8.

776 104 5
                                    

Kat minden porcikáját beterítette barátja vére. Nagy nehezen lelökte magáról azt, és próbált a tőle nem messze lévő telefonig szökkenni a székével együtt. Ahogy odaért a vezetékes telefonhoz, a kagylót orra segítségével ledöntötte, hogy tudjon tárcsázni. Annak segítségével bepögyögte a 911-et.

Kicsöngött.

Kat fellélegzett.

- 911 miben segíthetünk?

- A nevem Kat Wilson! Az osztálytársam fogva ejtett és megölte a barátaimat! - suttogta a lány.

- Rendben, Kat. Bemértük a hívást, a rendőrök mennek is. Maga ép, Kat? Valahogy ki tud szabadulni?

A lány válaszolni próbált volna, de megszakadt a hívás. Kat előre rettegett, mit fog vele tenni Evan, hiszen nyilván ő vetetett véget a beszélgetésnek.
Kat lehunyta a szemeit. Akármi is lesz - gondolta - akkor is tudni fogják, hogy ő végzett velük s Evan nem fogja megúszni amit tett. Vagy amit fog még.

Vele.

Evan megtalálta Effie-t. Azonnal leütötte egy erős mozdulattal, és szobájába vonszolta, majd ágyához kötözte őt. Amint megvolt ezzel, lement Kat-hez.

- Tudom mit tettél - mondta Evan a lánynak.

- Miért csinálod ezt? - kérdezte a lány remegő hanggal.

Evan odalépett hozzá, s el oldozta őt. Közel hajolt füléhez.

- Mert élvezem - suttogta a lány fülébe, amitől Kat-et kirázta a hideg.

Evan kézen fogva vitte fel az emeletre. A szoba előtt újra bekötözte a lány kezeit és bevitte oda. Kat szörnyűlködve látta legjobb barátnőjét az ágyhoz kötözve. Evan elővette szögbelövőjét.

- Ettől majd fel kel! - mondta Kat-nek s rá mosolygott.

Evan Effie kezébe lövött vele egy rozsdás szöget, a fájdalomra a lány egyből magához tért és ordítani kezdett.

- Melyikőtök nézi meg a másik halálát? - kérdezte Evan szórakozottan.

- Evan, kérlek. Ne tedd ezt! Szeretlek! - mondta neki Kat, mire Evan arca eltorzdult a dühtől.

A lányhoz lépett, belemarkolt állába és neki szorította a falnak.

- Mit mondtál? - nézett mélyen szemeibe.

- Szeretlek. Mindig szerettelek! - hazudott Kat, hogy húzhassa az időt.

- Biztos azért akartad, hogy Will beléd tolja a kis szerszámát, nem?

- K-kérlek. Ne bántsd. Hisz a legjobb barátok vagyunk!

Evan elengedte Kat-et. Behúzott egyet neki, s hajánál fogva az ágy mellé állította.

- Most végig nézheted, ahogyan a barátnőd meghal! - mondta elvetemült arckifejezéssel Kat-nek, akit elhagyott az ereje, megremegett lába s végül földre zuhant.

Földre terülve látta, ahogyan Evan fűrésszel szabadul meg Effie végtagjaitól.

Kat nem nézte végig a történteket, mivel elájult. Viszont nem sokkal később rá, egy kádban kelt és Evan vigyorgó arcával találta szemben magát.

- Milyen? - kérdezte.

- Mi?

-  A barátaid vérében fürdeni?

Kat végül észrevette, és elsikoltotta magát. Meddig volt ájult? Miért nem értek ide a rendőrök még?

- Alig vártam, hogy te következz - mondta Evan mély hangján és Kat felé közelített, egy késsel a kezében.

𝑫𝒓𝒆𝒂𝒅 ☆彡 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓𝒔Where stories live. Discover now