47.

3K 98 30
                                    

Iemand zin om te spammen met inline comments?? Yes please :)

POV Julia
Ik heb over Luke gedroomd die fucking dominant was. Maar hij is een sub. Ik voelde hem naast me liggen. Ik werd langzaam wakker. "Hey" zei ik. "Hi" zei hij en drukte een kus in mijn nek. Hij gaf overal kusjes in mijn nek. "Lukey" glimlachte ik en streelde door zijn haar. Ik keek naar het plafond. Ik voelde de kleine kusjes over mijn gezicht naar de andere kant van mijn nek gaan.

Luke rolde zichzelf op me en veegde haar uit mijn gezicht. Hij trok zijn shirt uit en zijn kusjes gingen langs de rand van mijn croptop. Hij zoog zachtjes op mijn navel. Hij deed mijn shirt uit. "Wat ben je aan het doen?" Vroeg ik. "Fuck, ik wil je" kreunde hij. Ik schrok, hij wist toch dat ik niet wilde. Ik probeerde hem zachtjes weg te duwen. Maar hij maakte zijn riem los en trok zijn broek omlaag. "Luke stop" zei ik. Hij hoorde me niet.

Ik zag zijn boxershort. Fuck. Ik ben hier niet klaar voor. "LUKE STOP!" Riep ik. Hij keek op. "Wat is er?" Vroeg hij. "Ik wil niet" zei ik zacht. Hij rolde zich naast me. "Godver" vloekte hij en liep weg. "SORRY LUKE!" Riep ik nog. Ik hoorde een deur dichtslaan.

Is hij weg? Ik stond op en ging hem zoeken. Hij zat in de badkamer, zichzelf te helpen. "Dit is niet bevredigend" bleef hij zeggen. Ik had een beetje medelijden met hem. Ik deed de deur open. "Het spijt me, Luke" zei ik en ging naast hem zitten. "Juul, mag ik vragen waarom je niet wilt?" Vroeg hij zacht. "Luke, ik ben verkracht door mijn vader. Ik moet eerst erover heen komen" zei ik en legde een hand op zijn schouder. "Oh ja, sorry" zei hij.

"Ik kan je wel even helpen, als je wilt" zei ik zacht. Luke schudde nee. "Ik was gewoon bang dat je me niet meer wilde" zei hij. "Waarom zou je dat denken? Je bent harstikke lief, leuk en knap" zei ik. Ik wreef over zijn rug. "Weet je Luke. Zodra ik 'het' weer wil doen, mag je alles met me doen wat JIJ maar wilt" zei ik. Hij glimlachte. "Is alles nu weer goed?" Vroeg hij. Ik knikte.

"Wil je mee uit eten?" Vroeg hij. "Je hebt genoeg voor me gedaan vandaag, schatje" zei ik. "Ik haal wel Mac Donalds". Hij glimlachte en knikte. Ik pakte mijn mobiel en vroeg wat ik moest halen. Ik vertrok naar de Mac. Opeens werd ik van mijn fiets getrokken en werd alles zwart.

POV Luke
Julia blijft wel heel lang weg. Moet ik me zorgen gaan maken? Ik besloot te gaan. Mijn telefoon gaf twee korte piepjes. Ik had een bericht.

BabyBoo🙈❤: LUKE HELP!

"WHAT THE FUCK IS ER GEBEURD?" Riep ik uit.

BabyBoo🙈❤: *video*

Ik klikte op de video. Ik hoorde stemmen en Julia's gehuil. "Luke, help me. Ik weet niet waar ik ben" zei ze snikkend. Ik voelde tranen in mijn ogen. Arme Julia. Ze heeft al zoveel meegemaakt. En nu dit weer.

Ik scande haar telefoon. Om haar locatie te achterhalen. Shit, is niet te vinden. Ik raakte langzaam in paniek. Ik wil haar niet kwijt. Niet alweer. Ik belde de politie.

"Met Luke Hemmings, ik wil een melding doen van ontvoering" zei ik trillend. "Meneer, gaat het met u?" Vroeg de agente. "Gaat wel, maak me zorgen" zei ik. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ze. "Mijn vriendin is ontvoerd volgens mij" zei ik. "Enig idee door wie?" Vroeg ze. "Nee, nou ja misschien. Of haar ex-vriendje Brandy of haar vader, maar die zit vast" zei ik. "Telefoon getraceerd" zei ze. "Ja, maar dat vind mijn telefoon niet" zei ik. "Bedankt voor de melding, we gaan er meteen achteraan" zei ze. "Dank u" zei ik. "Blijft u vooral rustig en doe geen dingen die u in de problemen brengen. Laat de gevaarlijke dingen zoals geweren en gevechten aan ons over" zei ze rustig. "Oke, bedankt" zei ik en hing op.

Dacht het niet. Ik ga Julia zoeken. Ik liep naar de Mac Donalds en keek of er iets van een spoor was. Ik zag haar fiets. En een sleepspoor. Ik volgde het spoor totdat het stopte. Politiewagens reden door de stad. Eentje opende het raampje. "Luke Hemmings?" Vroeg die. Ik knikte. "Heeft u een foto?" Vroeg hij. Ik opende mijn telefoon en liet een foto van haar zien. "Foto van mogelijke ontvoerder?". Ik schudde nee.

"Stap in" zei de agent en opende de voorste deur. "Uw vriendin?" Vroeg hij. "Ja" zuchtte ik. "Hoe oud?" Vroeg hij. "Sinds vandaag is ze achttien" zei ik. De luidspreker ging af. "Waarom was ze buiten?" Vroeg de agent. "Ik had haar enorm verwend voor haar verjaardag en zij vond dat ze wat terug moest doen, dus ging ze mac halen" zei ik.

"En u maakt zich zorgen" zei hij. Ik knikte. "Natuurlijk maak ik me zorgen. Ze heeft al een vreselijke jeugd gehad" zei ik. "Meneer, u moet rustig blijven" zei hij en gaf me een kalmerend snoepje. "Hoe kan ik kalm blijven als mijn vriendin mogelijk weer verkracht wordt?" Vroeg ik en begon wat te draaien in de auto.

"Meneer. Ik verzoek u om rustig te blijven" zei de agent weer. Ik zat iets rustiger in mijn stoel. Ik kreeg een whatsappje.

BabyBoo🙈❤: *video*

"Hey, Brandy hier. Luke ik verzoek je geen politie in te schakelen. Anders kom ik aan jouw lieve Julia. Kleine Juultje mist je wel hoor. Ik denk dat ik haar eerst neuk en daarna opensnijd in kleine stukjes" begon hij. Ik schrok en werd doodsbleek. "BLIJF VAN HAAR AF!" Riep ik. De agent keek het filmpje. "Brandy weer. Die jongen gaat lang zitten" zei de agent.

Ik begon te hyperventileren. "Julia...nee...niet Julia" stamelde ik. "Rustig ademen" zei de agent en klopte op mijn rug. Ik ademde heel snel en de zuurstof in mijn longen raakte langzaam op. Ik pakte een plastic zakje en begon te ademen. Ik voelde me meteen beter.

"WAAR IS MIJN JULIA?!" Riep ik uit.

A/N
Ik verveelde me, dus hier.

✔Teacher ~ L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu