7.

751 108 3
                                    

Kat-et gondosan a székhez kötözte, s    ott hagyta. A lány remegett, rettegett, hogy mi fog következni. Leverte a víz, és a hányinger kerülgette.

Nyelt egy óriásit, hogy legyűrje fájdalmaival együtt félelmeit. Próbált valami tervet kiokoskodni, hogy hogyan menekülhetne meg. Elkezdett a székkel jobbra, balra dőlni, de akkor egyből korom sötétté változott a szoba. Kat fülét megütötte egy régi dallam.

Végig az játszódott a szobában.

- Segítség! - ordította torka szakadtából.

Evan ahogy meghallotta Kat keserves hangját, elmosolyodott és felvitte neki a pincéből Robot, aki nem mert ellenkezni ellene. Feloltott egy kis lámpát s szembesült Kat rémült arcával. Elé állította Robot.

- K-kérlek, E-Evan, nem lesz semmi baj, sajnálom ha megbántottalak - fakadt ki Kat.

Evan pontosan erre vágyott.

Viszont gyűlölte Rob-ot, hiszen ő kezdett el mindenfélét híresztelni róla. Evan Rob háta mögé állt, és megemelte a fiú fejét. Rob könnyeivel küszködött, minek láttán Kat sírni kezdett. Evan elővett egy kést mindeközben..

- Evan, ne! - kiáltotta el magát Kat, de már késő volt, hiszen elvágta a fiú torkát.

A vére Kat-re spriccelődött. Rálökte a hulláját Kat-re és elindult megkeresni Effie-t, míg Kat sikoltozásaival zengett a ház.

𝑫𝒓𝒆𝒂𝒅 ☆彡 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓𝒔Where stories live. Discover now