Evan fülét megütötte a rendőrök, mentők hagja, így cselekedett. Ördögi tervet eszelt ki.
- Hallod? Vége van! - jelentette ki Kat, határozottan.
- Közel sincs - mondta nevetve a lánynak.
Kat akkor is diadalmias mosollyal nézett Evan-ra, aki méginkább tombolt legbelül. Megtervezte a lány sorsát, azon nyomban.
- Két választásod van. Én eltűnök, s ezt mind rád kenem. Vagy velem maradsz - mondta Evan.
Kat felnevetett.
- Még is hogy kenhetnéd rám?
- Én most az apámnál vagyok, Kat. Egy pillanat alatt eltűnhetek - nézett vigyorogva a lány szemeibe s meg is mutatta.
Az egyik szobából a másikba.. Teleportálta magát.
Kat pulzusa az egekbe szökött, miután ezzel szembesült, majd meglátta Evan szemeit elfeketedni.
- Mi-mi a fene vagy te? - kérdezte kétségbeesetten.
- A te démonod, Kat.
- Mi? - kérdezte a lány elvékonyodott hangon.
- Egy démon vagyok, Kat. Jól hallottad. Most pedig vagy velem tartasz és velem leszel örökké, vagy egy életre lesittelnek.
Kat könnyei újra megindultak. Rettegett Evan-tól, s a tetteitől. De nem akart úgy élni, hogy lecsukják, és elkönyvelik, hogy a legjobb barátait ölte meg hidegvérrel.
Így Evan-nal tartott, aki hozzá tette, hogy nem is akárkinek kell lennie.. A barátnőjének.
Kat kényszerből beleegyezett, és attól a naptól fogva az egész életét rettegésben töltötte.
[ikr, hülye befejezés, de ez egy álmom volt, ami kb. így történt. és így is lett vége :/]
YOU ARE READING
𝑫𝒓𝒆𝒂𝒅 ☆彡 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓𝒔
HorrorVajon hogyan végződik az a bizonyos szülinapi buli? | befejezett |