Asu Hanım Ve Amcasıyla tanışma

932 20 6
                                    


Zonguldak 2014 Yılı ...

 Ben,Asunun Amcası Ve Bazı Ekip Çalışmalarımız.Yine Bir Allahın Günü Yerin Altına iniyoruz.Ben Kemal Soydere,Ve Asunun amcası yerin altındayız..

   Yerin Altında Asunun amcasıyla sohbetimiz başladı,bana sorular sormaya başladı:

-Kemal,evladım senin hiç böyle ciddi düşündüğün birileri var mı?

Kemal:

-Hayır efendim hiç ciddi olmadı.

Kemalin aklına bir anda 5 yıl önceki Nihanın aşkı geldi,acaba Nihan napıyordur şu an acaba diye?

Asunun Amcası:

-Yaşın Gelmiş Evladım,Bundan sonra düşünüyor musun?

Kemal:

-Kısmet Efendim hayırlı biri çıkarsa olur.

Kemal:

-Kolay gelsin arkadaşlar :).

Madenciler:

-Sağolun Mühendis Bey ..

Madenciler Ellerinde Kürek Ve Kazılarla Toprağı delmeye çalışırken bir yandan,Bir yandanda Madende bir facia yaşanır

Kemal Soydere bir anda patlamanın önünde kalır,baygın halde yatıyordur ki yerinden kalktı,

Asunun Amcası bayılmış durumdadır,Kemal Soydere Onu Omuzlarına alır ve Madenin içinden çıkmaya çalışır..

  O sırada Haberciler Bir anda maden ocağının yanına yaklaşır.

-Evet Sayın Seyirciler,Zonguldakta Bir Maden faciası yine...

Kemalin Babası haberi görür,Berberde haberi izlerken kalbi durur bir anda,Tabi Nihanda izler bu haberi...

Madenciler dışarda Çıkış kapısını bulur ve bi anda bir mucizeyle Kemal Soydere Kapıdan çıkar.Asunun Amcasını ambulanslar alır.Kemal Soydere habercilerin yanına gitmektedir.

Haberciler:

-Evet Sayın Seyirciler Bu bir mucize olmalı,Karşımda gördüğünüz maden mühendisi Kemal Soydere Şu an Dışarı çıkmış bulunmakta yanına yaklaşıyorum şu anda.!

-Kemal Bey Faciadan kurtulmanız büyük bir mucize bunu nasıl açıklarsınız?

Kemal Soydere:

-Yeraltında mucizelere ihtiyaç yoktur,Sadece tedbir ve denetime..



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin