Punctul....centrul universului, începutul realității, oprirea timpului, încercarea fără rost a oamenilor de a stăpâni puterile cerului....
Punctul. .....Totul începe de la un simplu punct. O simplă atingere între creion și foaie. O poveste dramatică, o poveste de dragoste.. O dată ce vârful peniței i-a atins inima a lăsat un punct, de la care a-nceput totul....
Scria pe marginea unui rău cu ape repezi ca gândurile ei ....și era singură și temătoare. Ca-n orice clasic începe vântul, norii pun stăpânire pe dealuri iar ploaia pe pământ. S-a ridicat și a-nceput să fugă din ce în ce mai repede fără a avea o destinație. Fugea de-a lungul râului care fugea după ea. Se opri în vale și își scăpă penița în micile valuri ale râului. Nu mai conta. A uitat de ploaie și a devenit ea însăși una. Lacrimi grele și vinovate i se revărsau pe chipul trist și palid. Se oprise în timp. Ploaia se oprise la câțiva centimetri de ea. Era înconjurată de nimic....doar un praf alb, ce o făcea să tușească. Când ploaia se opri cu adevărat, lacrimile îi ajunseră în apă și penița nu se mai vedea. O pierdu-se. Se pierdu-se în propria ei furtună. O afecta. Punctul de cerneală din inimă o durea iar apa râului devenea cerneală de fiecare dată când plângea...
A rămas doar o pată neagră pe verdele modest al dealului....o pată din multe puncte mici ce își caută rostul .... învârtindu-se în cerc.Acum câteva zile, o fetiță se juca la marginea unui rău iar mâinile îi deveneau murdare de cerneală pe măsură ce atingea mai mult apa. Acele mâini micuțe, colorate o făceau să zâmbească.
Trei zile mai târziu răul a secat brusc iar noaptea, în lumina stelelor, strălucea inima de cerneală a peniței.Punctele sunt mici și simple...nici nu le vezi, dar lor le datorăm totul. Punctele sunt începutul și sfârșitul a tot ceea ce există. Sunt stelele luminoase ce îți arată calea, sunt conturul oamenilor pe care îi vrei mereu aproape. Sunt tu. Și tu ești un punct. Ești un punct mic pe foaia scriitorului lumii. Poți deveni mai mult.
Cu toții suntem puncte ce nu-şi găsesc locul pe o foaie. Dar foaia e făcută tot din puncte....A doua zi, cineva îi lăsase un plic la ușă și un bilet. În plic era penița iar pe bilet era.....un punct. Un punct care spunea totul. Toți ne naștem ca un punct și putem alege să devenim mai mult sau să rămânem la fel....
Puncte. Le vezi peste tot, le atingi, le simți, le trăiești. Ești doar un punct ce face parte din tabloul vieții. .. doar un punct ce pășește încet pe pânza arsă.Dar de la un punct se naște întregul univers....și stelele ți se par puncte...dar sunt mult mai mult de atât.
.
CITEȘTI
Fairy Tale
ParanormalCe părere ai despre unicorni, magie, pulbere de stele, prințese şi prinți? Ei sunt lumea mea...şi ştiu că poate credeți că sunt un copil, dar cu toții merităm să ne păstrăm copilul din noi. Lumea asta face parte din noi..doar că puțini sunt cei car...