best wel vreemd" zei hij. Hij bewoog zijn kont heen en weer over de stoel. "Juul, als jij dit draagt is het fucking sexy, als ik het doe, zullen wij nooit kinderen krijgen" zei hij.
"Niet zo aanstellen. Ik draag er nu ook eentje" zei ik. We aten ons eten op. Het was zo lekker. "VerRUKkelijk" grapte Luke. "Kom we gaan" zei ik. Hij betaalde en pakte mijn hand. We liepen langs de zee. "Is er hier iemand?" Vroeg Luke. Ik schudde nee. Hij trok zijn shirt uit. En trapte zijn schoenen uit. Hij deed alles in de tas die we bij ons hadden. Hij deed zijn broek uit en stopte die in de tas.
"Je had gelijk, Luke" zei ik. "Maar het staat wel sexy" zei ik en trok het Onion shirt uit. "Je uuhh, draagt geen BH" zei Luke en keek naar me. Ik deed het rokje uit en schudde met mijn haar. "Wauw, je bent zo sexy" zei hij en begon me te zoenen. Ik trok hem die broek uit en hij liet een zucht. "Skinnydippen?" Vroeg hij. Ik knikte en deed mijn broekje en slippers uit.
Midden in de zee begon hij me te zoenen. "Ik heb zo fucking veel geluk met je" zei hij en keek naar mijn borsten. "Jij hebt geen geluk. Ik hou gewoon van je" zei ik. "En ik hou van jou" zei Luke. "Voor altijd?" Vroeg ik. "Voor altijd" zei hij en kuste me weer.
A/N
Geschreven om 12 uur s nachts. En binnen 1 uurtje was ik klaar.
JE LEEST
✔Teacher ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Julia is een leerling die in ieder vak goed is, behalve natuurkunde. Alleen de leraar en zij liggen elkaar niet zo. Ze wordt er steeds uitgestuurd. Maar dat is wel een beetje haar eigen schuld. Maar dan krijgen ze een inval-leraar v...