POV Julia
Ik durf het huisje niet meer uit, ik schaam me zo erg. Die vieze vuile trut heeft alles op internet gezet. Luke en ik hebben het deels bekeken. Je ziet niet veel, maar je ziet wel dat wij het zijn. "Schatje, ga je mee zwemmen?" Vroeg Luke met een snapback op z'n koppie. "Ik schaam me zo" zei ik en verstopte me onder de deken. "Schatje, niemand heeft die video gezien, alleen wij" zei hij en zat op de rand van het bed."Alsjeblieft?" Smeekte hij. "Als ik een woord hoor over die video, ga ik terug naar mijn geliefde bed" zei ik. "Dankje, alleen zwemmen is niet leuk" zei hij. "En we moeten nog wat afmaken". Hij klonk hees. En als hij hees is, is hij opgewonden. Daar ben ik achtergekomen. We pakten onze handdoeken en liepen hand in hand over het strand. Arzaylea was nergens te bekennen.
"Kom, zwemmen. Ik heb je nodig" zei hij hees. "In het water? Ben je gek ofzo?" Vroeg ik. "Niemand snorkelt hier" zei hij en maakte zijn puppy-ogen. "Stop alsjeblieft. Ik kan daar niet tegen" zei ik. "Weet ik, maar ik heb je nu nodig" zei hij heel erg hees. Hij keek naar beneden. "Holy shit, verberg het. Je ziet het te goed" zei ik en ging voor hem staan. Hij pakte mijn heupen vast en schuurde die van hem ertegen aan. "Stop, niet hier" fluisterde ik. "Maar ik wil het" zei hij. Ik graaide naar zijn portemonnee, waar hij er een paar bewaarde.
"Je moet wel heel stil zijn" zei ik zacht. Ik trok mijn shirt uit en liep het water in. Hij liep direct achter me aan. Hij bleef geen moment van mijn heupen af. Toen we diep genoeg waren tilde Luke me meteen op, hij sloeg mijn benen om zijn middel. Hij begon met zachte kusjes in mijn nek, die langzaam naar beneden gingen. "Jezus, die bikini is perfect op je lijf" hijgde hij. Ik giechelde en beet zacht in zijn neus. De stoppeltjes op zijn gezicht schuurden langs mijn huid, en het kietelde een beetje waardoor ik begon te lachen.
"Waarom lach je?" Vroeg hij lief. "Je baard kietelt" zei ik. "Baby, verwijder alles wat in de weg zit" droeg hij me op. Ik ging weer op de grond staan. Ik kon net staan en Luke hield me vast. Ik knoopte de zwembroek los en trok die zachtjes omlaag. "Ik besef me ineens dat een condoom omdoen geen zin meer heeft nu" fluisterde ik.
"Ik heb geen ziektes, jij wel?" Vroeg hij. Ik schudde nee. "Ik ben aan de pil, dus we kunnen niet zwanger worden". Hij liet de verpakking drijven en rukte mijn broekje omlaag. "Oh baby, nu" kreunde hij zacht. "Sshht, we mogen geen geluid maken, Luke" zei ik en sloeg mijn been om zijn heup.
Hij duwde zich langzaam in me en hij sloot zijn ogen. "Shit" vloekte hij. Ik legde mijn hand voor zijn mond. Hij beet zachtjes op mijn vinger terwijl hij zachtjes bewoog. "Harder" zei ik hijgend. Hij deed wat ik zei. "Ja zo" kreunde ik. "Sshht, niet kreunen" zei hij. "Jouw schuld" bracht ik uit. "Ik weet het" zei hij. Al snel kwamen we allebei en gleed hij uit me.
We trokken onze broeken op en zwommen wat rond. "LUKE! JULIA!" Riep Ashton. We zwommen naar hem en Esmee toe. "Wat is dit?" Vroeg Esmee lachend en hield de condoomverpakking omhoog. "Niks" bloosde Luke. "Viezerikjes" grijnsde Ashton. Calum kwam de zee in met een bedrukt gezicht. "J-jullie staan op internet" zei hij. "Ah shit, hoe weet je dat?" Vroeg ik. "Ik kreeg een linkje van een onbekend nummer" zei hij. "Die vieze trut weer" zei Luke.
"Wat is er gebeurd?" Vroeg Esmee toen we onder onze parasol zaten met een ijsje. "Nou, gisteravond gingen we uit en kwam ze bij ons zitten. Ongevraagd. We wilden een romantische strandwandeling maken met z'n tweeen, maar ze bleef ons achterna lopen. Ze kuste Luke" begon ik. "En Juul en ik kregen ruzie. Later die avond lagen we in bed, we uuhh jeweetwel. Opeens zagen we een camera voor ons raam" zei Luke.
"En nu staan we op internet" zei ik en verschool me achter Luke. Hij legde zijn hoofd op mijn schouder. Hij was zo erg verbrand. "Luke, je schouders, je nek, je rug" zei ik. "Komt wel goed" zei hij en sloeg een arm om me heen. "Dit ijsje is best goed" zei Calum.
Michael stond bij de ijskraam te praten met een meisje. "GO MIKEY!" Riep Luke. Michael stak zijn middelvinger op. Opeens stonden ze te zoenen. Het meisje paste perfect bij Michael. Ze had dezelfde kleur blauw in haar haren als hij had. Dat hun zoenden, was het teken voor Ash en Esmee om ook te gaan zoenen. "I love you" zei Luke zacht tegen me. "Hihi, i love you too" zei ik en kuste hem langzaam.
"Guys?" Vroeg Calum. Ik haalde geirriteerd mijn lippen van die van Luke. "Laat ons, we zijn verliefd" zei Luke en kuste me weer. Hij legde me in het zand. "Hihihi, je baard kietelt" zei ik lachend. Hij glimlachte. "Dan scheer ik me wel weer eens" zei hij.
Michael kwam terug en Calum keek bedroefd naar hem. "Hoe heet ze?" Vroeg Esmee. "Weet ik niet" zei Michael. Calum stond op en rende weg. "Cal? Wat is er nou?" Vroeg Michael en rende achter hem aan.
We lagen de rest van de dag op het strand en zwommen in de zee. Verschillende mensen gaven ons vieze blikken. "Dat zijn die twee, die hun vrijpartij op internet hebben gezet" zei een vrouw tegen haar man. "Die hele Arzkots, moet opflikkeren met haar kutpraktijkjes" riep ik hard. "Oh, hebben jullie genoten van je kleine voorstelling?" Vroeg ze gemeen. Luke stond op.
"Ik snap dat je wraak op mij wilt maar laat Juul met rust!" Riep hij tegen haar. Arzaylea en luke stonden een heel potje te bekvechten. "Luke je bent de grootste klootzak op de hele aardbol". "Jij bent een hoer" riep Luke terug. "Zak". "Slet". "Lul". "Viswijf" zei Luke. Opeens deed hij iets wat ik nooit had verwacht.
A/N
Ik viel in slaap toen ik dit schreef en opeens stonden er allemaal letters die ik niet getypt had, maar mijn neus gedaan had. Ik ga slapen, maar eerst nog ff lezen xx
JE LEEST
✔Teacher ~ L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Julia is een leerling die in ieder vak goed is, behalve natuurkunde. Alleen de leraar en zij liggen elkaar niet zo. Ze wordt er steeds uitgestuurd. Maar dat is wel een beetje haar eigen schuld. Maar dan krijgen ze een inval-leraar v...