Cuvânt....

12 1 0
                                    

Oameni.... Spui unui om să îți spună un cuvânt. Doar un cuvânt. E banal de complicat și totuși aștepți.. Aștepți să îți spună la ce se gândește, dar nu. Mintea unui om e pe cât de vie pe atât de moartă. Cu toate că îl cunoști, un om se poate schimba sub ochii tăi ca și când a fost mereu așa și pe tine nu te mai cunoaște. Nu te-a întâlnit niciodată, nu e ca și când a stat cu tine nopți întregi să îți șteargă lacrimile reci de pe obrajii roșii, sau nu e ca și când a fost cu tine o viață întreagă și îți știe toate secretele, te cunoaște mai bine decât o faci tu. Dar, da. Așa e.
Un cuvânt spune multe, iar multe cuvinte spun puțin. Dar de ce să te gândești la ce ai făcut? De ce să stai să plângi după o fantomă, după cineva care nici nu știi dacă a existat vreodată? Mda, e greu să începi dar e mai greu să te lași. Știi despre ce vorbesc, nu te mai preface. Poate e doar un moment de slăbiciune sau o decizie luată în grabă dar nu va fi mereu la fel. Crede în schimbare! Crede în speranță! Tu crezi, eu cred, noi credem în ceva. E cel mai important. Nimeni nu poate să îți spună în ce să crezi dar atâta timp cât credem în ceva, indiferent ce ar fi, vom fi compleți. Suntem compleți și infiniți doar dacă știm cine suntem.
E greu să te cunoști, e greu să te prinzi ca să te poți cunoaște. E mai greu să te accepți după ce te-ai cunoscut. Mda, viața e grea. Dar dacă ar fi ușoară nu am mai învăța nimic, dacă nu ne-am cunoaște nu am fi compleți, iar dacă nu am fi compleți am muri fără ca cineva să știe măcar că am existat pe acest pământ.

E scurt, dar spune multe. E puțin dar arată mult. E viața. Acceptă-te dacă vrei să fi acceptat și acceptă viața dacă nu vrei să fi uitat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fairy TaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum