1.

1.2K 148 9
                                    

- Oké skacok, megvan minden? – kérdezte izgatottan Kat barátait.

Evan kis családi házára mentek, mivel Kat pontosan tudta, hogy apja horgászni megy a hétvégére. Áthívta barátait, akik segítettek takarítani és egy jó bulihoz híven – feldíszíteni valamennyire a lakást. Kat persze nem vitte túlzásba, hiszen tudta, Evan nincs oda a nagy felhajtásokért. Will átvitt két nagy hangszórót is, ahogyan Rob a laptopját, a kettővel együtt csináltak zenét.

- Ez a gyerek egész jó zenéket hallgat! – mondta Jack meglepődve.

Amikor Kat átnyújtotta neki Evan pendrive-ját, egyből elkönyvelte Evan zenei ízlését rossznak, ám mikor lejátszotta, kellemes csalódás érte.

- Van neve is. Egy este viselkedjetek vele barátként... - szólt rá Kat.

- Skacok! – állt fel Effie a nappaliban lévő asztalon – Ez a buli jó lesz, mert mi csináljuk. Csak élvezzük. Ha nagyon szarba megy át, még mindig van egy kis fű, sütőporocska és sorolhatnám még. Mindenki megérdemel egy jó szülinapot. Evan is. Akármennyire... Zabigyerek.

- Igaza van Effie-nek. Jól fogjuk érezni magunkat! – mosolygott Will.

- Akkor.. Csirió! – kiáltotta hangosan Jess és mindannyian koccintottak vele, egy-egy felessel.

Egyre több ember lépte át a lakás küszöbét. Kezdett beindulni a buli, mikor Kat kapott egy sms-t.

„Már az utca végében vagyok. Sietek haza. :)"

Kat leállította a zenét és a neonfényeket.

- Mindjárt itt lesz! Bújjatok el! – kiáltotta izgatottan Kat.

Mindenki elbújt. Úgy öt percig várakoztak az emberek, mikor Jack megszólalt.

- Ohh istenem, mikor lesz már az a mindjárt, Kat?

- Fogd be, Jack! – sziszegte dühösen Kat.

Abban a pillanatban lépteket hallottak kintről. Evan mit sem sejtve nyitott ajtót. A sötétben tapogatózva feloltotta a villanyt. Mindenki előugrott és elkiáltották magukat, hogy „- Meglepetés"!

Evan valóban meglepődött olyan emberek láttán, akiket...

Mindennél jobban gyűlölt.

Az ő napján is a képüket kell bámulnia?

Azt már nem.

Csak úgy forrt a dühtől, s megindult, de akkor előugrott Kat és megölelte. Egymás szemeibe néztek. Evan egyből elmosolyodott s a harag, amit érzett egy pillanat alatt elszállt.

𝑫𝒓𝒆𝒂𝒅 ☆彡 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓𝒔Onde histórias criam vida. Descubra agora