3.

989 136 10
                                    

A buli hangulat egyből visszatért. A zene hangosan üvöltött, ami még inkább felhergelte Evan-t. A garázsba ment, a főkapcsolónál pedig beindította apja szuper biztos biztonsági rendszerét. Ez annyit tett, hogy az ablakok le lettek zárva, az ajtók is.

Se ki.

Se be.

Ott felkapta baltáját és visszaindult a táncoló tömeg felé.

- Ők mind az én barátaim - suttogta maga előtt.

Háta mögé rejtette, majd ahogy meglátta Will-t habozás nélkül hátába vágta a baltát. Evan kihúzta azt és még többször belevágta. A többiek, ahogy észrevették sikoltozásba kezdtek. Eluralkodott a pánik.

Evan felállt, véres kezét megnyalva bámult társaira, akik egy-egy falhoz támaszkodtak. Mindenki rémült arckifejezéssel bámult rá.

Hátulról Jack akart ráförmedni Evan-ra egy hentes késsel. Evan pedig minden, csak nem ostoba. Azonnal lehajolt és lábába vágta baltáját. A fiú a földre esve ordítozott fájdalma közepette. A lányok sikítozva próbáltak valami kiutat találni a házban. Összevissza futkároztak. Evan-t nem zavartatták. Baltáját Jack nyakába vágta s a levágott fejét a földön kucorgó Effie-nek adta, aki már félelmében maga alá vizelt.

- Tudom, hogy szeretted őt – mosolygott Effie-re Evan – azért adtam neked, mert barátok vagyunk. Ugye? – kérdezte boldogan a lánytól.

Effie remegni kezdett, ahogyan meglátta Jack fejét ölében.

- K-kérlek – nyöszörgött remegve – ne bánts! – kérlelte kínkeservesen a lány.

- Ha adsz neki egy puszit..

A lány kínjában adott egy csókot Jack hideg, élettől kihűlt ajkaira. Szoknyája vérben úszott és csak egy dologra tudott gondolni : hogy Evan majd ugyan ezt teszi vele.

- Nem öllek meg. Ha nálad marad a feje. Mindig.

Effie szót fogadóan bólintott. Evan pedig az emeletre indult a következő barátjáért.

- Kat, biztos történt valami! Ne szórakozz már, a zene nem megy és a lányok ordítoztak.

Kat füleire tapasztotta kezeit lehunyt szemekkel. Nem akarta hallani, amiket mondd neki Jess. Csak el akarta felejteni hol van. Mint egy rossz álmot.

Míg végül résnyire nyílt az ajtó. Belökték rajta Will holttestét. Jess torka szakadtából ordítozott, mire Kat szemei kinyíltak. Ott látta a földön heverve a fiút, akinek megjelentek belső szervei. A bűztől pedig alig bírtak megmaradni a kisebb helységben.

Kat izzadt, s remegésbe kezdett. Valahol tudta Evan mennyire indulatos, azt viszont nem milyen szándékai lehetnek. Jess sokk hatására elájult, Kat időközben foglalkozni sem tudott vele. A szíve fájdalmasan kalapált s eluralkodott rajta a pánik. Nehezebben vette a levegőt és kezdte elveszteni tudatát.


Tudom rövidek a részek, de ez egy rövid sztori. Érdemes folytatni?

𝑫𝒓𝒆𝒂𝒅 ☆彡 𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓𝒔Where stories live. Discover now